Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto HGT - голяма радост

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Едно запитване! Купих си един активен буфер и сега ми предстои свързването. Чудя се дали има някакъв друг вариант за прекарване на захранващия кабел освен през гумата през която минават всичките кабели. Имате ли някакви идеи?
    Fiat Punto HGT 1.8
    Fiat Bravo TDI
    Fiat Marea TDI (gray)
    Fiat Marea TDI (blue)
    http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

    Коментар


      #92
      RoadBoy написа:
      колеги какво масло сипвате на Пунтаците (HGT VFD) 4е сега за първи път ще го сменям на тази кола и се 4удя какво да е.сега карам с белгийско Q8 10W40
      Аз мойта я карам със Selenia Racing 10W60. Вече за втори път и слагам такова масло и съм много доволен. Това е масло за по-големи натоварвания,на каквито подлагам моя пунтак - както се казва стрелката на оборотомера да е постоянно в лютеницата :D Малко е по-скъпо от останалите, но каквода се прави. Качеството си има стойност.http://www.flitalia.it/en/fl/compone...4/Хората са си казали за какво иде реч на страницата
      Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
      Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
      Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

      Коментар


        #93
        shark написа:
        Едно запитване! Купих си един активен буфер и сега ми предстои свързването. Чудя се дали има някакъв друг вариант за прекарване на захранващия кабел освен през гумата през която минават всичките кабели. Имате ли някакви идеи?
        Аз моят го пуснах доло при педалите има един маншон през който минава някакво си жило ли е - кабел ли е . Де да го помня - беше одавна. Ама това беше най-лесния начин който открих По между другото и аз съм се захванал с музикален проект на моя пунтак. Моите постове можеш да проследиш на :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=270Ако мога да ти помогна с нещо - много бих се радвал
        Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
        Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
        Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

        Коментар


          #94
          BEX---GT написа:
          колеги, говорихме си с един колега с ХГТ пунто и той се оплака от тракането - идва от вариатора и има един кит за обновяването му, след което изчезва. (той така ми каза) Не знам може ли да доведе до по-големи проблеми или не, но тракането е от вариатора.
          Предполагам че с мен беше говорил - ако става на въпрос за тъмно синиьото пунто на обръщалото в студ. град, София. Много ме е яд че все не мога да дойдана срещите - "к’фо" да се прави, все ги провеждате тези срещи в наи-неудобното време, когато хората са на работа. Не може ли да ги правите в събота ?!?Та да се върнем на темата- тракането го има само на празен ход. Когато колата е в обороти, тракането изчезва. Това е така защото се покачва налягането на маслото.По принцип не е проблем тракането на вариатора. Единственото нещо е че на празен ход е паднало налягането на маслото (което на празен ход не е толкова голям проблем) поради което се получава въпросното тракане. Това че трака вариатора не означава 4е същия се е скапал. Ако се е скапал колата губи видимо мощността си, тогава вече се налага цялостното му подменяне. През останалото време може и само с рем. комплект да се мине (което не е задължително, освен ако тракането не ви дразни прекалено много).Извинете ме ако има правописни грешки, но нека все пак да се съобразим по кое време на денонощието пиша а пък и съм на работа в момента, което подсилва умората ми.
          Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
          Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
          Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

          Коментар


            #95
            На всички Пунто МК2 ХГТ маниаци искам да се похваля с новите си спирачни дискове и накладки на Steinhoff. Много съм доволен.
            Прикачени файлове
            Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
            Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
            Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

            Коментар


              #96
              Браво колега, после като направиш пробата кажи дали има разлика в спирането спрямо предните (предполагам оригиналните) дискове. Мислех и аз да слагам и отпред и отзад, но в мойте дискове има доста живот и оставих влагането на тези средства за по нататък В събота ще ходя до представител на Brezel да огледа ECU-то и в крайна сметка да се види може ли да се чипва или не може, че доста различни мнения прочетох по форумите, тия Италянци да бяха боднали поне европейски комп, а не японски.... :D :D
              punto HGT

              Коментар


                #97
                Колега разкажи повече за дисковете.Кви пари,някакви допълнителни преработки има ли ?че и аз лятото трябва сменям 2 та предни .Мерси.И даи да видим чичо пунто в целия му вид
                Целта е една,скороста е различна - HGT !

                Коментар


                  #98
                  Специални благодарности към колегата bjlagypa за оказаната помощ и честито за новата придобивка !!!P.s. Едно голямо браво за вграждането на колоните в задните кори (изглежда като заводско)!
                  Fiat Punto HGT 1.8
                  Fiat Bravo TDI
                  Fiat Marea TDI (gray)
                  Fiat Marea TDI (blue)
                  http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

                  Коментар


                    #99
                    дисковете са супер... поздравления п.с. а колко ти изтезе тва удоволствие?
                    Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                    Коментар


                      Нещо не иска да каже колегата Гледам че обърнахме темата на Роадбои в Обща за пунто знам че не са обижда та ето 1 снимка на моито
                      Прикачени файлове
                      Целта е една,скороста е различна - HGT !

                      Коментар


                        о, никак не се обиждам, даже е ОК да разискаваме ХГТ-то тук 4е и без това няма тема за модела Системно използваш 4 вместо "ч". Правила на форума:1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. Модераторски екип на fiat-bg.org
                        Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                        Коментар


                          Ми давайте някъква тема свързана с HGT-то и да я разискваме. Аз снимки не мога да кача, че ме е срам да я покажа колко е мръсна, защото сега си седи пред къщи по цял ден (правим стоика за буфера). Всеки ден с различен Fiat на училище и все си търся Punto-то на паркинга !
                          Fiat Punto HGT 1.8
                          Fiat Bravo TDI
                          Fiat Marea TDI (gray)
                          Fiat Marea TDI (blue)
                          http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

                          Коментар


                            bjlagypa написа:
                            shark написа:
                            Едно запитване! Купих си един активен буфер и сега ми предстои свързването. Чудя се дали има някакъв друг вариант за прекарване на захранващия кабел освен през гумата през която минават всичките кабели. Имате ли някакви идеи?
                            Аз моят го пуснах доло при педалите има един маншон през който минава някакво си жило ли е - кабел ли е . Де да го помня - беше одавна. Ама това беше най-лесния начин който открих По между другото и аз съм се захванал с музикален проект на моя пунтак. Моите постове можеш да проследиш на :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...tart=270Ако мога да ти помогна с нещо - много бих се радвал
                            Колеги, и аз мисля скоро да пооправя звука в колата - искам да сложа това отпред.165 mm знам, че трябва да станат, но не съм сигурен, че 56 mm в дълбочина ще се съберат - не знам дали преценката ми е крива или какво, обаче имам чувството, че ще им е плитко.Идеи?
                            Fiat Punto HGT '01

                            Коментар


                              Ще станат то има място отзаде Давайте да гледаме Пунтаци
                              Целта е една,скороста е различна - HGT !

                              Коментар


                                Първо съжелявам за закъснението с отговора ми, но по-добре късно, отколкото никога нали !
                                didich написа:
                                Браво колега, после като направиш пробата кажи дали има разлика в спирането спрямо предните (предполагам оригиналните) дискове. Мислех и аз да слагам и отпред и отзад, но в мойте дискове има доста живот и оставих влагането на тези средства за по нататък В събота ще ходя до представител на Brezel да огледа ECU-то и в крайна сметка да се види може ли да се чипва или не може, че доста различни мнения прочетох по форумите, тия Италянци да бяха боднали поне европейски комп, а не японски.... :D :D
                                Моите дискове си бяха за смяна - имаха много голям ръб и бяха почти на ръба да се пукнат и затова ги смених. Това се беше получило защото бях слагал много твърди накладки и яростното ускорение и спиране изяде дисковете прекалено бързо Случайно попаднах на тези дискове в един от магазините на AXM-AUTO и реших да ги проверя в нета и прочетох много добри отзиви за тях. Фирмата производител е Steinhoff. Имах и друг избор от Zimermann u EBC, но техните цени не ме уреждаха. Макар и ЕВС да са много по-добри и с по-добри показатели, си направих равносметката че с мощността на колата няма начин да успея да ги натоваря както си трябва за да си оправдаят цената от 240 лв. на броика и чакане цял месец за доставка. Те си вървят и със спортни накладки чиято цена също не беше много прилична. За да има смисал от тях колата трябва да е поне 250-300 кончета. Затова цената на Steinhoff-а от около 80 лв. на бройка (казвам около защото не помня точната цена-но тя е + - 5 лева) и отделно накладки които са точно за този модел дискове (един вид комплект се водят) ме уреждаше. Благодарение на това че накладките са разработвани за тези дискове се радвам на това че не се получава гадното свирене на накладките при спиране, което може да се получи с други накладки колкото и да са качествени.Разлика в сирането на колата при нормална употреба НЯМА !!! Голяма е заблудата на хората които си мислят че като си сложат двойно вентилирани (може и тройно-защото за нашите пунтовци има и тройно вент. дискове) колата започва да спира повече и спирачният и път намалява Спирането на колата зависи от спирачната и система, размери на дисковете и спирачните апарати. Преимуществото на двойно вент. дискове е в това че по-трудно загряват и по-малко прах от накладките се събира м/у тях и накладките. Това по трудно загряване спомага по-дълго колата да си запази нормалното си спиране. Защото както всички знаем когато загреят спирачките, спирачния път се увеличава. Това в моя случай много ми помага, защото преди след второто ми спиране от 220 до 0 и колата почваше да спира много тромаво. Сега когато си правим гонки мога да си го позволя 10-тина поредни пъти и колата пак спира нормално Същото е и когато карам в планински условия със завои и се налага за малки разстояния да ускорявам и да спирам.Колата ти може да се чипне и няма никакви проблеми - стига 14 коня да те удовлетворяват. И един съвет от мен - не го прави в гаража при бай Гошо, за да не ревеш после, ами отиди в истински сервиз
                                Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
                                Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
                                Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X