николофф, дадох 30лв и ми ги направиха Cerwin, трябваше с това да почнеш, че си решил да правиш генерални промени по външния вид, и аз имам такова желание, но нещо няма време
Ако има колеги от София мераклии ще ви дам телефона на човека.Карам колата и му я оставям, след около час и половина си я получавам със затъмнение стопове с/у 30лв - материали + работа.Обаждах се и на други места, като от една тунинг фирма, не и помня името ми казаха цена от 80лв за стопове и 80лв за фарове , тия ще умрът от глад с тия цени, за това преди да набиете пари се обадете на няколко места, защото цените варират от земята до небето
малко да се оплача...незнам за вас, но на мене ми писна да се занимавам са тая кола. само наливам пари, а тя с кво ми се отблагодарява... с 12-13 на 100... при приятните 2.23лв/л. ве4е е 143 катъра (+-2) но все пак, тва си е ебаси разхода. друго си е 1.2 на газ :D
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
малко да се оплача...незнам за вас, но на мене ми писна да се занимавам са тая кола. само наливам пари, а тя с кво ми се отблагодарява... с 12-13 на 100... при приятните 2.23лв/л. ве4е е 143 катъра (+-2) но все пак, тва си е ебаси разхода. друго си е 1.2 на газ :D
Всеки се радва на това което има ако не и задаваш много газ ще те боли глава по малко . На мене във Варна ми залепва на 10 л. . А извън града си е нормално 7л. на 100 км.На фиатчето трябва да му свикне човек . Например Жена ми , милата ! Не пада под 12 градско ама то тя не моге да я осети колата Я някои да каже каде и кои ремапва нашите колички ???Благодарности предварително !!! :D :D :D
RoadBoy, не го направих със спрей, защото ако не ти хареса резултата после ще се скъсаш от търкане, а фолиото го отлепваш и си готов.Я кажи с какви промени стигна до тия 143к.с., мерил ли си я на дино????Cerwin, ходих при човек за ремап, но като видя японския комп и се отказа, явно тая услуга е невъзможна за момента при наще коли, макар, че по всички сайтове дават за ремап и хгт-то, но на практика нещата са други, а като се замислиш за едни 10-тина к.с. дали си струва и дали въобще ще има резултат е съвсем друга тема, а и малко ме съмнява това с намаляване на разхода след чипосване???, при нас разхода и без това е висок, при едно барникане ако стане още по висок става тегава работа
спортни изпускателни колектори и до крайното гърне е вече на 63мм. на дино-стенд не е качана, но пича твърди че само от колекторите идват 10тина (затова съм писал +-2к.с.) както и малко по висок въртящ момент. сколнен съм да му вярвам защото сега наистина е доста нервна. в момента съм в Карнобат и наблизо няма диностенд да я видя колко е наистина, но по нататък и тва ше стане.ей тук се ангажират с мозъчни операции... но за тия цени... http://www.vimaxtuning.com/Tuning.as.../1.8-131-cvp.s. яд ме е за разхода, защото един приятел сега е с CRX VVT. към 160к.с. е и на отсечки не му минава 9-10 на 100. а извън града спокойно 6 на 100. много ме натъжи този факт
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Охо правил си подобрения по двг, пък снимки няма, кажи от къде го купи и колко пара??Изцяло ли си минал на 63мм или само крайното гърне ти е на толко???, в ниските как е колата, че разликата в диаметъра не е малка, от 50мм на 63мм
в ниските не ми харесва... инъче всичко е от Англия. имат едни пазари дето може да се купи и ядрена глава (наистина продават всичко) а цените са супер смешни.цялата е на 63мм в крайното гърне малко се свива.
Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
е*баси 2 страници за тоя спреи какво му е сложното немога да разбера бре...аз си праих на мотора фара с такъв и съм бил на 14 години ... хубаво е че има маняци ама чак пък 2 страници и да не го е разбрал ... Хареса ми въпроса за ремапване на комповете някои да се е интересувал ?
GbGz, нали за това сме си направили подобна тема за да си пишем на воля RoadBoy, подкрепям и аз не съм чул някой с такава кола да се е похвалил, че му е монтиран чип на хитачито в БГ
Има писания по други форуми , че се сменя целият компютър с такъв от пунто къп сериите и ефекта е голям . Но там става вапрос за оеднаквяване на колите в цялата серия и стоиностите са от порядака на 160 кс. с заводски карантии аз съм питал кадето трябва но хората ми казват че трябва да се отиде до Англия и там намясто да се реши вапроса . Трябва да се направи връзка с хората от федерацията и тогава да се поръчат крантиите много сложно и дост скъпо на фона на 2.0 16 турбо аферата :P :P :P
Аферата с 2,0 16V и на мен ми е минавала през акъла, но като гледам как едва са напъхали заводския двигател какво остава за тоя звяр, макар, че незнам като габарити дали двигателите са еднакви, м/у другото в нета намерих само едно клипче от Гърция на турбинирано HGT, но предполагам, че му е турбиниран заводския двигател, ето клипа http://www.youtube.com/watch?v=xPCFfa6Prbw , много "арно фъска".Тука има и един болен мозък, който е вкарал 2.0 20V, http://www.youtube.com/watch?v=kbbKs...eature=related ,но таблото е отишло направо на предната седалка, това за мен вече e ненормална работа, никога не бих си разкостил до такава степен колата Отделен е въпроса какво се случва при слагане на по тежък двигател отпред, да не подхващаме и тая тема, че колегата GbGz ще ни направи пак забележка Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Коментар