Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
Collapse
X
-
Bravo 1.9d 97г
-
nsn написа:колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана
Коментар
-
chaveto написа:nsn написа:колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим воланаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
sok1 написа:ls1 написа:Аз пък съм с един комплект джанти. Първо, носенето от мазата до колата ми е по-лесно. Второ, гумаджията ми при всяка смяна оглежда обстойно гумата за дефекти, сменя ако се налага я вентил я игла. Трето, всеки път прави баланс и ми оглежда и джантата дали е наред. Също като сменя гумите така може да види ако има някое гвоздейче забито, преди години имах такъв случай. Не съм имал никога проблем с отлепването на гумата от джантата. Аз пак си повтарям мнението, че всеки да си е със занаята, вече е въпрос на това да си намериш правилния гумаджия и да го държиш нащрек като му надничаш през рамото и питаш, без издевателства, разбира се.
Коментар
-
Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.
S_BANKOV написа:Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
-
S_BANKOV написа:Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
-
Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
Коментар
-
Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.
Коментар
-
ogi28b написа:Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
Коментар
-
Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверка
Коментар
-
Kuku написа:Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверкаA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар