Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ - тръби за изпускателна система?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ - тръби за изпускателна система?!

    Колеги, имам нужда от тръби за изпускателната система на мотоциклета ми, но нямам машина за изкривяване/разширяване/свиване и т.н. на тръбите, за това ми е нужен магазин от който да ги купя готови и само да режа/заварявам докато си направя изпускателна система?! Например кривки и колена на 45/90/180 градуса, скоби, това чудо дето държи тръбата към двигателя и не го знам как се нарича..... и т.н. Трябва да направя нещо много подобно на тази илюстрация, но с единичен колектор...

    #2
    Кики, искаш ли от Ebay или го бързаш?

    Коментар


      #3
      Не, не бързам - трябва ми за следващия сезон От Ибей мога да си купя направо готова генерация, ама не ми се дават минимум 300лв. от които минимум 100лв. са на вятъра (за доставка)

      Коментар


        #4
        Кики, виж тук : http://www.akrapovic.com/company/ и тук : http://www.yoshimura-jp.com/en/index.html дано помогне !
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
        Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

        Коментар


          #5
          Много ми е скАпо при тия

          Коментар


            #6
            http://www.igi-bg.com/products.php?id=29
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #7
              Благодаря Елена, това ще ми помогне доста

              Коментар


                #8
                Имам и един такъв въпрос - нужно ли е и защо дължината на двете изпускателни тръби да е еднаква?Тоест, не може ли задния цилиндър да се включва към тръбата от предния цилиндър директно под седалката, където прави първия завой, а трябва да прави такива извивки под двигателя?Почти съм сигурен какво ще ми отговорите, но все пак да питам :D

                Коментар


                  #9
                  Kuku написа:
                  Благодаря Елена, това ще ми помогне доста
                  И да се похвалиш като си готовА за другото, мога да помогна, ама е сигурно, че ще те излъжа
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #10
                    Kuku написа:
                    Имам и един такъв въпрос - нужно ли е и защо дължината на двете изпускателни тръби да е еднаква?Тоест, не може ли задния цилиндър да се включва към тръбата от предния цилиндър директно под седалката, където прави първия завой, а трябва да прави такива извивки под двигателя?Почти съм сигурен какво ще ми отговорите, но все пак да питам :D
                    препоръчително е дължините и сеченията да са еднакви. в противен случай се нарушава баланса в изпускателната система - тоест възможно е единия цилиндър да почне да се изпразва непълноценно, да се получат резонанси, които допълнително да нарушат постъпването и изхърлянето на газовети и... и въобще направи ги както са м/у другото, защо не пробваш в някой по-цивилизован сервиз за гърнете - те имат машини за огъване!
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар


                      #11
                      Сегашната изпускателна система е доста по-различна от оригиналната и няма никакви проблеми.... сега ще пусна снимки...В сервизите почти винаги сплескват тръбите.... голяма рядкост са машините, които не сплескват тръбата на завоя.А и там ще ми вземат веднъж пари за тръбите и веднъж пари за труд - не е ли по-добре направо да си купя правилно огънати

                      Коментар


                        #12
                        това с изпускателната система е доста сложна материя..., дори и да не си с оригинална, дължините на тръбите идващи от отделните цилиндри трябва да са еднакви. сплескването също е нежелателно, защото променя сечението.м/у другото мотора какъв е, че ми се струва интересно разположението на тръбите?
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #13
                          charlie написа:
                          това с изпускателната система е доста сложна материя..., дори и да не си с оригинална, дължините на тръбите идващи от отделните цилиндри трябва да са еднакви. сплескването също е нежелателно, защото променя сечението.м/у другото мотора какъв е, че ми се струва интересно разположението на тръбите?
                          Мотора е Honda Transalp нали Кики?Разпололожението е такова защото двигателя му е двуцилиндров V-образен.Относно дължината на тръбите колегата charlie е обяснил защо трябва да са еднакви.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            За новия мотор са ауспусите, Ники, но двигателя пак е V2 Смених гърнето от предишната снимка с ето ТОВА. ЕТО я и свалена. Ако не трябваше да слагам кил под двигателя не бих махнал тази генерация никога, защото звука от нея е разкъртващ и трябва само да я моделирам финално и да я боядисам, за да придобие завършен вид, но просто ми пречи в тази си форма и разпложение.ТАКА изглежда оригиналната генерация с обединяване на тръбите от няколко места, а ТАКА искам да си я направя... или пък ТАКА.

                            Коментар


                              #15
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...13Трябва ти тръбогиб колега и ще се справиш.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X