Здравейте на всички у форума!искам да се допитам до Вас относно марката FIAT.Спрях се на дизеловият вариант на Bravo,но:и сега вече става интересно :D :D :D :D :D Bravo 1.9 TDI или 1.9JTD знам че е новият мотор това JTD по сполучлив ли е? и още задължително ли да търся intercooler или може и без междинно охлаждане доста глупави въпроси,но нали за това е този форум :D интересува ме също разхода и на последно място данъците и застраховките.предварително благодаря на всички отзовали се и се извинявам че пускам нова тема,но иначе ще трябва да събирам откъслечна информация от другите теми.лека и безаварийна :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет Bravo 1.9 TD или 1.9JTD ?
Collapse
X
-
Колега, 1,9 TD (не TDI) е обикновен дизел с турбина, докато JTD двигателя е комън-рейл дизел, и то един от най-успешните.Ако четеш английски, прочети това: http://en.wikipedia.org/wiki/JTD
Коментар
-
И да допълня - BRAvo JTD - GT. Можеш да го познаеш , че е ДЖИ ТИ , по това: - външен вид - оригинални алуминиеви джанти 15 цола; надпис на задната врата GT. (евентуално). - вътрешен вид - плафонът светва, и угасва постепенно , а не рязко, при отваряне на врата.Разход на двигателя - влез в раздел Дизелови двг., и отвори някоя по-дълга тема, която и да е. После разгледай подписите на пишещите в нея, и кликай в/у тях, ще видиш подробни данни от сайта спримонитор. Пробвай и с моята ако искаш. При каране в рамките на позволеното - градско, сам в колата, може а постигнеш разход и ппод 6, обикнвено - около 6.5, 7.0, лятото, без климатика. Извънградско - около и под 4.5. Автомагистрала - около 5, 5.2.
Коментар
-
Humppa
Вземи си бензин 1,6 16 v, за този двигател най-много е писано във форума Данъците, застраховките и разхода не бива да те тревожат. Те са неизбежни, когато си се запътил към притежанието на лек автомобил. Най-вече трябва да те тревожи състоянието на оглежданото влечуго! Аз бях взел с мен една камара "разбирачи", коит ме нахендриха на моето Браво, което не бих купил, ако тогава разбирах толкова от автомобили...П.П. Не си купувай 1,6 бенз!
Коментар
-
Виж сега, препоръчаният двигател JTD 100 след 2001 г. действително е оптимален по отношение на динамика, качество, икономия, поддръжка и данъци. Но се среща доста рядко. А когато човек тръгне да търси, той не тръгва да избира, просто защото няма много избор, а се стреми да си вземе най-запазеното на пазара. От тази гледна точка, ако ти попадне JTD 105 в добро състояние, не му мисли много. Няма да съжаляваш, макар че ще плащаш много по-висок данък за 5-те коня горница . Цените в момента са такива, че можеш спокойно да забравиш за бензинов двигател и АГУ-та.И да, в този форум може би изглеждаме малко като "запетайкаджии" когато правим забележка за разни трибуквия но си имаме причини за това. TDI e запазенам марка на VW Group и такива двигатели се слагат само на VW, Audi, Seat, Skoda. Системата common rail, JTD, е основно разработена от Фиат и се ползва от на практика всички останали производители. Затова когато някой разбирач ти каже "Fiat TDI" просто бягай от него Много късмет при покупката. Ако не на друго, ще случиш поне на форумShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
ogi28b написа:Запомни много добре това изречение:Колата която трябва да си купиш е BRAVO JTD 100 (74 киловата), 2001 година. Това реално погледнато е краят на темата.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
emzo написа:Момчета, не изтървайте писаното от мен и от gantcho !Данък се плаща веднъж годишно.Някой видял ли е цената на дебитомера на JTD100 примерно ?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар