и аз го знам ама джантите са му с малко ет и са 7 инча . А ако бяха 9 инча и с по малко ет ефекта щеше да е същия . И с фланци ако караш на писта или в завои се разбива главината и е опасно .
Пу, разминах се със спирачните дискове и апарати, бях ги пазарил за 80лв, но пича е продал цялата кола барабар със всичко по нея, явно не е било писано
няой свалял ли е централната конзола дето са духалките.... да ми каже каква е последователността... и топката за скоростния лост... мерси
махаш първо под жабката и до педалите корите за парното дето духа в краката .после махаш барчето под ръчната то се вижда дет има болчетазад чеинджера има 2 болта и това е дрърпаш и си ти човека това за стъклата и с копчетата е отделно
я аз да ва питам с колко сте карали бегачките че моита нещо не иска да върви ...
С 220 по стрелка и в този момент на ГПС-а показваше 205км/ч. На ГПС-а съм по склонен да вярвам, а и се пак 205 е скоростта която дават на нашите коли. С тази скорост съм карал в продължение на 20 мин. без да я променя. С което се гордея че с моята "псевдо" бегачка мога да поддържам заводската скорост : имайки в предвид годините и това че само тя си знае реалните километри
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Аз повече от 220 не сам я мъчил на прав път . А иначе за по надолнище е там е друга българия . Последно задминаз с малко 235 км в час ама по солидно нанадолнище . А сигорно по гпс а ще показва кам 215 спорвд мен . Но тогава не дадох шанс на едно (ку 7) ама дизелово . а после и видяь в нета че те са по 200 коня и затова сам го взел . Ама колечата дето нещо не му варви да си провери свещите първо ако не е от там дебитомера , тпс а и да продалвава за да жиди какжо му е на сарцето на зверчето
Коментар