Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Airfan написа:
    nsn написа:
    dikanio написа:
    Да не говорим в какъв филм ще се вкараш, ако както си се спускаш с изключена от скорост кола, вземе да ти изгасне двигателя.
    и какъв е филма??? вкючваш на скорост или си натискаш спирачките и спирашза спускането на стръмно нанадолнище ако е заснежено и си с лятни гуми има риск и когато си на скорост защото гумите изпускат(сцеплението защото са станали на кокал) и започват да привлачват(защото се движите с по-големи обороти от оборотите на празен ход)тогава става интересно едни натискат съединител,други избират тротоара а трети си гасят фаровете :D :D :D
    Две неща - ако не успееш да включиш на скорост оставаш без хидравлика на волата, а и без спирачки в момента, в който отпуснеш първия път педала на спирачката.
    колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана а относно проблема с включването на скорост трябва да си карък та в същото време когато ти огасне колата да скъсаш жило на съединителя или да се прецака помпата му за да не можеш да включиш на скорост
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      nsn написа:
      колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана
      Съвсем случайно да си въртял волана на Ланчия Либра 2.4Jtd при не работещ двигател.Аз на две и мога да ти кажа, че дори и в движение се нуждаеш от доста сила. На място за някой може да е невъзможно

      Коментар


        chaveto написа:
        nsn написа:
        колега говорим за коли не за камиони така че няма да имаш хидравлика не е голям проблем все пак не сме деца да нямаме сила да завъртим волана
        Съвсем случайно да си въртял волана на Ланчия Либра 2.4Jtd при не работещ двигател.Аз на две и мога да ти кажа, че дори и в движение се нуждаеш от доста сила. На място за някой може да е невъзможно
        не несъм карал либра камоли с изгасен двигател но съм карал камион с прецакана хидравлика което кормило се върти в пъти по-трудно от това на либрапробвай да го завъртиш на лед да видиш че няма да е толкова трудно все пак говорим за изнанадолнище по заснежен път и разликата м/у зимни и лятни гуми а се стигна до изгасени двигатели и т.нслед малко може някой да каже:ами докато спускаш и ти паднат всичките гуми щото при смяната на летните със зимните гумаджиата е забравил да ти ги затегне какво ще провиш тогава и че затова не е хубаво зимата да караш със зимни гуми :D
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          sok1 написа:
          ls1 написа:
          Аз пък съм с един комплект джанти. Първо, носенето от мазата до колата ми е по-лесно. Второ, гумаджията ми при всяка смяна оглежда обстойно гумата за дефекти, сменя ако се налага я вентил я игла. Трето, всеки път прави баланс и ми оглежда и джантата дали е наред. Също като сменя гумите така може да види ако има някое гвоздейче забито, преди години имах такъв случай. Не съм имал никога проблем с отлепването на гумата от джантата. Аз пак си повтарям мнението, че всеки да си е със занаята, вече е въпрос на това да си намериш правилния гумаджия и да го държиш нащрек като му надничаш през рамото и питаш, без издевателства, разбира се.
          Аз пък съм с два комплекта джанти. Първо, предпочитам да си изнеса гумите от мазата и да си ги сменя, отколкото да дам едни грешни 40-50 лв. Второ, оглеждам сменените гуми обстойно, почиствам ги от камъчета и ги прибирам в мазата на хладно в легнало състояние. Ако е имало някое пиронче, на следващата смяна ще се разбере 100% по спадналото налягане. До сега не ми се е случвало. Трето, баланс правя само и единствено ако се усъмня, че нещо не е наред. За "биене", "дърпане" и прочие очеизвадни неща не говорим. Ако всичко е наред, не виждам нужда от баланс. Както се казва. когато отборът играе добре, смени не се правят.
          Аферим! Аферим!

          Коментар


            Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              КАТ с глоби за протрити зимни гуми - 50 лв.

              S_BANKOV написа:
              Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.
              Весел чиляк...Такава хитрост батя ти е сползвал при ЗиЛ 157 ....
              FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
              FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

              Коментар


                S_BANKOV написа:
                Голямо спускане че се прави на моторна спирачка се прави, ама важно е да сте здрави у ръцете и да държите волана. Така може да се компенсира всяко отклонение или приплъзване, ръчна бих дърпал само ако возя тъщата на предния капак. Една малка хитрост, малко ни намалете налягането в гумите примерно от 2.5 на 2.1 атм., това помага срещу пързалянето при продължително спускане на сняг.
                И ако да речем трябва да спреш по някаква причина(дано да не е за лошо),примерно крайната дестинация ти е по средата на това спускане,ще чакаш да дойде равно място ли?
                Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                ZFA16000002608488

                ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                Коментар


                  Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      Аз още съм с летни гуми. Онази вечер като валя сериозния сняг в София, карах над 2 часа по всякакви улици - заснежени, заледени, почистени, току-що поръсени със сол... карах си внимателно и съвсем честно - никаква разлика няма в поведението на колата с летни и със зимни, при един и същи начин на шофиране - съобразен със снега, доколкото мога да го съобразя правилно. Като карах по лед - както миналата година съм се пързалял със зимните, така и сега с летните. Изводът ми е, че за градско шофиране, ако се кара внимателно и не се правят "майсторски" маневри тип "много бързам и ще карам както ми е кеф" - няма нужда от зимни гуми. Просто в един момент физиката става еднаква за всички. Ей го и тоя с шиповете - повярвал си е, че със зимни гуми е застрахован, може би. Жалко, че и у нас много хора са същите. А преобърне ли се колата - пътищата много.
                      Това е като да тестваш дали едно моторно масло е добро на вкус... Съжалявам, но не си никак прав, освен ако не си карал с 10-15 км/ч когато условията позволяват 30-40 да речем. Нито можеш да се изнесеш нормално, нито да спираш нормално, т.е. изнасяш се по-бавно и създаваш задръстване за всички нормално износящи се, нито спираш нормално, а спираш от 200 м създавайки отново задръстване. Същото е и в завоите и всяка една ситуация, в която си участвал. Сега ще ме контрираш, че който е със зимни гуми кара неразумно - не, не е неразумно, но много по-лесно и бързо потегля на сняг и киша от теб и по-лесно спира на сняг и киша от теб и няма сила на света, която да ме убеди в обратното.Ето ти и още един тест от ADAC... освен разбира се, ако не им вярваш...http://www.youtube.com/watch?v=8ncga6UxlHM

                      Коментар


                        krasio_79bs написа:
                        Мотам се днес из нета и попаднаха на този Клип.На пръв поглед нищо интересно. Някакъв дето е с летните гуми се метна у храсталаците.Обаче в описанието е написан модела на автомобила и гумите.Чукнах в да видя с какви гуми е автомобила и останах лекинко изумен.Зимни гуми с шипове и пак у храстите.
                        Този клип като го гледам и мога само да кажа, че на такъв завой така да изпаднеш... е чиста постановка

                        Коментар


                          Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверка

                          Коментар


                            Kuku написа:
                            Аз пък си купих четири зимни гуми..... за 40лв..... общо!2004г. са и имат 4-5мм. грайфер.При една проверка полицая ми обърна внимание, че са ми износени гумите, но изобщо не се занимаваше да мери дълбочината.Реших, че е по-разумно да дам 40лв. за по-дълбоки гуми, отколкото по 20лв. на всяко спиране за проверка
                            Сега само не ми казвай, че няма да правим теста с летните гуми...
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              Ще правим де, ако трябва ще сложим сеемнайските на ФИЧО

                              Коментар


                                баси ,дай ги тия дилъри на 10 леа гумата ве
                                фиатче Браво 2.0

                                Коментар

                                Working...
                                X