Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тема от вчера... "Кварталите без такса паркинг"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тема от вчера... "Кварталите без такса паркинг"

    [color=darkred:c03e27db8f]На 180°. Кварталите без такса "паркинг"Таксата за паркиране в кварталите на София скоро няма да бъде въведена.Това прогнозира пред PRO.TV общинският съветник от ДСБ Вили Лилков.По думите му сме далече от идеята да се плаща такса за минаване и през центъра, както е в Стокхолм и Лондон например. "А за комплексите - за мен е изключено това нещо", коментира Лилков предложението на колегата си общинар Радослав Тошев, който настоява паркирането навсякъде в столицата да е платено.Тъмносиният общинар обяви още, че това е само предложение, което на този етап не означава, че ще бъде прието от Столичния общински съвет."Преди да накараме хората да си плащат, трябва първо да подредим "Синята зона", смята Лилков.Шефът на транспортната комисия в СОС Радослав Тошев обаче настоява София да бъде разделена на
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    #2
    Перфектно е подбрала дрехите си! Супер съчетание ...Професионално изкривяване

    Коментар


      #3
      Re: Тема от вчера... "Кварталите без такса паркинг&quot

      Vladim написа:
      [color=darkred][b]Всяко чудо за... един ден! :D Поздравявам ви със снимката в статията, тя определено ме впечатли повече от текста!
      Рано или късно ще прокарат нещо подобно, и то ще мине, защото сме българи и все сме свикнали да сме наведени и да се давим помежду си като кучета. Вчера, вместо всички да се обединим против такова навеждане, при което ако в София ше ви го вкарат, при нас пък в морската провинция пък ще ни го натъпчат четвъртит! Вместо обединение=кавги и раздвоение... Такъв народ се управлява най-лесно, и ше сняся, ще снася... Докато се загуби напълно.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        coolboby написа:
        Перфектно е подбрала дрехите си! Супер съчетание ...Професионално изкривяване
        Червеното седи добре на жълтите скоби ли? :D
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Колега @Plastex извън БГ на много места се практикува така и искам да ти кажа, че на 98% от българите не им е приятно и всеки път псуват............. по какви ли не адреси когато трябва да се плаща. Истината е, че българина най го боли когато му бъркат в джоба. Казах го и вчера в другата тема, че в Италия има места където не допускат автомобили под Евро3 и не говоря за някакви големи градове, човека който отговаря за града така е решил и никой не може да му каже и копче.

          Коментар


            #6
            chaveto написа:
            човека който отговаря за града така е решил и никой не може да му каже и копче.
            Народът го е сложил да отговаря за града и винаги може да каже и повече от копче. Предполагам знаеш, че във Варна има улици , които са пешеходни зони, никой няма да е против да бъдат въведени такива навсякъде, където е пушеци и лудница, еднопосочното движение в Бургас също не е лоша идея, но както бе първоначално спуснато за заплащане от всеки един паркирал в София си бе идиотия, която ако бъде прекарана някой ден, ше е още една такса за това, че дишаш.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              Само не мога да разбера защо някои продължават сравнение България - Европа?Нямаме нищо общо, било то и за пътища.Да не говорим за стандарт.Много е дразнещо как ти обясняват, че ще сложат въпросните такси, за да те накарат да слезеш от колата!?!?И никой не ти говори за някаква алтернатива.Градския трянспорт е поле за оцеляване, не всеки може да ползва метрото....но ще взимат пари, не за вложение, подобрения на пътната инфраструктура....а да си оставиш колата.Като гражданската отговорност и новите цени - при птп не можело да се покрият щетите.Ок, удрям скъпа кола и т.н....обаче повечето шофери не удрят мерцедеси всеки де, та къде отиват тогава парите от хората които с години нямат птп?Обаче ние трябва равнис с Европа.А защо само равнис по прибиране, никой не казва.Изобще сме като брашнян чувал - удриии, все ше пусне.Абе измейкяри, всичко живо върви напред, само ние назад.Ще стане като по бай Тошевото, колата си става лукс, а бедните да го духат.
              Ползвайте мигачи!
              Sometimes I feel like screaming

              Коментар


                #8
                Колега искам да ти кажа, че скоро ще дойде време когато много малко хора ще си правят каско заради цената. Масово в Европа хората ходят пеша, возят се с велосипеди, мотопеди и т.н. Как мислиш са слезли от колите и са минали на велосипед. Всичките които работят в града и е наблизо не ползват автомобил. При нас някой си ходят до кенефа с колата. Проблема на нас ни е корупцията и затова няма да се оправим докато има кой да дава. Всеки ден пътувам по 30км в едната посока да отида на работа и не мога да си позволя да ходя с градският транспорт поради ред причини, но лятото ги минавам с мотоциклет от гледна точка на това, че не вися по задръствания от там съм по икономичен и облекчавам движението. Има страшно много улички по които може да се мине и да се облекчи трафика, но много от водачите не си правят труда да минават по алтернативни маршрути и предпочитат да си бъркат в носа докато висят по задръстванията. Ние самите не си помагаме а после се сърдим когато ни кажат, че ще ни таксуват заради това, че всеки си спира там където му е кеф.ЕДИТ: забравих да добавя и това, че на никой няма да му стане нищо когато стой в лента за ляв завой например и тя не е пусната с тази за направо, нека си пусне мигача за да покаже на тези отзад, че ще завива и всичките след него които са за направо няма да се налага да чакат следващо раздаване, ей така стават задръстванията заради един които не си е пуснал мигача и държи 20-30 автомобила зад него

                Коментар


                  #9
                  И вчера го казахм, решението е лесно: Със закон се определя един фонд (например Фонд дупки и паркинги), като в него ще отиват всички пари от данък МПС, винетки, синя зона и другите нови такси, които искат да въведат. Парите от този фонд по закон трябва да се харчат само за паркинги и пътна инфраструктура, като може да се заложи и процент (50% за паркинги, 50% за пътища примерно), даже може и по областен принцип да се раздели и т.н. Важното е да е ясно къде отиват парите! Този фонд всяка година трябва да се одитира от независим одитор и от Сметна палата. Така ще знаем къде отиват парите и даже ще сме мотивирани да дадем по 20-30 лева на година за да си паркираме пред блока. Щото след 5-6 години ще ни направят паркинг наблизо или пък в центъра, ще ни закърпят дупките и др.Проблема е обаче, че НЯМА ТАКАВА ПРОЗРАЧНОСТ! Няма и да има, щото трябва да се краде. ДОкато е такова положението - не искам да плащам.
                  Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                  Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                  Коментар


                    #10
                    EasternAlien написа:
                    Много е дразнещо как ти обясняват, че ще сложат въпросните такси, за да те накарат да слезеш от колата!?!?......Абе измейкяри, всичко живо върви напред, само ние назад..
                    радвам се, колега че сте от хората, които са схванали нещо, което убягва на много хора- светът в момента гори горива и върви напред, докато ние решихме, че трябва да ограничваме горенето, горнето на горива е прогрес, той развива държава, не стига, че сме на никъде, а и да спрем да се развиваме?! Нали готиш за да създадваш, едва ли някой е тръгнал за да гори горивото и да задръства градовете, всеки е хукнал за да изгражда нещо, китайците най-яко, и наистина създават, но създават, защото из градовете пътните им възли са на 3 нива и по изграждани магистрали вече бият и Германия.
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #11

                      Коментар


                        #12
                        deadairplane написа:
                        chaveto написа:
                        ЕДИТ: забравих да добавя и това, че на никой няма да му стане нищо когато стой в лента за ляв завой например и тя не е пусната с тази за направо, нека си пусне мигача за да покаже на тези отзад, че ще завива и всичките след него които са за направо няма да се налага да чакат следващо раздаване, ей така стават задръстванията заради един които не си е пуснал мигача и държи 20-30 автомобила зад него
                        А тези за направо какво търсят в лентата за на ляво. Аз бих казал, че точно те правят задръстванията. В момента в който светне зелено те трябва да са първи тръгват и засичат тези които са си в правилните ленти. Последните за да не се блъснат спирад по средата на кръстовището и докато потеглят хоп и минали само 2 коли вместо 5 или 6. Защото някой който се мисли за безсмъртен много бърза.
                        Според мене не е това най-големият проблем за създаването на задръстванията в Сф.
                        Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                        Ex.Opel Astra

                        Коментар


                          #13
                          z_sutrov написа:
                          Според мене не е това най-големият проблем за създаването на задръстванията в Сф.
                          Е, сега... от конкретна ситуация не може да правите заключения за задръстванията! Задръствания има, защото улиците не са сметнати за такъв поток, за това че светофарите не са добре регулирани, защото има много неориентирани и неспазващи закона водачи, за това че на много места Синя зона трябва да се премахне за да се отпуши цяла лента от платното... Погледнете например отсечката от Попа до френската гимназия. От отгромен булевард в повечето случаи остават две ленти за движение и то малко странни-според паркиралите "баровци" наоколо. А темата май нямаше общо със задръстванията... :D
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Колега @deadairplane две ленти в посока, едната за ляв завой другата за направо и двете ленти се пускат заедно но левият завой е за 20сек. а за направо за 2мин. По твоята логика в лентата за направо трябва да стане колоната двойно по дълга защото не трябва да се редим в нея. По моята логика колоната ще е два пъти по къса ако и от тази лента се минава направо, при положение, че булеварда натам си продължава отново с две ленти. Но ситуацията винаги е една и съща, има три коли за ляв завой и всички останали са за направо защото знаят, че за 20сек. тези 3 коли ще минат и след това всичките за направо ще могат и те да минат, но в един момент 5-та кола в колоната спира на червено и си пуска мигача, че ще завива............ Друга ситуация с 3 ленти, две са пълни с около 150м автомобили най лявата за ляв завой празна започват да влизат и в нея автомобили защото е празна и отново след светофара бул. си продължава с три ленти. Свети зелено за направо и всичките минават, за левият завой е червено и в един момент този пред теб спира и си пуска мигача, че ще завива на ляво и всичките 50-60.............. който сме влезли зад него трябва да започнем да спираме движението от средната лента за да се включим за направо. Всичките тия които го правят това нещо са на принципа може на мен да ми е зле ама и на тебе ще ти е зле, това са боклуци които нямат никаква колегиалност, пък и защо ще дава жокер той си знае на къде ще завива.Ей заради такива неща се прибягва до искане на пари за щяло и нещяло. А относно това парите от данъка на автомобили да отиват само за две неща, да може да стане, но тогава всичките други данъци които се плащат и те ще трябва да се увеличат за да има пари и там. На 100% съм убеден, че и това не ви харесва, но знаете да говорите, че парите не отиват за пътищата. Вярно е, че се краде и винаги ще се краде защото ние си го правим.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              ...ЕДИТ: забравих да добавя и това, че на никой няма да му стане нищо когато стой в лента за ляв завой например и тя не е пусната с тази за направо, нека си пусне мигача за да покаже на тези отзад, че ще завива и всичките след него които са за направо няма да се налага да чакат следващо раздаване, ей така стават задръстванията заради един които не си е пуснал мигача и държи 20-30 автомобила зад него
                              Когато си в лента за ляв завой и искаш да ходиш направо, в по-голямо нарушение си ТИ И не се е случило да тръгнем кола до кола - ти от лентата за наляво, а аз от лентата за направо. Да видим тогава как ще те пусна да се престроиш в моята лента след като аз съм си чакал чинно. Това няма да се случи никога Ще изчакаш цялата колона спрял пред колите чакащи отсреща. А ако аз си завивам наляво и си чакам в лентата за ляв завой, мога да си пусна левия мигач секунди преди да завия - не нарушавам никакво правило и никъде не е казано, че мигачът ми трябва да цъка 20 минути преди да тръгна.
                              She was only a whisky maker but he loved her still.

                              Коментар

                              Working...
                              X