Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto HGT - голяма радост

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За това, че с един чип ще вдигна конете и ще ми намалее разхода не съм съвсем съгласен, но сигорно е възможно (но не само с чипа)!А относно осветлението: на пепелника и запалката - да на жабката - не (за съжаление)
    Fiat Punto HGT 1.8
    Fiat Bravo TDI
    Fiat Marea TDI (gray)
    Fiat Marea TDI (blue)
    http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

    Коментар


      GbGz написа:
      bjlagypa написа:
      GbGz написа:
      Абе незнам за ваще пунтари обаче моита 220 си ги прави каквои туи 205 фабрични моита не е пипана ама си върви на тез работи от интернета много не им вярвам Колега предлагам ти да питаш WhitepoweR относно тез чипове мипове с добри убеждения съм за този човек .
      Колега, не искам да те убидя или да ти нараня самочуствието, но 220 на стрелка правиш и всяко читаво ХГТ ги прави. Но реалната скорост на колата е 205.Засичана е многократно с апаратура - много по точна от аналоговата стрелка на таблото. Когато стрелката е на 215-220 км/ч всъщност колата се движи с 205. А това е заводската скорост която тя може да поддържа. Наи- елементарния начин да го провериш е като вземеш качествен GPS приемник и излезнеш да го засечеш. За наи-точни показания времето трябва да е ясно т.е. да няма облаци и да си на равнинен терен.Надявам се че няма да ме нападнеш сега с реплики от сорта " ти знаеш ли колко върви мойта кола". Все пак това е тема в която трябва да си помагаме и споделяме - а не да се перчим
      Виж сега колега не съм казал че моита кола много върви просто тея саитове не ми вдъхват доверие пък за стрелката незнам от тебе разбирам това че кат сочи 220 карам с 205 ... тука мога да споря определено Няма за какво да та нападам кат ти кажа че колата върви нали и ти караш същата
      колеги, не карайте тези малки коли с такива скорости - все пак не са 2 тона и стоят по друг начин на пътя и...не спират, вЕрвайте ми
      Типо-то е истинската работа !

      Коментар


        Този уикенд направих по-сериозен преглед на колата - окачване, ходова част, спирачки, диагностика.Климатикът имаше нужда от малки поправки.Единия маркуч на ниското налягане се спраска - свалих го, щамповаха ми го, заредих с фреон и сега духа 4 градуса на 1 степен :DНаучих 2 неща от това - 1. Не пускайте климатика, когато колата е във високи обороти, защото съединителчето му се износва 2. Маркучът на климатика, който се вижда отпред, се скапва лесно, заради топлината от генерацията.Освен това, колата дрънчеше неприятно и се оказа, че основна причина са 2 тампона - ябълковидния под двигателя и този до ангренажния ремък.Първият се намира лесно, но вторият е само за Fiat Punto HGT и не можах да го намеря през уикенда - подозирам, че ще трябва поръчка.Някакви идеи откъде мога да потърся?
        shark написа:
        Може и да е малко тъпо питането ми, но забелязох, че никой не е повдигнал въпроса. Та да питам как така като я чепнат колата конете скачат, въртящия момент скача, max скорост скача и ускорението също, а разхода пада има нещо гнило в тази работа. Имам приятели които са с чипове на колите и никои не се е похвалил с по малак разход. И другото което е няма начин завода производител да направи колата да харчи повече от колкото и е нужно.А относно километрите, които показва на таблото и деиствителните има разлика (при мен са 5 км).
        На теория, идеята е, че след remap-ването, кривата на въртящия момент се оптимизира и поради това, губиш по-малко бензин в ускоряване.Доколко това се получава на практика е друг въпрос.
        Fiat Punto HGT '01

        Коментар


          Колега, предполагам говориш за горния тампон на двигателя, като застанеш пред колата на отворен капак се намира в ляво точно над капака на ангренажния ремък.При смяна на ремъците на мойта кола се оказа, че е скъсан въпросния тампон и трябваше да го сменя, по спомен мисля, че беше около 100-110лв и го намерих без проблем. Обиколи по авточастите би трябвало да го има
          punto HGT

          Коментар


            колеги трябва да правя задницата. може ли да ме ориентирате какви тампони и амортисьори да купувам. и ориентировачни цени. намерих в нета амортисьори за хгт но тия 300 лв изобщо не ми се понравиха. е бяха си в италиански сайт но все пак. Ако наистина са такива цените да търся ли на старо?
            Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

            Коментар


              Климатика не се включва когаро колата е на скорост. Забелязал съм, че от вътрешната страна на сенника на шофьорското място (при Bravo/a, Marea) има оказания за климатика. Там изрично е написано, че колата НЕ трябва да е на скорост.А за тампоните и амортисьорите, (поне според мен) не е хубаво да се вземат 2 ръка.
              Fiat Punto HGT 1.8
              Fiat Bravo TDI
              Fiat Marea TDI (gray)
              Fiat Marea TDI (blue)
              http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

              Коментар


                didich написа:
                Колега, предполагам говориш за горния тампон на двигателя, като застанеш пред колата на отворен капак се намира в ляво точно над капака на ангренажния ремък.При смяна на ремъците на мойта кола се оказа, че е скъсан въпросния тампон и трябваше да го сменя, по спомен мисля, че беше около 100-110лв и го намерих без проблем. Обиколи по авточастите би трябвало да го има
                Мда, за същия става дума.За съжаление не го намирам из магазините, които посетих.Официалните вносители се притеснявам, че ще ми поискат цена, както ми искаха за изваждане на червен ключ (малко над 500 лева).Ще ми се да намеря някъде другаде, но ако в близките дни не намеря, ще звънна и на тях.
                shark написа:
                Климатика не се включва когаро колата е на скорост. Забелязал съм, че от вътрешната страна на сенника на шофьорското място (при Bravo/a, Marea) има оказания за климатика. Там изрично е написано, че колата НЕ трябва да е на скорост.А за тампоните и амортисьорите, (поне според мен) не е хубаво да се вземат 2 ръка.
                Съгласен съм - с втора ръка горен тампон, след като той се разхлопа, веднага ще се засегне и новият ябълковиден.Засега си мисля, че е по-добре да се кара с 2 отишли, поне докато не се открие възможност да сложа 2 нови.
                Fiat Punto HGT '01

                Коментар


                  shark написа:
                  Климатика не се включва когаро колата е на скорост. Забелязал съм, че от вътрешната страна на сенника на шофьорското място (при Bravo/a, Marea) има оказания за климатика. Там изрично е написано, че колата НЕ трябва да е на скорост.
                  Това не го разбрах???? смисъл палиш колата, включваш климатика и тогава потегляш така ли??? или ако караш някъде и ти стане топло, пускаш колата по енерция, включваш климатика и тогава пак на скорост??? това го чувам сефте и ми се струва абсурдно, смисъл ако не се прави по тая схема какво вреди на колата???Колега Mitk0, мога да поразпитам в София какво е положението с тоя тампон, няма начин да го няма
                  punto HGT

                  Коментар


                    Миналия ден ми се счупи пасажерската седалка чопчето на плъзгачите се беше смазало ама го оправих нема проблеми ако на някои му се случи да не са притеснява заваря са ново и гас нищо особенно
                    Целта е една,скороста е различна - HGT !

                    Коментар


                      didich написа:
                      shark написа:
                      Климатика не се включва когаро колата е на скорост. Забелязал съм, че от вътрешната страна на сенника на шофьорското място (при Bravo/a, Marea) има оказания за климатика. Там изрично е написано, че колата НЕ трябва да е на скорост.
                      Това не го разбрах???? смисъл палиш колата, включваш климатика и тогава потегляш така ли??? или ако караш някъде и ти стане топло, пускаш колата по енерция, включваш климатика и тогава пак на скорост??? това го чувам сефте и ми се струва абсурдно, смисъл ако не се прави по тая схема какво вреди на колата???
                      Правилно си разбрал колега, точно това се опитах да кажа. 1. Самия климатик е един вид компресор и товари доста двигателя. 2. Когато си пуснеш климатика колата става тромава. 3. Разхода "скача".Следователно като го пуснеш докато колата е на скорост добавяш изведнъж допълнителен "товар" на вече натоварения двигател, а ако колата не е на скорост, двигателя не е натоварен и пускането на климатика не тормози двигателя. Невярвам на някого да му е проблем да натисне съединитела преди да натисне копченцито за климатика. Надявам се да съм бил ясен и да съм помогнал.
                      Fiat Punto HGT 1.8
                      Fiat Bravo TDI
                      Fiat Marea TDI (gray)
                      Fiat Marea TDI (blue)
                      http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

                      Коментар


                        didich написа:
                        shark написа:
                        Климатика не се включва когаро колата е на скорост. Забелязал съм, че от вътрешната страна на сенника на шофьорското място (при Bravo/a, Marea) има оказания за климатика. Там изрично е написано, че колата НЕ трябва да е на скорост.
                        Това не го разбрах???? смисъл палиш колата, включваш климатика и тогава потегляш така ли??? или ако караш някъде и ти стане топло, пускаш колата по енерция, включваш климатика и тогава пак на скорост??? това го чувам сефте и ми се струва абсурдно, смисъл ако не се прави по тая схема какво вреди на колата???Колега Mitk0, мога да поразпитам в София какво е положението с тоя тампон, няма начин да го няма
                        Ще съм ти благодарен, ако можеш да питаш, колега Иначе моят довод за пускане на климатика само на ниски обороти беше свързан със износването на връзката между него и двигателя.Не бях се сещал за това, което колегата shark казва, също е доста логично.
                        Fiat Punto HGT '01

                        Коментар


                          аз знам пък друго за перката че когато колата е в движение и вятъра може да я разбие когато се пусна така пак прави по голямо натоварване ама незнам на кое
                          Целта е една,скороста е различна - HGT !

                          Коментар


                            Коя перка на климатика ли? И как така ще я разбие? Нещо не можах да разбера !
                            Fiat Punto HGT 1.8
                            Fiat Bravo TDI
                            Fiat Marea TDI (gray)
                            Fiat Marea TDI (blue)
                            http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !

                            Коментар


                              те нали наще са от вътрешната страна на радиатора като се движи колата нали има някво съпротивление там с вятъра и като се пусне перката.. нз и аз ко приказвамаве брат .. теи съм чувал и не го правя за наще коли няма проблем да се пуска в движение туи знам
                              Целта е една,скороста е различна - HGT !

                              Коментар


                                Съжалявам, че в темата става малко лична кореспонденция, но мисля, че е полезно ако някой друг колега закъса относно някоя част по колата, все пак темата е основно за силата HGT :D Mitk0 трябва ми номера на шасито за да видим точно за какво иде реч, че авера дето се занимава с намирането на частите каза, че може и да има някаква разлика, но не е сигурен (разлика, предполагам, че няма, но най добре е като се търсят части, да е по въпросния номер на шасито на колата), цената пак ми спомена, че ще е около 100-тина лева. Гледам, че си от Враца, ако намеря тампона предложи как ще стане доставката и плащането или най добре ако имаш път към София да си я вземеш на място, ще чакам да драснеш няколко реда, може и на ЛС Относно климатика, действително се усеща спъването на колата при пуснат климатик, така я спъва, че все едно карам пунто 60 коня, иначе за препоръчките, ако действително толко вреди не ми пречи да почна да пускам климатика на свободна скорост
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X