RoadBoy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - голяма радост
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Fiat Punto MK2 HGT 1.8 16V
Опитвам се да стана малко преди да си легна ....хаха
Аз съм животно и имам страхотен нюх- обуняние на сляп и зрение на глух !!!
-
GbGz написа:Никви калъфи не ти трябват там има 1 желязо което както при мен се беше строшило от много натискане и сядена на една страна на седалката,та намираш някои шивач дет да са навии да ти го разшие заваряш и зашиваш . лесна работамоито беше същото самоче на другата седалка и като претапицирвах пича ми го оправи без париFiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
-
Обещаните снимки и обяснения относно монтажа на по голям цолаж джанти при сток окачване без да се налага да се слагат фланци:D Най накрая доживях да си разкрася "убавицата", от зимата се бях сдобил с 17"-ки и чак днес доживях да ги монтирам като имаше и леко пипване по задните амортесьори :D Айде стига съм писал да почвам със снимките.Сравнение м/у оригиналните 15" и новите 17" 17"-ките са със същия офсет като оригиналните единствената разлика е, че са 7J, а оригиналните 6J, от тук проблема дойде, че задните гуми опряха в горния болт на амортесьора. Контиката е следната - сваля се заден амортесьор, горната втулка се резва около 5-6мм, отделно на самия болт има две шайби като подложка - махат се и се слага едната малко по голяма за да може да държи селеновата втулка на самия амортесьор.Ето снимките - амортесьора преди да му е резната втулката. Тука вече е отрязана. Така изглежда монтиран с отрязана втулка и една по голяма шайба. Тука ясно се вижда как болта е на около 10мм от гумата и вече не опира (сега ме е яд, че не снимах как е положението при слагането на джантата преди рязането за да се види как болта буквално влиза в самата гума). Вече монтираната джанта :D Обща снимка на колата. Това е за сега, за напред ще се правят и други неща, но по нататъкpunto HGT
Коментар
-
Много добре станало пунтото колега поздравления shark немога да разбера за кои ще пазиш салона като искаш да го обличаш с калъфипросто няма смисъл от тях седят гърбаво местят се .. заваряи си желязото и си караи работата отиваш на автомивка опират салона и си ти човека .Целта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
GbGz написа:shark немога да разбера за кои ще пазиш салона като искаш да го обличаш с калъфипросто няма смисъл от тях седят гърбаво местят се .. заваряи си желязото и си караи работата отиваш на автомивка опират салона и си ти човека .Fiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
-
@didich - Супер са джантите, дано си те возят екстра.Днес колата нещо возеше странно, a e след смяна на тампони и слагане на летни гуми - 2 пъти слизам, гледам, обаче не мога да видя нещо странно.Отивам да заредя и момчето на бензиностанцията ми казва "И двете предни са ти напомпани на 1.9 атмосфери".Сложи ги на 2.3 и колата веднага спря да вози нестабилно, с дрънчене - сега вози твърдо, но къде-къде по-контролираноFiat Punto HGT '01
Коментар
-
Понеже само хвалби гледам тука време е за малко оплаквания за съжелениета карам си аз ръчкам 4-2 ра газта до долу и изведнъж зе да хълца гледам километража стрелките разцентровани.освобождавам от скорост и изтрещя нещо от към гърнето предполагам неизогорели газове.спрях изгасих запалих тръгнах пак сичко ОК >някакви по конктретни мнения имате ли знам че е от електрониката ама по точно . ?мерсиЦелта е една,скороста е различна - HGT !
Коментар
-
Колега от 4 на 2 много я зориш тая кола. :DИ какво имаш предвид под "стрелките разцентровани" (че показват нереални стойности)? При мен се е получавало при лош контакт на клемите и релетата почнаха да прещракват.А гърмежите ако са от към гърнето няма сташно (както каза най-вероятно от неизогорелите газове) , но аз имах проблем със стартера и я бутахве веднъж за да запали и тогава се чу гърмеж, но отпред и тогава е опасно да не праснеш колекторите (при нашите коли са от пластмаса). Но това се получава придимно на коли с газова уредба, а аз нямам.Предполагам не съм помогнал много, но поне споделих какви подобни проблеми съм имал! :D :D :DFiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар