Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    това, че зимнага гума е добра само на сняг е доказано и в тестоветова за 7-те градуса е глупост, измислена от производителите за да си продават гумите
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      Sev написа:
      това, че зимнага гума е добра само на сняг е доказано и в тестоветова за 7-те градуса е глупост, измислена от производителите за да си продават гумите
      Ааа Sev, не си прав . Само конспирации са ти в главата. Тестове, местове, зимна ли е гумата значи е зима. Същото като с "летните" джанти .

      Коментар


        ФЕРАРИСТ написа:
        Едно време от шоферите на газки и зилове тръгна мълвата че на заснежено нанадолнище се слиза на скорост...
        Ники, ще ме извиняваш, но по всякакво надолнище се слиза на скорост - сухо, мокро, заснежено - няма значение.Иначе ако е много голямо надолнището - и вериги може да не те спасят. Най-добре не слизай

        Коментар


          Ето ги и тестовете.... още от преди 5 години http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14203

          Коментар


            Immortal написа:
            Ники, ще ме извиняваш, но по всякакво надолнище се слиза на скорост - сухо, мокро, заснежено - няма значение.Иначе ако е много голямо надолнището - и вериги може да не те спасят. Най-добре не слизай
            Какво става когато кола с предно слиза по заснежен склон(надолнище) - слиза се на втора да речем леко без газ.......настъпва момента в който сцеплението което гумите предлагат свършва и почва пързаляне......точно в този момент предните гуми се движат с фиксирана от двигателя скорост, докато задните се търкалят свободно.......когато в този момент се натисне спирачка, тя действа повече на задните гуми, поради споменатия факт че на предните се предава момент от двигателя - колата се пързаля, предницата не завива защото гумите се въртят с различна скорост спрямо движението на колата, неспособни са да завиват защото им се предават усилия в две посоки.......Не е опция нито да се освободи от скорост и да се натискат спирачки, тъй като това променя динамиката на движение на гумите, и се получава нещо като "лашване" на колата преди новите действия да почнат да действат(ако изобщо започнат)......Ако при слизане с ПРЕДНО на скорост, колата почне да се пързаля драйвера инстиктивно натиска спирачките - някой по слабо, други по силно........както горе споменах двигателя предава движение на предните гуми, това е важно да се запомни.......след натискането на спирачките задните гуми моментално блокират, първо защото сцеплението им е нищожно в момента, на тях не им влияят сили-само се търкалят, бидейки нанадолнище центъра на тежеста на колата е по напред което още повече намалява сцеплението - айбиеса моментално почва да отнема усилие от задните, докато за предните гуми той почти не действа тъй като двигателя не позволява да се прекрачи определена граница.......много от старите типове айбиеси правят сравнение между задни и предни гуми(а не на всяка поотделно) и освен че намалят предния кръг, намалят и задния като компенсация за подобно блокиране, както и обратно което в случая е по лошия вариант.......При коли със ЗАДНО е оправдано да се слиза на скорост, поради голямото предимство което дава обстоятелството че предницата е по управляема заради това че предните гуми само завиват и се търкалят и не пренасят други движения.......отделен е факта че айбиесите на колите със задно са "програмирани" по различен начин за разлика от колите с предно, тъй като при тях се очаква при всякакви условия задните гуми да са по натоварени.......При колите със задно като се слиза на скорост, дори и да започне пързаляне, то може да бъде много по контролирано тъй като предните гуми успяват да държат колата в дадена посока, ако не се блокират със силни спирачки........Ако се пързаляте по склон и държите кирка в ръцете си къде я забивате за да спрете - пред вас или отзад......Едно от удачните решения за мен е при изправни и балансирани спирачки да се слиза с много леко натискане и на свободна скорост.......не ми се коментира как, колко и с какво съм го тествал това, но съм безпорно убеден в твърдението си, и не мисля излишно да споря в тема отнасяща се за друго......Всеки има сам глава да помисли логически и да си прави каквито си иска изводи.....
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              Sev написа:
              това, че зимнага гума е добра само на сняг е доказано и в тестоветова за 7-те градуса е глупост, измислена от производителите за да си продават гумите
              Виж теста на предходната страница, който постнах.

              Коментар


                ФЕРАРИСТ написа:
                ...Ако при слизане с ПРЕДНО на скорост, колата почне да се пързаля драйвера инстиктивно натиска спирачките - някой по слабо, други по силно........както горе споменах двигателя предава движение на предните гуми, това е важно да се запомни.......
                ти по-голяма глупост можеше ли да напишеш? Като слизаш по баир на скорост без газ - кое точно и на кое предава движение, че не разбрах???
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  ФЕРАРИСТ написа:
                  ..........................................
                  Колега някога мотоциклет да си карал Явно не си, защото щеше да знаеш, че без предна спирачка няма спиране. Също така щеше да знаеш, че задните гуми когато оказват някакво съпротивление..... държат право МПС-то.Идеята за спускане на скорост по заснежен....... участък не е защото само така ще се спуснеш ами съвсем друга.Идеята е да се пазят спирачките от прегряване....... МПС-то да има еднаква скорост на спускане...... и само със средният педал да правиш мин. корекция на спускането. За твое сведение на места където знам, че ако се засиля и няма спиране.... аз правя следното нещо. Спускане на скорост 1 или 2-ра според зависи, дърпам ръчната един или два зъба..... отново според зависи. При това положение тръгвам надолу с една постоянна скорост. Това да успееш да го направиш само със спирачката, трябва да си много добър. Защото само на спирачка увеличиш ли скоростта после може и да не може да я намалиш. При опит за намаляване гумите блокират...... скоростта започва да нараства........Съвсем случайно всяка седмица като се возя по горите с мотоциклета и тези упражнения за спускане ги правя по много пъти и знам, че ако не е на скорост е трудна работа.

                  Коментар


                    chaveto написа:
                    ФЕРАРИСТ написа:
                    ..........................................
                    Колега някога мотоциклет да си карал
                    Колега, ти разлика между 2 и 4 гуми правиш ли......все едно аз да ти кажа - "Колега ти на сняг с мотора спирал ли си?".......и ако си спирал да не би предната да ти държи повече.....примера ти е неуместен, друг е въпроса че е и неправилен в случая, щото няма нищо общо.....Не ми се спори, както казах имам убежденията си, и не искам да споря по въпроса.......
                    Alfa 156 2.0 TS
                    Alfa 156 20VTurbo
                    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                    Locost TF1 3.0V6

                    Коментар


                      Няма никакво значение къде ще спирам. Предната спирачка се ползва задължително, много добре знаеш, че и при автомобилите спират предните гуми. Опитай да спреш само на ръчна и тогава ми кажи, че отпред спирачките са глупост. Броя на гумите също няма никакво значение. На мен също не ми се спори. Аз си знам как трябва да спирам, знам и какви гуми да ползвам според сезона......Казах го по напред, ония по състезанията не са глупави да имат гуми за асфалт, пясък, кал............. дъжд, сняг..................... Карайте си с летните гуми които са станали на "кокал"....... защото температурата на асфалта е отрицателна и колкото и да са хубави.... гумите няма как да се загреят.....Ето ти и едно примерче за наклонче http://www.vbox7.com/play:05b8e25aНа живо изглежда още по зле.

                      Коментар


                        Чаве, хвърли ли едно око на темата от Алфа-форума, която пуснах по-горе?Предполагам знаеш, кой е автора Пинко (Иван Мутафчиев) ?

                        Коментар


                          @ чаве ,явно не си карал двутактов мотор да видиш как спира на скорост :D иначе за спирането съм съгласен ,ама после защо сменяте накладки на по 5000 км .Тая теория за спирането малко не е на място защото къде ги тия баири от републиканската пътна мрежа дето ги спускате на първа или 2-ра предавка ? Моята кола е автоматик и като запален скиор само на няколко места не карам на D a и си спускам и си карам без проблеми .Иначе за зимните и летните гуми е ясно ,че Варненци да речем за какво са им зимни гуми .като е поледица все тая с кви си .p.s.един приятел години наред го скъсвахме от бъзик ,че като падне сняг или е лошо времето не си кара колата за да не го удари някой е за кво ти е тая кола тогава ,няма по голям кеф от това да си строшиш колата от каране :D
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            Темата е много стара. Преди 5г може и да е било така.Аз вярвам повече на усета си от колкото на някакви тестове, които не се знае от кой са поръчани.....А и да попитам колко от вас карат с нови гуми Някога купували ли сте нова лятна и когато паднат температурите и стане подходящо за каране със зимна гума....... да си купите нова зимна и да направите сравнение Съответно гумата/те да не са в най ниският клас.

                            Коментар


                              btw, при спускане без газ масата на колата движи колелата, а те придават движение на мотора, а не обратното.

                              Коментар


                                tomazo написа:
                                @ чаве ,явно не си карал двутактов мотор да видиш как спира на скорост :D иначе за спирането съм съгласен ,ама после защо сменяте накладки на по 5000 км .Тая теория за спирането малко не е на място защото къде ги тия баири от републиканската пътна мрежа дето ги спускате на първа или 2-ра предавка ? Моята кола е автоматик и като запален скиор само на няколко места не карам на D a и си спускам и си карам без проблеми .Иначе за зимните и летните гуми е ясно ,че Варненци да речем за какво са им зимни гуми .като е поледица все тая с кви си .p.s.един приятел години наред го скъсвахме от бъзик ,че като падне сняг или е лошо времето не си кара колата за да не го удари някой е за кво ти е тая кола тогава ,няма по голям кеф от това да си строшиш колата от каране :D
                                2Т съм карал и знам, че като му върнеш газта не спира като 4Т, но все пак спира а това е идеята.След като караш автоматик би било редно да знаеш как се спуска с него :D и явно знаеш щом не караш на D Като е поледица не е все тая, защото и 1% да има разлика я има. Друг е въпроса, че някой не може да усети този 1%

                                Коментар

                                Working...
                                X