понеже взех колата зимата... това ми е първото лято с нея и разхода е доста приличен: 11-12 градско и 7-8 на дълго. (то старото ми пунто гореше толкова 1.2 )
И моя е толкова. А да не казвам че на моя стил на каране я качвам и на 15 Карам я само със 100 октана !
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Разхода много зависи от карането ,аз съм я свалял до 9 градско (стандартно около 10) изван градско около 7,5-8. Относно Punto HGT Abarth аз съм против заради някои малки изменения спрямо стандартното HGT и недай си боже да ти се наложи да търсиш нещо което го има само при абартовия модел. Mims искам да подчертая ,че с написаното по долу не се опитвам да те откажа от HGT , а просто се оплаквам. Като цяло колата много си я обичам ,но от около месец се опитва да ме остави гладен. Като се започне от това ,че неще да пали както трябва ,уж като смених свещите и се оправи ама май съм се заблодил, но някак се примирих с този проблем за сега. Продалжаваме със смяна на климатика и там един куп пари , но поне го оправих. Вчера акумулатора паднал и неможа да запали (нов акумулатор на 4 месеца) , добре че с един колега я избутахме ,че асвалтираха улицата и пречеше (голям срам). И това не е края парво алармата полудя ,а след това съвсем се изгуби, след един бърз преглед днес се оказа ,че си е изгубила кода и трябвало да я препрограмират и попринцип това не е проблем , но момчето каза ,че никога не е виждал такава аларма и ако се наложи да я сменя направо ще се застрелям. Овен това и лагера на притискателя е за смяна както и предните амортисьори. И за капак и на ангренажа му идва времето след 1 000 км които ще мина тази неделя с ходенето до София и Варна ,а и вариатора съм решил да сменя с ангренажа за да спестя малко пари (ако може да се нарече спестяване). Не мога да разбера как продължавам да я обичам след това което ми причинява ,сигорно защото ми е парвата кола и страхотен автомобил.
Габрово-Пловдив 306 км 1 час и 30 мин,средна скорост 170 км - 29 литра бензин 95 Габрово-Пловдив 312 км 2 часа и 30 мин, с 80 90 на 4 пъти със 140 за изпреварване 15 литра и 700 грама 95 Първият път много и зех душата дето са вика имах чувстово че ще гръмне Максимална скорост на моита кола 205 км/чимам 1 пост в които съм написал че е 195 ама съм се объркал тои километража е на 210 не на 200 та ското пак ходих до пловдив и нямах бензин и заредих преди село или град е Баня нз на 1 бензиностанция и от тогава колата няма вътък1скорост вдига 30 ,2 ра на 60 и тнтсега и сипах Shell V Power racing 100 и тряя да го изгоря да видя дал е от този бензин незнам просто кво и стана на колата не иска и не иска да върви ..
Мимс, при ХГТ-то ще се озориш много с разхода на гориво. Пък и не е евтина кола за поддръжка. Но иначе съм много доволен от колата А пък е срамота такава кола да се кара на газ !!!
Направо ме жегна в сърцето с тоя мохабет :D :D Верно, че и идва една тежест в повече в багажника, но не е и чак толко голяма разликата и без нея, смисъл колата си запазва динамиката и си върви идеално. То и като качиш 2-3-ма пътника пак си оказва влиание и се спъва колата, но не е като да си в пунто 1,2 спортинг.Мимс, разликата в мк1 и мк2 спортинг е в конете, при теб са с 86-88, при мк2 са 80, отделно мк2 е с 6 скорости, яд ме е че на ХГТ-то не са сложили 6 степенна, поне на дълъг път да се направи още малко икономия Сега ходене до Сандански и обратно към 310км ми даде разход на газ около 8,5-9л/100км със скорост около 90-110км/ч,....и само на широката част преди Благоевград я напънах до 180, че едно турбо дизелче нещо ми се лепеше отзад, но на правата нещо взе да изостава :D
Коментар