По първия въпрос едновременното светване на двете лампи означава проблем с Електронния разпределител на спирачното усилие (EBA). Замества т.н. "кантар" при по-старите модели.Огледай хубаво големия куплунг на АБС модула. Обикновено там са лошите връзки. Понякога проблеми се появяват от слаб акумулатор, например много градско каране с много включени консуматори.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поднових леко возилото
Collapse
X
-
kiro_of_the_day написа:...2. Много притеснително! Вижте снимките и ще разберете защо. Според мен ангренажния ремък тряба да е под капак. Такъв има но само отгоре и от едната страна...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
dobrujanetza написа:kiro_of_the_day написа:Хубавото е че си намерих капак за ангренажа, дори ще ми го докарат утре в Кюстендил. :DVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
simeon3000 написа:По първия въпрос едновременното светване на двете лампи означава проблем с Електронния разпределител на спирачното усилие (EBA). Замества т.н. "кантар" при по-старите модели.Огледай хубаво големия куплунг на АБС модула. Обикновено там са лошите връзки. Понякога проблеми се появяват от слаб акумулатор, например много градско каране с много включени консуматори.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
avvasilev написа:simeon3000 написа:По първия въпрос едновременното светване на двете лампи означава проблем с Електронния разпределител на спирачното усилие (EBA). Замества т.н. "кантар" при по-старите модели.Огледай хубаво големия куплунг на АБС модула. Обикновено там са лошите връзки. Понякога проблеми се появяват от слаб акумулатор, например много градско каране с много включени консуматори.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:То добре, че имам кора под двигателя и досега някое доволно голямо камъче не е влязло директно и да направи някоя беля... Иначе повечето от капаците които съм гледал по снимки имат луфтове (ето и този на колегата snake|.Явно влизането на прах не е било притеснително за конструкторите... колкото и странно да ми звучи на мен това.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:avvasilev написа:simeon3000 написа:По първия въпрос едновременното светване на двете лампи означава проблем с Електронния разпределител на спирачното усилие (EBA). Замества т.н. "кантар" при по-старите модели.Огледай хубаво големия куплунг на АБС модула. Обикновено там са лошите връзки. Понякога проблеми се появяват от слаб акумулатор, например много градско каране с много включени консуматори.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:dobrujanetza написа:kiro_of_the_day написа:Хубавото е че си намерих капак за ангренажа, дори ще ми го докарат утре в Кюстендил. :Dex.Мареа ТД100
Коментар
-
Може и да е някаква студена спойка вътре в него... Знае ли човек...А е възможно "повредата" при всички ни да е на точно едно и също място.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар