их, среща на HGT как добре звучи :D Така... мухата я пускам... пичовете са изкарали 210 кончета без турбо. найс а само че утре ще довърша превода че сега отивам да пия ракия и да чакам мача :D
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Cerwin, дай по обща снимка, така като гледам май се вижда някаква радувка на калника?? какви пружини си слагал или си рязал оригиналните за да смъкнеш колата??RoadBoy, 210 коня от тоя мотор без духалка и сега ако кажеш, че може да излезе по ефтино от варианта с турбиниране на тоя мотор и че мотора ще издържи повече от 2 дръпки ще бъде много добре :D
Както казах ще има снимки когато завърша проекта . А може и да направят темата важна :P . Но засега няма раздувки . И пружините са някакви немски и много топа колата с тях. 40 мм по ниски от оригиналното окачване . Сега чакам за едно регулируемо до 60 мм отпред и отзад . Което е и доста твърдо :P :P :P А за 210 коня от 1.8 16в са постижими но с много инвестиции и там филма е голям .
ух... плаче ми се чесно да ти кажа финансов проблем... ако се хвана на по сносна работа си го оставям фифи-то... че станаха 3 коли в нас и много на баир ми идва подръжката п.с. и въпреки това днес пак си я поглезих
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Адмирации за това и пак аз с моита болна тема Ако някои има твърди ниски пружини за пунтото да ги дава насам че сега съм с едни дето са ниски но не са трърди и от какви коли става окачването за нашите коли ????
ей, колеги кво става с пунтарите...нещо застина темата аз имам питане. понеже купих колата тая зима... досега не и бях пускал климатика. въртя го суча го и така и не става хладно та мислълта ми е... как да разбера дали е изряден... има ли някакви признаци които трябва да следя и как да го е*а, да го накарам да духа студено... благодаря предварително
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
...извинявай за тъпия въпрос, но натиснали самата врътка на вътре??? , ако не отивай някъде където проверяват и пълнят климатици Още чакам превода на статията с разработването и изкарването на 200+ коня от нашите мотори
:D :D :D тва за копчето все едно не съм го чул :D ух... превода малко ме затрудни (термините са много трудни) преведох първата част. даже сега ще я пусна ... не ми остава време да го довърша.п.с. а колко ще ми коства един преглед и евентуално пълнене
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
от 70 до 150 лева зависи каде отидеш . Затова питаи първо за цената . и да даи да видим тази тема за 210 атмосферни коня . Да направим сметката колко ли ще струва такова удоволствие .
Ето я първата част от статията... до тук не е нищо особенно но незнам по нататък кво ше е приятно четене (и се извинявам ако има неточности в словореда но наистина ми дава зор пущината :D )"Това е една от първите ми дискусии за двигател на Фиат с Ричард, с който се срещнахме скоро. И бързо преминахме през двигателя за който доколкото аз съм запорнат е добър, но в крайна сметка доста ограничен от към мощ. Напомям, че аз много ги харесвам и затова си купих един по-мощен.Едно нещо, което съм забелязал за 1800 VFD е колко добре изглежда главата му. Ричард, както обикновено за зае .... той вече беше направил някои предварителни изчисления които показаха, колко е добър мотора.Нещо пове4е, ...Punto HGT вече фигурираше в ирландската и италианска расова серия, и имаше тежка конкуренция в тунинга. В испания Fiat спонсорира истински испански трофейни автомобили. " ..Това трябва да бъде един от най-лесните двигатели на Fiat от който можете да извлечете наистина шокиращо количество енергия..... и всичко, което трябваше да направим е някой точни изследвания и упътвания от нашия континентален брат.Разбира се нищо не става толкова лесно... но ние приготвихме 3 двигателя за да изпълним този експеримент.Този двигател 1800cc, дава 131hp в стандартна форма е заменил известния и страхотен Punto GT. Още един фиат с висок рейтинг.Истинският проблем с днешните фиати е, че са продукт на дълга линия (и наследство) на големи инженерни разработки.Да не забравяме че двуваловите мотори за постижение на Lampredi във Формула 1 - инжинер във Ферари, който настоява за изграждане на надеждност и пригодност на двигателя за поддържане на два разпределителни вала (Fiat) След това технологията е взета и доразвита от Абарт и така се раждат моделите със 130hp Strada и Ritmo 130TC. Те доказват че в този двигател в стандартна форма осигурява 160, 170 коня с малко по голям вход на камерата което помага за по голямо пренасяне на газове. Всъщност необходимо и достатъчно е подмяна на ауспуховата система с права такава, както и по добро пропускане на студен въздух .... само с това стандартната форма на двигателя( 131коня) ще дава 143-145hp. Повтарям само с тези два модове. (ние го постигнахме)Оставихме тунинг детайлите за в бъдеще и. извесно време мина в разговори с фиат фенофе и ровене из форумите. Затруднихме се с купуването на някой части защото монтажа на някои комплект стана (според законодателството на ЕС) може да стане само в оторизиран сервиз на производителя. Искат да използват свойте основни дилари а не местните гаражи.ОК обратно към Punto HGT проекта.Раздбрахме че няма модове за модела.Това не е добре.Производителите искали да запазят стандарта за управление на двигателя, за да ползват цялата информация за двигателя (за да правят ключове,да пазят данни с регистрацията на автомобила и др .. Потърсихме оригинално ECU от Marelli / Бош. Но в последствие разбрахме че с производството на HGT, Fiat преминава на по-усъвършенствано Hitachi управление .... което пък дава много повече главоболия, и един много по-труден интерфейс. Но ние не попаднахме в първия капан на тунинга на ХГТ. ЗА един мощен двигател е нужно подаване на по голям поток гориво и по високи обороти. При разработването на модела е предложено вариант турбо но от фиат са искали да запазят ниското ниво на вредни емисии и ставнително ниския разход.И дори ние да предприемем такъв проект въпросът е да се запази разхода на гориво и оборотите да са близки до стандартните за модела.........останалата част и аз незнам кога :D малко по малко ще го довърша
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар