за 2 ри път се отървам тази зима първо я бях забраил с вода и в 12 4аса през ноща е я източвах и и сложих антифриз и сегашния проблем с миносовите температури ама и тука късмет не беше замръзнал сипах и концентрат само и вече няма и да и треперя
Паник функция. (20 сек. сигнал преди да започне истинското пищене)предупреждава за светнати фарове. И дистанционно стартиране на двигателя (което още не е тествано) трябва още един приемник специално за него.
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Колеги,Освен неприятния звук, какви са последствията от развален вариатор?Знам, че няма сила в ниските обороти, но сигурно има и нещо друго?Чел съм, че не е фатално като цяло, но май трябва да почна да събирам за нов...
шума може да намалее или да изчезне напълно със смяна на ремъка и ролките. не решава проблема временно. след време шума пак се появява. И да го смениш с нов вариатор пак ще е временно решение. - това е бемката на лицето на този мотор.няма кво да те притеснява.
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Паник функция. (20 сек. сигнал преди да започне истинското пищене)предупреждава за светнати фарове. И дистанционно стартиране на двигателя (което още не е тествано) трябва още един приемник специално за него.
А точно това ма интересуваше значи всеки път трябва да си оставяш колата на свободна и ръчна нали?обаче зимата няма да използваш тази функция ще я правиш ли да се запалва с дистанционното
Здравейте колеги и аз съм от 5 месеца с Punto HGT и засега съм адски доволен от количката ! Досега бях регистриран в другия Фиат Форум, но от скоро почнах да се ровя и в този (много хубави теми и доста хора които разбират от ФИАТ).Та да се върна на Punto-то:Тракането което се чува (особенно след паленето) е от вариатора. Нашите HGT-та имат така наречениа променлив газоразпределителен механизъм (подобно на Toyota VVT-i) вариятора е сварзан с него. При повреда във вариятора променлив газоразпределителен механизъм спира да работи така както трябва. Т.е. ако се оправи колата ще почне да бяга още повече. :D P.s. Имам щастието чечо ми да е монтьор и при проблем с возилото да се обърна към сигорен човек. Уча ДВГ и редовно вияс в сервиза и относно вариатора-ремонта му бил трудин и скъп и няма опаснос да възникне по голям проблем.
колега първо поздравления за добрия избор на возило. другия форум нещо не го бива (и аз киснех там но сега не го поглеждам) та... ти решил ли си проблема с вароатора. дай повечко инфо мен лично не ми пре4и тракането, но щом казваш 4е влияе и на вървенето то си е сериозен проблем
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Извинявам се, че парво не те поздравих за Punto-то (прекрасен избор). Честито!!! :D :D :D Относно вариатора и изобщо като цяло за проблема. Доколкото съм си приказвал с чечо ми, този двигател попринцип е 113коня (базов модел) при наличието на променлив газоразпределителен механизъм клапаните започват да се отварят и затварят в различен пириод на такта и в следствие на това конете стават 131, но да не изпадам в подробности. Аз се опитах да ви оспокоя, че това не е проблем, но и да сте наясно какво става попринцип. Т.е. Колата сега си работи савсем нормално като базовия модел на двигателя (месля, че този двигател се слага и на Fiat Coupe без дози механизъм).Аз не съм го оправил по 3 основни причини:1. Все още съм млад шофьор и едвам склоних нашите да ми вземат HGT (първата ми кола).2. Все пак е криза и паричките са доста за проблем който може да изчака (оговорката с нашити беше сам да си я поддържам).3. Чичо ми неиска да я оправя точно сега, защтото ремонта е слажен и изисква доста времи.P.s. Надявам се да съм бил изчерпателен! Ако има някакви други въпроси ще се радвам да помогна.
Честито на колегите с ХГТ-тата първо :D Вариатора е доста разпространен - Пунто ХГТ / Купе / Делта / Дедра , както и всички Алфи с TwinSpark двигател . Нов струва около 250-300 лв и нагоре , а за смяната му вземат доста , защото е забутан на кофти място . Най-добре е да се сменя , когато се сменят ремъците и ролките , че да се спести малко от труд :P Някой беше споменал ремонтния комплект , около 10-20 лв е , но при него е на късмет . Може да се разтрака на 1000 км , може и на 10 000 км ... Попринцип хора с този проблем и които са го сменили казват , че не се осеща някаква съществена разлика във вървежа . Тук има информация , на който му се чете :http://clubalfaromeo.com/forum/showt...showtopic=6998
мерси колега п.с. аз доколкото знам мотора реално е със 133 коня. в официалния сайт на производителя (защото 1KW не е точно 1.36HP, a 1.36.... и нещо (до трета цифра)
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар