perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Технически преглед - изнудване?
Collapse
X
-
-
Не става дума дали колата ти наистина е изправна а дали спазваш изискванията на закона и дали застраховката ти е валидна - ако всичко е ок с ГО поне ще ти отпадне една грижа... която може и да е много голяма грижа.Предполагам, че техническата експертиза се прави за да се установи причината за катастрофата и респективно кой трябва да плати (нормално е в такъв тежък момент никой от водачите да не желае да признае вината си), а свидетели може и да няма. Така например при инцидента с 17-те жертви и автобуса - техническата експертиза е показала, че вероятно техническият преглед е бил фиктивен, но за това вина няма да носи водача (в смисъл, че прегледа му е бил фиктивен, стига да не се докаже, че съзнателно е минал такъв фиктивен преглед). Аз например като мина на ГТП очаквам да ми кажат ако има проблем.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Airfan написа:Отговор А - талона показва годината и месеца, но не и датата, която е изписана на гърба на талона, т.е. перфорациите те ориентират, че е време да обърнеш внимание на това талонче, да го обърнеш и да видиш датата. В наредбата много ясно е описано - една година считано от датата, а не от месеца. Тук може да се поспори върху това що е то дата.
Коментар
-
Въпреки, че ти го написаха, пиша го пакНАРЕДБА № 32от 5 август 1999 г.за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства(Обн., ДВ, бр. 74 от 20.08.1999 г.; изм. и доп., бр. 79 от 2001 г., бр. 32 от 2003 г., бр. 52, попр. ДВ бр. 58/2005 г., Решение № 3641 ДВ бр. 41/2006 г., изм. доп. ДВ бр. 12/2007 г.)Чл. 37. (Изм. - ДВ, бр. 52 от 2005 г.) Сроковете за представяне на пътните превозни средства за периодичен преглед за проверка на техническата изправност са:1. за леките автомобили - на третата и петата година от първоначалната регистрация като нови, след което всяка година;Чл.27. (изм.,ДВ,бр.52 от 2005 г.) Пътните превозни средства се представят на периодичен преглед за проверка на техническата им изправност в сроковете, определени в чл.37, считано от датата на предшестващия преглед, отбелязана върху контролния талон.
Коментар
-
krasio_79bs написа:То като е тръгнало да се пише за прегледи...Да си споделя и аз опита.Може да прозвучи като реклама,но моето мнение че за това сме форум,за да споделяме и от кои сервизи сме доволни,а не само да ги оплюваме.Миналия месец минах преглед във "ФУЛДА БЪЛГАРИЯ ООД - MOTOEXPERT"-Бургас.Прегледа беше извършен на професионално ниво.И от към техническа час и от към отношение към клиента.Още тогава бях попитал и за гуми Фулда.обясниха ми че в момента нямат от този размер и очакват доставка,дадоха ми визитка да се чуем след няколко дена за да проверя дали са пристигнали.Обадих им се след 4-5 дена да проверя,казаха ми че в момента разтоварват и не са сигурни дали са пристигнали.Поеха ангажимента да ми се обадят до края на деня.В 14:часа ми се обадиха че за съжаление моя размер не е пристигнал(185/60/14) и ми предложиха 185/65/14.Обясних им че поради факта че закупените от мен преди време вериги не стават за този размер гуми държа да са искания от мен размер.Последва разбиране и уговорка да направят всичко възможно да ми ги осигурят.След 15 минути ми се обадиха че са ги намерили в склада в София и ме попитаха за исканата бройка(2 или 4)Потвърдих че искам 4 бр.Казаха ми че е искат да оставя капаро за да сигурни че наистина ще ги взема.Платих си капаро от 200лева(в сряда) и на място се разбрахме за доставка и монтаж в петък или понеделник.В петък ми се обадиха по обед че са пристигнали и ако искам в събота могат да ги монтират.Разбрахме се че нямам възможност за събота и остава за понеделник 8:30 часа.Отидох свалиха ми старите направиха оглед на ходовата част(въпреки че я гледаха преди десетина дена)и монтираха новите.Забелязах че единият от техниците ми гледа нещо на предния прозорец и го попитах да не би да има някакъв проблем.Отговора му беше следният"При нас всяко МПС което е било обслужвано се регистрира с данни за МПС-то и ремонтите по него.Както и срока за ГТП.Имаме грижата да осведомяваме клиентите при наближаване на датата за следващия преглед.Във вашия случай догодина по това време ще получите ’’СМС’’ с напомнянето че е време да минете преглед.Не е задължително да е при нас,но ние имаме грижата да ви напомним."Такова обслужване мисля че трябва да има във всеки един сервиз и че е крайно време да започнат наистина да се грижат за клиентите си..Доволен съм безкрайно от свършената от тях работа и от начина по който бях обслужен.Та това е моята кратка история.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:krasio_79bs написа:То като е тръгнало да се пише за прегледи...Да си споделя и аз опита.Може да прозвучи като реклама,но моето мнение че за това сме форум,за да споделяме и от кои сервизи сме доволни,а не само да ги оплюваме.Миналия месец минах преглед във "ФУЛДА БЪЛГАРИЯ ООД - MOTOEXPERT"-Бургас.Прегледа беше извършен на професионално ниво.И от към техническа час и от към отношение към клиента.Още тогава бях попитал и за гуми Фулда.обясниха ми че в момента нямат от този размер и очакват доставка,дадоха ми визитка да се чуем след няколко дена за да проверя дали са пристигнали.Обадих им се след 4-5 дена да проверя,казаха ми че в момента разтоварват и не са сигурни дали са пристигнали.Поеха ангажимента да ми се обадят до края на деня.В 14:часа ми се обадиха че за съжаление моя размер не е пристигнал(185/60/14) и ми предложиха 185/65/14.Обясних им че поради факта че закупените от мен преди време вериги не стават за този размер гуми държа да са искания от мен размер.Последва разбиране и уговорка да направят всичко възможно да ми ги осигурят.След 15 минути ми се обадиха че са ги намерили в склада в София и ме попитаха за исканата бройка(2 или 4)Потвърдих че искам 4 бр.Казаха ми че е искат да оставя капаро за да сигурни че наистина ще ги взема.Платих си капаро от 200лева(в сряда) и на място се разбрахме за доставка и монтаж в петък или понеделник.В петък ми се обадиха по обед че са пристигнали и ако искам в събота могат да ги монтират.Разбрахме се че нямам възможност за събота и остава за понеделник 8:30 часа.Отидох свалиха ми старите направиха оглед на ходовата част(въпреки че я гледаха преди десетина дена)и монтираха новите.Забелязах че единият от техниците ми гледа нещо на предния прозорец и го попитах да не би да има някакъв проблем.Отговора му беше следният"При нас всяко МПС което е било обслужвано се регистрира с данни за МПС-то и ремонтите по него.Както и срока за ГТП.Имаме грижата да осведомяваме клиентите при наближаване на датата за следващия преглед.Във вашия случай догодина по това време ще получите ’’СМС’’ с напомнянето че е време да минете преглед.Не е задължително да е при нас,но ние имаме грижата да ви напомним."Такова обслужване мисля че трябва да има във всеки един сервиз и че е крайно време да започнат наистина да се грижат за клиентите си..Доволен съм безкрайно от свършената от тях работа и от начина по който бях обслужен.Та това е моята кратка история.
Коментар
-
perlsite написа:Да си призная не те разбрах: хем талона е изтекъл и нямаше валиден талон за ГТП, а в същото време пишеш "Изобщо не стана въпрос за това, а провериха валидността на талона."?Обяснението застрахователите (поне някои) да не признават щета е много проста - шофирал си неизправен автомобил и си предизвикал щета, следователно поделяш вина. Това е за ГО!!! Ситуацията може да стане много, много грозна ако са пострадали хора.Когато говорим за Автокаско то трябва да си провериш условията на застраховката (например дали не искат да имаш валиден талон за ГТП по време на настъпване на застахователното събитие), иначе не би трябвало наистина да ти правят проблем за пълно автокаско.. в крайна сметка ако караш по пътя и се забиеш в дърво по твое невнимание трябва да ти поправят автомобила.
Коментар
-
1. за леките автомобили - на третата и петата година от първоначалната регистрация като нови, след което всяка година;FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Колега,знаеш ли че сервиза на Фулда е преместен вече повече от година срещу топлофикация и са представители на Ситроен.Всичката техника е нова,предполага се че и персонала е преминал някакво обучени за да работи във фирмен сервиз.А относно това дали са ти счупили механизма няма какво да ти кажа,при 10 годишна изгоряла пластмаса винаги има риска да се счупи.Това едва ли определя квалификацията на работещите там.А и отношението към клиента е важно за мен.[/quote]Срещу СБА от другата страна на булеварда, преди две години беше случката. Не знам къде е преместен, важното е че пишеше мотоексперт и вътре работеше пълен некадърник. Така смело развъртя фара, че докато му кажа да спре и го беше счупил. И нищо и нямаше на пластмасата, оня я напъна след крайно положение на резбата и и видя сметката. Отделно за сумата от 10лв не настроиха нищо. А хората които работят в сервизите, днес ги има утре са на друго място. В събота мисля да ходя на преглед и се чудя още къде, не ми се стои половин ден по опашки и да мине едно такси пред мен за 10 коли. А и цени ако знаете споделете. А и в София цените май са доста по-евтини от тук. 35лв беше миналата година... в София масово цената е била 25лв. Някой ходил ли е в комлука зад Петрол на преглед?Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Airfan написа:Въпреки, че ти го написаха, пиша го пакНАРЕДБА № 32от 5 август 1999 г.за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства(Обн., ДВ, бр. 74 от 20.08.1999 г.; изм. и доп., бр. 79 от 2001 г., бр. 32 от 2003 г., бр. 52, попр. ДВ бр. 58/2005 г., Решение № 3641 ДВ бр. 41/2006 г., изм. доп. ДВ бр. 12/2007 г.)Чл. 37. (Изм. - ДВ, бр. 52 от 2005 г.) Сроковете за представяне на пътните превозни средства за периодичен преглед за проверка на техническата изправност са:1. за леките автомобили - на третата и петата година от първоначалната регистрация като нови, след което всяка година;Чл.27. (изм.,ДВ,бр.52 от 2005 г.) Пътните превозни средства се представят на периодичен преглед за проверка на техническата им изправност в сроковете, определени в чл.37, считано от датата на предшестващия преглед, отбелязана върху контролния талон.
Коментар
-
perlsite написа:Колега не е въпроса до това да спорим и да си чешем езиците... принципно все тая кой прав и кой крив, НО ако недай си Боже причиниш виновно ИЛИ НЕ ПТП и пострада тежко човек, то заради липса на валиден талон за ГТП (ако примем, че бъркаш за края на валидност на ГТП), то ти увисваш като каубой на бесило защото дори и да не си виновен, при условие, че караш "технически неизправна" кола то ти ставаш автоматично виновен (или делиш вина - дали ще можеш да докажеш че колатата ти е била изрядна...) и твоята "застраховка" ГО няма да покрие нищо (не съм си направил труда да проверя, цитирам само това което ми казаха на пункта за ГТП) и ще плащаш стотици хиляди заради това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар