Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе що не се хванат за палците бе, дришняри (с извинение!) Аман от журналистически глупости. Чистачките е задължително да работят единствено по време на снеговалеж или дъжд, и то ако колата се движи! Ако не се движи - ако ще и гюрука ще си сваля - не могат да ме пипнат. Те всяка година си пърпорят за тия 4 милиметра. Минимума е 1.6 мм, и това е положението. А гума с такъв грайфер, определено на нищо не прилича.sim4ata - мерната единица винаги се отнася за числото преди запетичната десетая.

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      sim4ata - мерната единица винаги се отнася за числото преди запетичната десетая.
      Абе аз да питам, че пък 1см и 6мм ми се видя много Как и да е
      Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

      Къде отиваш ти, може би?

      Коментар


        #18
        ogi28b,готов си за "бисерите" Сега по темата:Кой е този ........алник,дето ще тръгне с гуми с 1,6мм грайфер зимата да кара?!?Да не говорим,че и така "пресилените" според някои колеги 4мм ми се струват на кантар.Но все пак не одобрявам демагогии и спекулации под никаква форма.Щом закона казва 1,6 -значи товае вярното.Точка.Интересно как ли ще формулира господин полицая желанието си да ме глоби за "необходимия за сезона грайфер" Всъщност се отплеснах,щях да питам,някой знае ли нещо по този въпрос:"За шофиране без вериги глобата е 20 лв. плюс пет контролни точки. "
        ===============================
        // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
        ===============================

        Коментар


          #19
          Предполагам, че това нещо го поставяш под въпрос в случай, че е поставен знак, че е задължително преминаването с вериги?Ако да, то могат да ти напишат акт и отнемане точно на 5т по Чл.4, точка 7(http://www.kat.mvr.bg/NAR_I3-1959.txt):
          7. за неспазване на сигналите на пътните светофари, предписанието на пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране, правилата за предимство, за разминаване, за изпреварване или за заобикаляне, ако от това е създадена непосредствена опасност за движението (чл. 179, ал. 1, т. 5 ЗДвП) - 5 к.т.;
          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

          Коментар


            #20
            dzvera написа:
            Сега по темата:Кой е този ........алник,дето ще тръгне с гуми с 1,6мм грайфер зимата да кара?!?
            Охооо има ги и такива.Колко съм ги вадил по Шипка зимата включително и полицайс летни гуми.Тръгнали през прохода ,че и питат ама дали ще могат все пак да преминат.Такива не мислят за останалите участници ,че като закъсат насредата и спрат колоната ако времето е много лошо започват да се образуват преспи и доста автомобили после не могат да тръгнат.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Лошо...Аз откакто се помня не съм виждал верига в колите си Благодаря за бързата реакция!
              ===============================
              // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
              ===============================

              Коментар


                #22
                Да и аз съм виждал автомобили които директно се плъзгат (не само напред а и настрани като детска шейна) по няколко метра без грам съпротивление и гуми с окаен външен вид Имаше един тип дето обясняваше как карал бавно и внимателно, но ми е интересно как кара бавно по Борис или България и изведнъж някой пред него бие разко спирачка.... Някой ще каже - ще спазва дистанция - само дето това е абсолютно невъзможно, тъй като 2-3 коли веднага ще се мушнат пред теб и пак ще караш на 5 метра пред/зад някой с поне 60км...
                FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                Коментар


                  #23
                  4 мм са препоръчителни при зимните гуми, нищо повечекойто мисли с главата си, знае с какви гуми да кара и изобщо как да кара
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #24
                    Аз пък ще си карам със зимно-летен комплект(зимни отпред и летни отзад).Материалните средства стигнаха само за две зимни гуми .така или иначе те летните ми минават границата от 1,6 мм грайфер.Пък господата пазители на закона ако решат да се заядат все пак ще си пиша обяснения че няма закон за зимни гуми....май.......Макар че след като преди 4-5 дни ми писаха акт за включени халогени,вече няма да им се учудя ако и за това ми драснат един...... :D
                    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

                    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

                    Коментар


                      #25
                      Лошото е че се сещат само преди зимата,а не ги проверяват целогодишно тия неща.Днес докато сменях моите летни със зимни се вбесих зверската.На съседния подемник до мен имаше един "образ" дето си сменяше гумите.Летните му гуми бяха с едвам забележим грайфер.Няма шарка,няма никой.Е такива не мога да ги разбера.Караше едно Пежо 407,запазена кола изглеждаше,"образа" беше около 50 годишен,предполага се че е човек с опит и възможности за закупуване на гуми.А те кат балатум.И чакай после да спре ако не дай Боже се наложи.ПП.Опа пак съм щракнал съседния бутон.Беше 406,не 407 моя грешка.
                      FIAT FORUM BULGARIA
                      Ракията е над политиката

                      Видео от Италфест 2011

                      Коментар


                        #26
                        Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?

                        Коментар


                          #27
                          Immortal написа:
                          Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
                          То тогава не се мери грайфера.Замерват се мозъчните гънки на водача позволил си да управлява автомобил в такова състояние.ПП.Опа пак съм щракнал съседния бутон.Беше 406,не 407 моя грешка.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #28
                            krasio_79bs написа:
                            Immortal написа:
                            Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
                            То тогава не се мери грайфера.Замерват се мозъчните гънки на водача позволил си да управлява автомобил в такова състояние.
                            Ся ще се обиждаме ли ?

                            Коментар


                              #29
                              Що се вълнуваме толкоз за тези неща и то всяка година? И гледам пак същите си пишем, все едно не го знаем.

                              Коментар


                                #30
                                Immortal написа:
                                krasio_79bs написа:
                                Immortal написа:
                                Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
                                То тогава не се мери грайфера.Замерват се мозъчните гънки на водача позволил си да управлява автомобил в такова състояние.
                                Ся ще се обиждаме ли ?
                                Опсс,май повече няма да се качвам при теб.Ама не вярвам да са ти в такова състояние гумите.
                                FIAT FORUM BULGARIA
                                Ракията е над политиката

                                Видео от Италфест 2011

                                Коментар

                                Working...
                                X