didich Навсякаде по форумите показват как се слага 2.0 16 тс от алга ромео 155 кс. . там нещата са едно към едно. Лесно се слага и доставя доста добра мощност .А щом може 2.0 16 от алфа ще се сабере и 2.0 16 турбо от фиат :P Но всеки препоръчва Алфовият двигател. Защото е по лесен за облсужване дори и в копето . А и 155 кс. и един ремап на компа и си имаш ХОНДОТРОШАЧКА . Атносферна ария от 4 цилиндъра :P :P :P За турбо незнам но за това сам навит и аз .
нее то туи е съвсем друго нещо. за двигателите неможете да се разберете с 2 3 мнения а за спреичето само ми кажи не съм ли прав ?
Прав си няма спор за това . И за спрея .Но алфовия двигател 2.0 16 е само малко по дълъг от нашия и се събира . Абе коогато доиде време за ремонт на двигателя аз тогава ще го махам и ще влизам във филма .А и на копето повече от 170 - 175 кс. не му трябват . А алфовия си ги вади с малко доработки . турбо филма е доста по скъпо начинание и дори опасно
уф аз на мойто спрях да му обръщам внимание... нека си трака.ето още малко инфо за "мор пауър" (превода е мой, извинявам се ако има неточности )"...Първи вариант: Продължаване с оригиналния двигател... нови валове, ECU, мапване, K & N кит, изпускателни колектори и по-голям диаметър генрация за отработените газове. Втори вариант: JCR Racing има комплект турбо за HGT и бяха достигнали до около 225к.с. но не е сигурно дали този вариант е удачен за ежедневна употреба..." и тва за някви си 1200паунданяма смисъл колеги... ше си ги тикаме такива
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
уф аз на мойто спрях да му обръщам внимание... нека си трака.ето още малко инфо за "мор пауър" (превода е мой, извинявам се ако има неточности )"...Първи вариант: Продължаване с оригиналния двигател... нови валове, ECU, мапване, K & N кит, изпускателни колектори и по-голям диаметър генрация за отработените газове. Втори вариант: JCR Racing има комплект турбо за HGT и бяха достигнали до около 225к.с. но не е сигурно дали този вариант е удачен за ежедневна употреба..." и тва за някви си 1200паунданяма смисъл колеги... ше си ги тикаме такива
Колега Варианта за 2.0 16 от алфа излиза около 1500 лева със скоростната кутия . И при това имаш един двигател за продаване (нашия)Което прави около 600 - 700 лв . инвестиция . което не е много за такава промяна . А да не говорим че за простотии по пунтовския пак се дават толкова , за да си е в кондиция .Ословиято е да имаш опорит приятел с гараж и нужните инстроменти . Аз го имам :Pа и колега http://forums.puntomk2.co.uk/showthr...nto-HGT-TuningАз и тази сам я чел :P :P :P Сори ама не се сдаржах :D
Колеги незнам, но преди да взема фиатката гледах и разпитвах за алфа, но като чух, че само комплекта свещи са около 150-200лв и че подръжката е доста по скъпа от колкото на фиат се отказах от закупуването на алфа (нищо лично към колегите алфисти).Предполагам, че двг от фиат купе 2,0 16V, който е 150к.с. по се бих замислил от колкото тлуин спарка, с такова убеждение съм останал, но мога и да греша, незнам.Благодаря за снимките и преводите
Колеги незнам, но преди да взема фиатката гледах и разпитвах за алфа, но като чух, че само комплекта свещи са около 150-200лв и че подръжката е доста по скъпа от колкото на фиат се отказах от закупуването на алфа (нищо лично към колегите алфисти).Предполагам, че двг от фиат купе 2,0 16V, който е 150к.с. по се бих замислил от колкото тлуин спарка, с такова убеждение съм останал, но мога и да греша, незнам.Благодаря за снимките и преводите
Тои този двигател от фиат копе е 139 коня маи . И да сигорно е с по лесна подръжка но .......... е по лесно да намеря алгов и то за по малко пари ! А заради тези свещи разхода на гориво е дори по малък от на нашите фиатки - затова нещата се препокриват според мен .
На мен лично това със смяната на двигателя или чипването на този ми идва малко странно.То и с тези коне колата доста добре си варви и конкуренция по пътя рядко се среща (пък и нали не сме на състезание)!!!Аз лично се изкушавам от доста по-големите двигатели и честно казано ме е жал да го цедя Punto-то.Но това си е мое мнение. Пожелавам успех на всеки който се наеме с трудоемката задача.
конкуренция на пътя винаги има... мен ме е яд на японките
Както казах ще направя хондотрошачка !!! :D :D :D Само жената да не си остане с фиатката че нещо и на нея и допадна и вече неще да я дава да я карам аз Но за това се иска тарпение и желание !!! :P
.... и конкуренция по пътя рядко се среща (пък и нали не сме на състезание)!!!
Без да се обиждаш колега ама това пунто не е чак такава бегачка... в София вече всяка втора кола е конкуренция,а всяка трета е по-бърза затова смятам скоро да мина Renault Clio Sport 197 hp и 6.9 с. от 0-100 км/ч.На фона на него, нашите 8.6 от 0-100 са нищо
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
Коментар