Абе що не се хванат за палците бе, дришняри (с извинение!) Аман от журналистически глупости. Чистачките е задължително да работят единствено по време на снеговалеж или дъжд, и то ако колата се движи! Ако не се движи - ако ще и гюрука ще си сваля - не могат да ме пипнат. Те всяка година си пърпорят за тия 4 милиметра. Минимума е 1.6 мм, и това е положението. А гума с такъв грайфер, определено на нищо не прилича.sim4ata - мерната единица винаги се отнася за числото преди запетичната десетая.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
ogi28b,готов си за "бисерите" Сега по темата:Кой е този ........алник,дето ще тръгне с гуми с 1,6мм грайфер зимата да кара?!?Да не говорим,че и така "пресилените" според някои колеги 4мм ми се струват на кантар.Но все пак не одобрявам демагогии и спекулации под никаква форма.Щом закона казва 1,6 -значи товае вярното.Точка.Интересно как ли ще формулира господин полицая желанието си да ме глоби за "необходимия за сезона грайфер" Всъщност се отплеснах,щях да питам,някой знае ли нещо по този въпрос:"За шофиране без вериги глобата е 20 лв. плюс пет контролни точки. "===============================
// ..."Денят не си личи по сутринта"... //
===============================
Коментар
-
Предполагам, че това нещо го поставяш под въпрос в случай, че е поставен знак, че е задължително преминаването с вериги?Ако да, то могат да ти напишат акт и отнемане точно на 5т по Чл.4, точка 7(http://www.kat.mvr.bg/NAR_I3-1959.txt):7. за неспазване на сигналите на пътните светофари, предписанието на пътните знаци, пътната маркировка и другите средства за сигнализиране, правилата за предимство, за разминаване, за изпреварване или за заобикаляне, ако от това е създадена непосредствена опасност за движението (чл. 179, ал. 1, т. 5 ЗДвП) - 5 к.т.;FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
dzvera написа:Сега по темата:Кой е този ........алник,дето ще тръгне с гуми с 1,6мм грайфер зимата да кара?!?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да и аз съм виждал автомобили които директно се плъзгат (не само напред а и настрани като детска шейна) по няколко метра без грам съпротивление и гуми с окаен външен вид Имаше един тип дето обясняваше как карал бавно и внимателно, но ми е интересно как кара бавно по Борис или България и изведнъж някой пред него бие разко спирачка.... Някой ще каже - ще спазва дистанция - само дето това е абсолютно невъзможно, тъй като 2-3 коли веднага ще се мушнат пред теб и пак ще караш на 5 метра пред/зад някой с поне 60км...FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Аз пък ще си карам със зимно-летен комплект(зимни отпред и летни отзад).Материалните средства стигнаха само за две зимни гуми .така или иначе те летните ми минават границата от 1,6 мм грайфер.Пък господата пазители на закона ако решат да се заядат все пак ще си пиша обяснения че няма закон за зимни гуми....май.......Макар че след като преди 4-5 дни ми писаха акт за включени халогени,вече няма да им се учудя ако и за това ми драснат един...... :DНе карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
Лошото е че се сещат само преди зимата,а не ги проверяват целогодишно тия неща.Днес докато сменях моите летни със зимни се вбесих зверската.На съседния подемник до мен имаше един "образ" дето си сменяше гумите.Летните му гуми бяха с едвам забележим грайфер.Няма шарка,няма никой.Е такива не мога да ги разбера.Караше едно Пежо 407,запазена кола изглеждаше,"образа" беше около 50 годишен,предполага се че е човек с опит и възможности за закупуване на гуми.А те кат балатум.И чакай после да спре ако не дай Боже се наложи.ПП.Опа пак съм щракнал съседния бутон.Беше 406,не 407 моя грешка.
Коментар
-
Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
Коментар
-
Immortal написа:Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
Коментар
-
krasio_79bs написа:Immortal написа:Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
Коментар
-
Immortal написа:krasio_79bs написа:Immortal написа:Пежо 407 определено си е запазена кола Преди няколко дни проучвах пазара на гуми, и на стената на една от гумаджийниците прочетох на един постер следното: "Експлоатационния срок на 1 гума е 8 години, без значение дали през това време е карана или не". Т.е., чисто нова гума с ДОТ от повече от 8 години, не трябва да се монтира на автомобил.И конкретното ми питане (ако някой може да ми отговори): Гуми, износени неравномерно поради нерегулирана правилно предница например - от външната страна почти нямат грайфер (да речем 1 мм), по средата на шарката грайферът е 2 мм, а по вътрешната страна, до ръба е 3 мм. Къде се мери дълбочината на грайфера?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар