мда требе си поне един резервен двигател На мойта днес и сипах 10W60 http://www.kroon-oil.com/en/products...-racing-10w60/ да видим дали ще го папа като 10W40, литъра е 16,50лв, излиза по тънко от селенията, пък и вискозитетния му индекс е по голям Първо впечатление от маслото - и на загряла кола държи по голямо налягане, спрямо 10W40
Малко се заиграх с карбоново фолио, мисля че добре се получи. Затъмних и емблемата отпред, макар че черно и сиво изобщо не върви и е голяма цигания, но по добре от колкото със синята емблема
Евала, didich, много добре са станали колонките, а иначе верно емблемата малко не се връзва като цяло с визията на предницата, ама здраве да е :D Лесно ли се лепи карбоновото фолио или си трябва пистилет за горещ въздух, че и аз си го мислех за карбон на колонките. Моите са боядисвани с черна боя ама май с някакъв тампон колкото да се замаже. Дори не е с четка!Тази събота като е работна и повечето хора са си в софия, ще правите ли среща, някакви идеи?Поздрави
Благодарение на колегата "kimirai" , днес ми пристигнаха алуминиевите фланци по 20мм и съм много доволен.Чакам само да ми пристигне и окачването от Германия и се захващам с монтажите Така и не мога да разбера защо толкова се бави.Иначе за среща този уикенд не мога да гарантирам дали ще мога да се поява
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
dimaka_vs, за първи път хващам фолио и съм го правил без пистолет, не мисля, че е голяма философия стига да няма много завъртяни елементи където си трябва вече и нагряване Ще махам предните гуми и ще минавам пак на 205/40 като задните, убедих се че автомобила се държи по различен начин с различни гуми, най вече оказва влиание на спирачния път, а с такава кола без добри спирачки си е за на никъде За среща няма проблем, но тая седмица съм с на жената голфа, че имах проблем с акумулатора, още е в гаранция и ще го пращам да го тестват, че вчера въртя, но няма никой, аман
Не искам да те урочасвам ..ма сиг ли си че е от акумулатора :Д ..?
И аз това щях да кажа !!!
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Не искам да те урочасвам ..ма сиг ли си че е от акумулатора :Д ..?
И аз това щях да кажа !!!
Ще направя проверка да видя дали е от акумулатора, макар, че волтметъра който съм монтирал в купето си показва около 14 волта, но сутрин като тръгна да паля показва около 8, което ми подсказва, че няма смисъл и да въртя ключа, защото никога няма да запали.
аз като имах проблем със стартера и при въртене ми показваше 8в. (в нормално съст.13в)демек цоцаше мн ток :D и нещеше да пали... не знам може и някоя клетка да се е споминала .. :D
Fiat Punto1.1, 55hp
Fiat Punto HGT 1.8, 130hp
Fiat Punto JTD 1.9, прогресия
Колеги, някой да е свалял централната конзола на таблото (сивата) с превключвателите за парното и климатика, както и нишата, където се намират пепелника и запалката? Ако може да ме светне как става, че ме е страх да не строша някоя по-нежна пластмасова част.didich ще слагам и аз измервателни уреди, подобно на твоите и като гледах снимките, които си публикувал има две тапи до масления филтър. Та въпроса ми е според теб дали двете тапи са на достатъчно разстояние една от друга за да се монтират поотделно температурния и датчика за налягане, всеки на отделен извод или ще опират един в друг. Идеята ми е да си спестя всичките тези преходници и четворника за да не се налага да уплътнявам десетина резби а само три-четири и така ще се спести място, като ги няма всичките тези детайли.Мерси предварително!Поздрави
dimaka_vs, по принцип и аз така мислех да го направя по един датчик на всяка тапа, но датчика за налягане на маслото е доста обемен и няма как да стане работата Към самите уреди в комплект е и този четворник така че няма смисъл да търсиш друг, здраво стягане и следене първите няколко дни да не сълзи масло , единствено трябва да си намериш тапичка, с която да затапиш четвъртия изход.Според мен уред за температура на маслото идва малко излишен, защото незнам колко реално показва там на тапата на филтъра, най реално би показвало ако е долу на картера, но няма кой да се занимава да пробива картери да заварява гайки и т.н., а оригиналния датчик на маслото на наще двигатели няма да ти казвам къде е наврян, трябва половината двигател да разкачиш за да стигнеш до него Акумулатора понеделник се връща в магазина и ще го пратят за проба да видим какво ще кажат, макар, че очаквам отговор от сорта на : "Акумулатора е ОК, вижте си колата"Колегата BJlagypa ми даде идея да тествам самия плюсов кабел дали загрява, демек ако е заминал кабела най вероятно заради него не зарежда акумулатора, но се оказа, че плюсовия кабел след включване на фарове, халогени, дълги светлини, стопове за мъгла, аудио и т.н. консуматори в продължение на 5 минути изобщо не си промени температурата, тоест съдя че кабела си е ОК.
Имам го и аз четворника в комплекта, даже и тапа са ми сложили за излишния изход. Другиа вариант който си мислех е: на фрезист и нов детайл с една външа резба 1/8 и две вътрешни на 1/4 за двата датчика или ако има готова "тетка" такава каквато искам по магазините за тръбни аксесоари така да се каже, за да се намали броя на джаджите. Ще го измисля. Ще трябва да преправям и стойката която си поръчах ама какво да се прави. Кофти за акумулатора и моята ми правеше бели докато беше студено. Като завъртя на стартер и всичко изгасваше и трябваше да задържа на стартер 2-3 секунди и палеше и тогава всичко започваше да си светва едно по едно. Сега се държи послушно ама незнам какво ще излезе като дойде пак зимата. Май ще сменям и аз акумулатор, обаче преди това трябва да намеря време лятото да си оправя контактите, да няма някой хлабав някъде.Поздрави
Коментар