Колегите може да си карат с летните гуми на равно и бавничко и да не могат да усетят разликата,въпреки,че и това не ми се вярва.Просто пишат и надали си вярват.А да кажеш,че имаш опит и че нямало разлика от летните и зимните си е направо ЛЪЖА.Имайте си го тоя опит и залъгвайте децата с него.Стана клише тоя "опит".
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
Kuku написа:Па кой ви е виновен, че не мое карате?Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Аз оня ден си карах с летните гуми съвсем бавничко и внимателно, спазвах добра дистанция, за да не ми се налага рязко спиране, пробвах непрекъснато на всяка нова улица как спира колата, за да не се изненадам някъде, и да не изненадам някой друг и честно казано - с летни гуми бях много по-внимателен, отколкото ако бях със зимни. Предполагам, че масово е така - мислят (мислите) си, че като като са (сте) със зимни гуми и е много по-сигурно, не се спазва добра дистанция, разчита се на уникалните хипер-ултра-дупер гуми от 294 лева бройката, че щом са зимни и толкова скъпи - значи с тях всичко е ок, и е така стават инцидентите - извведнъж се оказва, че когато е изобретена физиката - не е имало зимни и летни и гуми, и просто в някои случаи не можеш да спреш. Или както каза г-н Коцев - задкормилното устройство е най-важно.
Коментар
-
ogi28b написа:Аз оня ден си карах с летните гуми съвсем бавничко и внимателно, спазвах добра дистанция, за да не ми се налага рязко спиране, пробвах непрекъснато на всяка нова улица как спира колата, за да не се изненадам някъде, и да не изненадам някой друг и честно казано - с летни гуми бях много по-внимателен, отколкото ако бях със зимни. Предполагам, че масово е така - мислят (мислите) си, че като като са (сте) със зимни гуми и е много по-сигурно, не се спазва добра дистанция, разчита се на уникалните хипер-ултра-дупер гуми от 294 лева бройката, че щом са зимни и толкова скъпи - значи с тях всичко е ок, и е така стават инцидентите - извведнъж се оказва, че когато е изобретена физиката - не е имало зимни и летни и гуми, и просто в някои случаи не можеш да спреш. Или както каза г-н Коцев - задкормилното устройство е най-важно.
Коментар
-
Или пък твърдението,че не трябва да се натискат никога спирачки при спускане.Е все някога трябва да ги натиснеш,но не да скочиш на тях.Живея на такова място,че много често ми се налага,не да натисна спирачка за да спра,ами в движение на долу да дам задна и газ за да мога да спра,така че не ми говорете с клишета,тях всеки ги знае.Оги,ясно е,че страх лозе пази,но само с това не става,трябва си и късметFiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
nanobanano написа:Kuku написа:Па кой ви е виновен, че не мое карате?
Коментар
-
Kuku написа:.............На клавиатурите всичките сте най добрите..... като излезем в гората и се вижда кой колко може
Коментар
-
Темата така и така е поизместена от заглавието, та да споделя - Уменията са много по-важни от гумите, освен това забравяте и за фактора конкретен автомобил - само като пример : МАтиз 48 коня с чисто нови зимни гуми отпред се окопава като прасе в кал при не много сняг / нещо 10-15 см/ , а с Уно 45 коня с изтрити стари летни гуми си минава през същият сняг и после и през повече почти без проблем ... известно време ги тествах и двете коли само за да се убедя, че не съм се излъгал първия път .... Това, че някой си сложил такива или други гуми и бил доволен или не, далеч не е решаващо за генерални констатации, да не говорим за размери на гумите, сходимост, окачване и т.н... сметката става сложна
Коментар
-
chaveto написа:Kuku написа:.............На клавиатурите всичките сте най добрите..... като излезем в гората и се вижда кой колко може
Коментар
-
jorko написа:Темата така и така е поизместена от заглавието, та да споделя - Уменията са много по-важни от гумите, освен това забравяте и за фактора конкретен автомобил - само като пример : МАтиз 48 коня с чисто нови зимни гуми отпред се окопава като прасе в кал при не много сняг / нещо 10-15 см/ , а с Уно 45 коня с изтрити стари летни гуми си минава през същият сняг и после и през повече почти без проблем ... известно време ги тествах и двете коли само за да се убедя, че не съм се излъгал първия път .... Това, че някой си сложил такива или други гуми и бил доволен или не, далеч не е решаващо за генерални констатации, да не говорим за размери на гумите, сходимост, окачване и т.н... сметката става сложнаThe awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Kuku написа:Е, какво? Можеш да тръгваш по-добре от мен - браво Това значи ли, че аз имам проблеми зимата - не!Ако искаш да пробваме пак? Ама без "случайните" минувачиНяма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Kuku написа:Е, какво? Можеш да тръгваш по-добре от мен - браво Това значи ли, че аз имам проблеми зимата - не!Ако искаш да пробваме пак? Ама без "случайните" минувачиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
style34 написа:Така да го кажа - при еднакви пътни условия, при един и същ шофьор, при един и същ автомобил зимната гума през зимата е по-добра от лятната гума през зимата.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар