Прати ни поне линка (или ако е фаил - него). А пък тези които разбираме от английски ще направим сами преводите
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Е темата си е негова и тои може да си я пише както иска . А ако го пришпорваме може и да направи повече грешки и да се забави с интересния превот :D :D :D чакаме го да знаеш
хубавите работи се правят бавно но да, който иска мога да му го пратя. (файл), но въпреки това ще пусна целя текст в темата за бъдещите Фиат-аджии да има повечко инфо п.с. не чух коментари по първата част :D
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
ето я и останалата част "...След новата ауспухова система и увеличения поток на студения въздух следващи са буталата и мотовилките. И да получите това, което виждате. Решението тук ще се основава на макс. обороти (и бутални ускорения ).... товаа е въпрос на намаляне теглото на старите или намиране на нови по-леки бутала. Всичко по първия двигател вървеше добре без да има изненади.Най голямо главоболие дойде от коляновия вал. Той стандартно е направен лек (олекотен) но това е проблем тъй като в този си вид издържа точно на максималните обороти на стандартния двигател. И за мен това беше като шок. Фиат са балансирали коляновия вал за сравнително по-ниски обороти и държат на дизайна. Проблемът идва когато се опитате да намалите теглото на коляновия вал и с това да овеличите оборотите. С намаляване на теглото коляновия вал става гъвкав при високи скорости и може нищо да не стане. Затова можем просто да го закоравим повърхностно (с нитрид) за да даде пове4е устойчивост.Но чухме и мнения от специалисти, че е много необичано Фиат да има слаб колянов вал. И че Twink и Sohc "128 колянови валове са много силни - използвани в 1600куб. см. Рали версия. С такъв вал колеги са изнесли 216hp от фиата (HGT) Със съчетаването на всмукателната и изпускателна система, за да отговарят на високата компресия. следва да генерира около 180к.с.. С Throttle органите много повече. (Тва ,,Throttle
Прикачени файлове
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
браво браво ето това се вика фото и емблемакта момо на стъклото ме вдъхновява . Моята фифи сега не е за снимане но след време и аз ще се изкажа по темата колегите ще пуснат ли и те по една две снимки и на техните пунтета ? да видим кое е най арното .
о да, и на мен ще ми е интересно...п.с. оле ако знаеш колко си играх със стикера на предния джам. изрязвах проби от вестник... и лепих с тиксо за да мога да го локализирам на точното място... и като луд се въртя в кръг из колата да видя съвпадат ли всички ъгли трябва да е естетически издържано все пак п.п.с. cerwin, колега ще споделиш ли все пак с какво си се заел
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Добре - нека я раздвижим темата Ето няколко актуални снимки от мен. На тях може да се види в готов вид новото ми крило. Монтирах го преди 2 дена И да се похваля - от вчера съм без катализатор Сложих резонаторно гърне на негово място.
Прикачени файлове
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар