Колеги, имам нужда от тръби за изпускателната система на мотоциклета ми, но нямам машина за изкривяване/разширяване/свиване и т.н. на тръбите, за това ми е нужен магазин от който да ги купя готови и само да режа/заварявам докато си направя изпускателна система?! Например кривки и колена на 45/90/180 градуса, скоби, това чудо дето държи тръбата към двигателя и не го знам как се нарича..... и т.н. Трябва да направя нещо много подобно на тази илюстрация, но с единичен колектор...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ - тръби за изпускателна система?!
Collapse
X
-
Кики, виж тук : http://www.akrapovic.com/company/ и тук : http://www.yoshimura-jp.com/en/index.html дано помогне !Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Имам и един такъв въпрос - нужно ли е и защо дължината на двете изпускателни тръби да е еднаква?Тоест, не може ли задния цилиндър да се включва към тръбата от предния цилиндър директно под седалката, където прави първия завой, а трябва да прави такива извивки под двигателя?Почти съм сигурен какво ще ми отговорите, но все пак да питам :D
Коментар
-
Kuku написа:Имам и един такъв въпрос - нужно ли е и защо дължината на двете изпускателни тръби да е еднаква?Тоест, не може ли задния цилиндър да се включва към тръбата от предния цилиндър директно под седалката, където прави първия завой, а трябва да прави такива извивки под двигателя?Почти съм сигурен какво ще ми отговорите, но все пак да питам :D"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Сегашната изпускателна система е доста по-различна от оригиналната и няма никакви проблеми.... сега ще пусна снимки...В сервизите почти винаги сплескват тръбите.... голяма рядкост са машините, които не сплескват тръбата на завоя.А и там ще ми вземат веднъж пари за тръбите и веднъж пари за труд - не е ли по-добре направо да си купя правилно огънати
Коментар
-
това с изпускателната система е доста сложна материя..., дори и да не си с оригинална, дължините на тръбите идващи от отделните цилиндри трябва да са еднакви. сплескването също е нежелателно, защото променя сечението.м/у другото мотора какъв е, че ми се струва интересно разположението на тръбите?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:това с изпускателната система е доста сложна материя..., дори и да не си с оригинална, дължините на тръбите идващи от отделните цилиндри трябва да са еднакви. сплескването също е нежелателно, защото променя сечението.м/у другото мотора какъв е, че ми се струва интересно разположението на тръбите?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За новия мотор са ауспусите, Ники, но двигателя пак е V2 Смених гърнето от предишната снимка с ето ТОВА. ЕТО я и свалена. Ако не трябваше да слагам кил под двигателя не бих махнал тази генерация никога, защото звука от нея е разкъртващ и трябва само да я моделирам финално и да я боядисам, за да придобие завършен вид, но просто ми пречи в тази си форма и разпложение.ТАКА изглежда оригиналната генерация с обединяване на тръбите от няколко места, а ТАКА искам да си я направя... или пък ТАКА.
Коментар
-
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...13Трябва ти тръбогиб колега и ще се справиш.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар