Колеги, помагайте!!!Дайте ми сервиз в София, в който да разбират от нашите двигатели, че от днес сутринта започна да тропа на три цилиндъра. Може да е нещо дребно като свещи например, но не е лошо да му се направи една диагностика да се провери в какво състояние е като цяло, че нещо не ми харесва като работи така.Поздрави!
dimaka_vs, може и да е някоя свещ колега, но по добре си приготви едни 140-180 лева ( в зависимост къде колко намериш) за бубина.... При мене така на купето миналата година както си вървеше всичко шест и при потегляне на светофар( нормално каране, без гуми и т.н.) изведнъж забоботи като харли дейвидсън и резултата беше бубина на 4 ти цилиндър.
Благодаря за бързия отговор колега! Мислех си го и това за бобината, че нашите двигатели нали са с бобина за всеки цилиндър поотделно. Проблема е там че като поработи 10 - 15 мин. след като загрее добре и се пооправя, ама пак си прави цигании особенно в ниските обороти. При теб как беше?
Да питам и в сервиз ли ходи и къде? Иска ми се да е някъде където са пипали такъв двигател а не да ми гадаят (може да е това или онова ...) и да ми мънкат насреща а проблема да си стои.Благодаря предварително!
В момента на оставане на 3 цилиндъра( още даже не бях наясно какво става) спрях и звъннах на 1 приятел, Кристиан, които имаше турбо купе и много ги разбира ... тои каза да мина на другия ден покрай него и ми даде 1 ключ за свещи да пробваме ако заработи. Не заработи каза ми ходи си купи бубина от Александър Ауто( беше събота) купих си сложих я и воала
и при мен беше така ... оказа се свещ... стискам палци да се разминесх само със смяна ...Александър ауто (малко са тутки ма сичко качествено правят) :D
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Благодаря, и аз се надявам да са свещи, кабели или нещо такова. А за сервиза и аз съм се насочил към Александър ауто, според това което чета във форума. Като я пооправя ще я изкъпя и ще постна малко снимки, че през лятната отпуска колицата намаза с нова боя и още не съм я мил с препарати да не прецакам лака. Поздрави!
Аз сам "ЗА", само дето ще пътувам до Стара Загора и ще се включа на връщане в неделя, може би малко по-късно ако се разберете да има среща. Ще следя форума ако има среща ще дойда. Иначе проблема с двигателя ми се оправи от само себе си?!?!? Мисля че в сервиза като са ми сменяли гарнитурата на капака на клапаните, са ми прецакали уплътненията на бобините. След смяната на гарнитурата изплакнах малко двигателя да сваля маслото от теча преди това и да мога да видя дали няма да сълзи пак масло и май е влязла влага въпреки че го мих с маркуч, за да не е под налягане с водоструйката. Май влагата се изпари след ден-два и всичко си дойде на мястото. Поздрави!
Да благодаря на колегата BJlagypa за бързата намеса, след появата на гореспоменатия проблем. Прати ме при човек отварял двигател като нашите и след диагностиката се оказа че всичко по мотора си е наред, освен познатия на всички ни "вариатор" - плаче за нов ама и на него ще му дойде времето.
Коментар