Маниячета ..да ви питам имам проблем със паленето .. ма до колкото знам туй им е болна тема на нашите пунтовци та някви идеи кво може да е ... сложих му нови свещи и шалтера на стартера му беше отремонтиран, но пак не е качествено паленето ..бая върти докато запали ...Също така четох и за вариаторите .. и се оказа че и моя чука :D...(много странно :D ) Бая ли пари ша искат да го отремонтират..? Мерси предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - голяма радост
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колега за вариаторите много сме писали в началото на темата. Нов излиза 1000+++ лв. с монтажа. Има ремонтен комплект за 20-тина лева, но е много трудоемко и трябва да се комбинира с цялостно обслужване на мотора. С него ще поотихне мотора но след месец два ще стане много по-зле и от преди. Съвета ми е (а мисля че и колегите ще ти го кажат) не го пипай, нека си трака. Не е толкова проблемен и няма никакъв проблем да си караш така. Иначе и неправилно зацепен ремък може да е възможния проблем с паленето! Ако и след като загрее пали трудно бъди сигурен, че това е проблема.Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
Нов вариатор може да се намери за около 300лв., смяната до колкото съм чувал е около 180лв., но ако се стигне до смяна най добре е да се сменят и ангренажен ремък с ролки, тъй и тъй ще се раглобява, това са още около 200лв. Демек някъде около 700лв за части + работа, отделно още някой лев и за смяна на масло и филтър Мойта си трака, но не мисля да го сменям. До колкото чух проблема с разбиването на вариатора идва от налягането на маслото в самата система създавано от маслената помпа, тоест ако помпата не прави нужното налягане няма достатъчно добро мазане на вариатора и така ставали белите.За паленето - на диагностика ако се закачи няма ли да покаже къде е проблема ??Колеги да измислим ако има желание и сте в София една срещичка пак на ОМВ Бояна през празничния уикенд, може да придизвикаме и ГТ сектата ако искат да се присъединят, пък ако има някое стоково ГТ, което не го вярвам да направим по някоя дръпка .... така за настроениеpunto HGT
Коментар
-
Cerwin написа:за нищо аз тея дни ще се връщам към голямата лубов . Интегралските джанти
Коментар
-
didich написа:Нов вариатор може да се намери за около 300лв., смяната до колкото съм чувал е около 180лв., но ако се стигне до смяна най добре е да се сменят и ангренажен ремък с ролки, тъй и тъй ще се раглобява, това са още около 200лв. Демек някъде около 700лв за части + работа, отделно още някой лев и за смяна на масло и филтър Мойта си трака, но не мисля да го сменям. До колкото чух проблема с разбиването на вариатора идва от налягането на маслото в самата система създавано от маслената помпа, тоест ако помпата не прави нужното налягане няма достатъчно добро мазане на вариатора и така ставали белите.За паленето - на диагностика ако се закачи няма ли да покаже къде е проблема ??Колеги да измислим ако има желание и сте в София една срещичка пак на ОМВ Бояна през празничния уикенд, може да придизвикаме и ГТ сектата ако искат да се присъединят, пък ако има някое стоково ГТ, което не го вярвам да направим по някоя дръпка .... така за настроение
Коментар
-
Колеги някой да е сменял жилата на скоростния лост или дали са поправими някакви идеи, че нещо лоста на където го бутнеш там си остава демек не се връща в неутрална позиция и е малко кофти за каране.във axm auto са 400 лв двете без форумската отстъпка О_o ..............Fiat Punto 1.8 16V 132Hp HGT
Коментар
-
И аз го имах този проблем с жилата и мойто майсторче ми ги оправи без да се налага да се сменят.Дидо, а нали се сещаш тозо проблем с налягането на маслото от къде идва ?!? Първо че на повечето от нас колите ни идват от Италия и както се казва двигателите ни са "кални".Второ нали ние българите сме си скръндзи и си караме колите с на боклучавите и евтини масла !!!За рисковете какво може да се случи ако варятора думне тотално, не мисля да обяснявам ..... мисля че и сами може да се сетите.Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
-
re
тия жила са голям проблем. аз на мойто ги сменях 2-пати. проблема е, че се късат маншоните и влиза вода и боклуци и ръждясват. Могат да се оправят на време погледни ги.моите разпънки си ги правих сам. на лазер отразях планките за бомбета и после една тръба, една боя и е 6-точки, задната се захваща отзад на седалките.Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++
Коментар
-
Ето малко инфо относно това как се случиха при мен нещата с подмяната на варятора + снимков матерял.Първо изчаках известно време за да мога да комбинирам смяната на варятора с пълното обслужване на автомобила (препоръчителен варянт).После накупих необходимите части - варятор (нов), а не ремонтен комплект; пълен комплект ремъци и ролки; водна помпа; гарнитура капак клапани + О-пръстени; семеринг на единия разпределителен вал; масло 10Х60; антифриз; масло скорости; маншон външно каре; филтри - въздушен, маслен и филтър на купето. И приблизителна сметка до тук около 800 лева. Пари за труд не коментирам !Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар