супер и аз не се заяждам даже си ме кефи колата ти казах че дори и да има отрицателен ефект седят един път спирачките А да ви кажа вчера карах едно пунто ГТ кам 2 часа в задръстване в варна много се изкефих . Евала на брамбазъка Разбирам ГТ сектантите . Много радва турбото . Направо уплаших едни момчета със скутери . Толкова е забавно да караш Пунто ГТ . душата ти се пълни . Азпочван да се замислям за Пунто ГТсори за казаното . Нашите колички са си супер ама трябва да съска
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - голяма радост
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Petya Hristozova написа:Благодаря на всички имам въпрос относно навигацията има ли някой тук който има Пунто с навигация Качвам една снимка защото малко ме е срам да я снимам такава мрасничка,но в това време не си струва да я мияFiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
BJlagypa написа:Petya Hristozova написа:Благодаря на всички имам въпрос относно навигацията има ли някой тук който има Пунто с навигация Качвам една снимка защото малко ме е срам да я снимам такава мрасничка,но в това време не си струва да я мияFIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
И така колеги прочетох цялата тема и реших да споделя с вас моите болки относно колата.Както казах от скоро съм във форума но колата я имам от 2009 год.Всички сте наясно с обслужването на колата след покупка в моя случаи плюс водна помпа.При първата смяна на маслото незнам в сервиза какво са ми сложили,но сега при втората се доверих на брат ми и тои ми купи Селениа,и мойта работи като дизелче,но с това масло стана малко по тихичка.Проблема с волана го имам и аз,но при мен се наложи смяна на това електромоторче защото един слънчев ден хидравликата ми просто отказа добре,че не бях сама защото нямаше да успея да се прибера волана ми стегна и стана толкова труден за въртене,че едвам успявах да го помръдна и сантиметър пък и все пак съм жена Но най-големия ми проблем се оказа датчика на коляновия вал имал ли е някой от вас такъв проблем?При мен се случи следното както си карах на едно кръстовище при ляв завой трябваше да се изнеса бързо и Пунтичко реши,че неиска да върви или казано с други думи аз натискам педала на газта до края оборотите отиват в небето,а тя едвам се помръдва от там право в сервиза закачиха я на компа и даде грешка в този датчик смяната около 100 лв след една седмица пак сащото пак в сервиза пак смяна-разбира се този път без пари искарах така няколко месеца без проблем и от скоро пак неиска да върви какво да правя?FIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
Забравих да допълня още някой нещица като смяна на семеринг,водна помпа,радиатор(добре че стана само с лепене) тампони на двигателя,тампони на задния мост и сигурно има още :D :D Само искам да допълня,че наскоро ми изгоря крушката на десния фар и смяната стана много бързо без да се налага свалянето на бронята незнам защо си усложнявате живота с това разглобяване на половината кола и също така има проблем с копчето на дясното ел стъкло някой може ли да ме посъветва?И като погледна какво съм написала започвам да се замислям дали не е по-добре да взема да сменя колатаFIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
riot написа:Cerwin:Колата е 1.2 16в и не мисля, че отсъпва на вашите(не се заяждам и не искам да ви обиждам). Upgrade на спирачките го направих защото със старите имах проблеми с загряване. С какви ли не накладки съм пробвал и пак прегряват, пък спиране вече е веднъж и не мисля, че съм загубил много нютони. Помпата е сменана малко по-голяма и съм махнал абс-а.Petya Hristozova: Моето чинко го продадох много отдавна все още ме яд, защото собственика му даже не оцени това, което бях направил по него и сега само го съсива, но това е отделана тема. Тази кола ми е до болка позната и знам абсолютно всичко по нея, такаче и там мога да помагам.FIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
Petya Hristozova, когато ти даде грешка датчика на коляновия вал, колата беше ли запалена да работи или на изгасена кола е дала тая грешка, защото по принцип когато колата е загасена на тоя датчик дава грешка, защото коленовия вал не се върти, питам само защото може и да се окаже, че сте сменили здрав датчик.Наистина доста неща си сменила и оправила по колата, ако пък стигнеш до продажба трябва да я дадеш за без пари, за това аз съм на принципа, моя докато не отиде за скраб за без пари няма да я дам riot, с духалката колата ще стане екстра, предполагам и филма е много голям, но ако сложиш духалка на HGT ще има повече коне и без това ще се дават пари по добре да се инвестира в по голям и мощен двигател, другия вариант ако стане да си присадиш ДВГ от ГТpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Petya Hristozova, когато ти даде грешка датчика на коляновия вал, колата беше ли запалена да работи или на изгасена кола е дала тая грешка, защото по принцип когато колата е загасена на тоя датчик дава грешка, защото коленовия вал не се върти, питам само защото може и да се окаже, че сте сменили здрав датчик.Наистина доста неща си сменила и оправила по колата, ако пък стигнеш до продажба трябва да я дадеш за без пари, за това аз съм на принципа, моя докато не отиде за скраб за без пари няма да я дам riot, с духалката колата ще стане екстра, предполагам и филма е много голям, но ако сложиш духалка на HGT ще има повече коне и без това ще се дават пари по добре да се инвестира в по голям и мощен двигател, другия вариант ако стане да си присадиш ДВГ от ГТFIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
didich:Много го мислих, да се турбинира ХГТ ще отидат повече пари и в коша ще стане една гайка да изпуснеш няма да падне долу :P . Мислех за конверсия към 2.0 16в турбо от купе, но ще стена много тежка отпред и ще избяга ценъра на тежеста, и се отказах, много препряване е. С ГТ-мотора и там е много преправянето, защото онзи мотор е с долно захващене а нашите е с горно, пък и не ме кефи нещо мотора. Толково се чудих, че по едно време ми минаваха разни мисли за 1.8 20в турбо от VW . В крайна сметка реших, че е най добре да си 1.2 16в. Колата я си карам всекидневка, целта е да стане възможно най сигурна и като от завода.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Petya Hristozova така и не разбрах цялото моторче ли си сменила, понеже знам че цената му е много сериозна (нещо от сорта на 1050 лв.) или само релетата.Тяхната подмяна е със символична цена (около 10 пъти по-евтино) спрямо тази на цялото моторче.За датчика на коляновия вал не мога да помогна за съжаление Относно тракането, то идва от варятора, който се намира на всмукателния разпределителен вал. Ако изтраква само при запалване може и да не го закачаш, но ако трака постоянно като дизелов двигател (понякога и повече) значи е станал за смяна. Хубаво е смяната да е в сервиз който разполага с необходимите инструменти за този двигател, а не да го правят на око. Също така въпросното изтракване може и да идва и от неправилна центровка на вала правена без необходимия инструмент при смяната на ремъците.Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
[quote="BJlagypa"]Petya Hristozova така и не разбрах цялото моторче ли си сменила, понеже знам че цената му е много сериозна (нещо от сорта на 1050 лв.) или само релетата.Тяхната подмяна е със символична цена (около 10 пъти по-евтино) спрямо тази на цялото моторче.За датчика на коляновия вал не мога да помогна за съжаление Относно тракането, то идва от варятора, който се намира на всмукателния разпределителен вал. Ако изтраква само при запалване може и да не го закачаш, но ако трака постоянно като дизелов двигател (понякога и повече) значи е станал за смяна. Хубаво е смяната да е в сервиз който разполага с необходимите инструменти за този двигател, а не да го правят на око. Също така въпросното изтракване може и да идва и от неправилна центровка на вала правена без необходимия инструмент при смяната на ремъците.Не не ецялото само релетата някаде около 90 лв ми взеха миналата година лятото сега обаче имам едно пукане при въртене на пълен ляв или десен възможно ли е да е от рейката?А за тракането при мен е само при запалването като позагрее марка като котенцеFIAT Punto 1.8 16V
Коментар
-
И аз горе-долу с толкова пари минах при релетата на моторчето Възможно е да е рейката, и при мен почна да се проявява, но е в много начален стадии и много леко се усеща.Това също им е слабо място на нашите количкиFiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар