sim4ata написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за ксенон
Collapse
X
-
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
slavy_ivanov написа:niko09 написа:Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
Коментар
-
niko09 написа:Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.
Коментар
-
Значение разбира се,че има лупата по простата причина,че тя събира светлината и винаги й предава лек син оттенък,така че ако 4300 свети страшно на лупа на обикновен рефлекторен фар ще си бъде точно като халогена крушка.Другото,което е че на изброените модели фаровете са кристални,което също има доста голямо значение за осветяемостта и цвета.Следващото,което също е от значение е колко мизерия има във фара,колко мръсни са стъклата и в какво състояние е рефлектора.И за финал не забравяйте че няма как да си сложите най - евтиния ксенон и той да свети в Келвините,които са написали на кутията,защото всички сравняват и говорят за ксенон Осрам и Филипс,а примерно никой не си е сложил такъв. :DFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
Принципно гласувах за 4300 защото по мой наблюдения най малко дразни насрещните. И кога ще спрете да слагате тези боклуци на автомобилите си Направо е страшно от един месец а пък от днес когато вече светлините са задължителни и през деня направо ще става още по зле. В София не може да се кара, не стига че навсякъде е идеално осветено ама и като ги облещат и тези ксенони и то навирени яко нагоре............ Направо съм с две ръце да се санкционира жестоко всеки с такива системи за по 2.50лв
Коментар
-
За санкциониране не знам,но е крайно време да се забранят,както е в нормалните страни от ЕС.Сега ксенонаджийте ще скочат срещу мен,но това е истината.Нямам нищо против ксенона,стига да има автоматично регулиране на височината и интензитета на светлинният поток.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Точно една година е нужна. Трябва само "някой" да "накара" сервизите, които правят ГТП наистина да си гледат работата. В петък ходих на преглед и учудващо без да ги приканвам поогледаха за луфтове по кормилната уредба, провериха ми гумите и (забележете!) направиха проверка на светлините и то не само "дай къси, дай дълги", ами сложиха оная машинка Даже ме похвалиха, че фаровете са ми регулирани перфектно...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
dudulia написа:За санкциониране не знам,но е крайно време да се забранят,както е в нормалните страни от ЕС.Сега ксенонаджийте ще скочат срещу мен,но това е истината.Нямам нищо против ксенона,стига да има автоматично регулиране на височината и интензитета на светлинният поток.
Коментар
-
На мен лично страшно много ми пречат ФАБРИЧНИТЕ ксенони на нови аудита, БМВ-та и други. За поставените в последствие пък на нормални фарове да не говорим.Малко офтопик, но не разбирам защо на жълтите цветове викате "топли". Ако не знаете, К (Келвин) е мярка за температура. Колкото повече са келвините, толкова в по-горещия край на спектъра е цвета.
Коментар
-
и на мен ми пречи и фабричния ксенон, не знам кви системи има, ама ми свети яко, особенно като е по-високо превозното средство като джип. колкото и фабрично да ми пречи, така и така 90% от колите насреща ме засляпват, поне аз да виждам нормално. не виждам как ще забранят ксенона, катаджията как ще прецени ксенон ли е или от иленските лампи, има ли система за регулиране и дали е фабриен или не....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз пък ще ви кажа , че напоследък ме заслепяват коли е обикновени халогенни крушки.. И не , не са на дълги, а на къси. Най-често единия им фар свети някъде в небесата. Докато хората с ксенините поне си правят труда да си регулират фаровете. А от тези с ксеноните все рядко попадам на такива дето ме заслепяват.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
westdogg написа:Аз пък ще ви кажа , че напоследък ме заслепяват коли е обикновени халогенни крушки.. И не , не са на дълги, а на къси. Най-често единия им фар свети някъде в небесата. Докато хората с ксенините поне си правят труда да си регулират фаровете. А от тези с ксеноните все рядко попадам на такива дето ме заслепяват.
Коментар
-
Хайде да не спорите за цветовете и да се запознаета с това: http://markishki.hit.bg/dictionary/C2.htmСпоред мен е описано достатъчно достъпно и ... да, сините ксенони са отвратителни - дори не осветеяват както се очаква при мокър път и мъгла...Мярка за спектралния състав на светлината е нейната цветна температура. Цветната температура е условна температура (в градуси по Келвин - 1o К=273+oС), до която би трябвало да се нагрее едно абсолютно черно тяло, така че да излъчва светлина със съответната дължина на вълната предизвикваща усещане за съответния цвят. Практиката показва например, че едно парче желязо при нагряване мени цвета си. При ниски температури то има вишнево- или тъмночервен цвят; с повишаване на температурата добива оранжев, а след това и жълт цвят. При сравнително висока температура изпуска зелено-синкави лъчи, като при стопяване достига синкаво-бял цвят. Това доказва , че температурата на нагряване предизвиква различно светене на телата. Цветът на телата се дължи на избирателното отразяване/поглъщане на светлината от багрилните вещества (пигменти), които съдържат.Ето и цветната температура на някои светлинни източници:Лампи с нагряване 2700 - 3000o КЛампи с прегряване 3500o КСвещ 1900o КЕлектронна светкавица 5500o КЛуминесцентни лампи 4500 - 6500o КСредна дневна светлина 5200o КДневна светлина при облачно време 6500o КИзлъчване на небето 12000 - 18000o КSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
sim4ata написа:...П.П.: Извинявам се, ако съм обидил колегата с предишният пост, но след солидна почерпка и мохмурлук общуването с хора става неконтролирано (поне при мен) По-мисля, че мяза на бъзик, от колкото на обида, но както и да е "Старата школа" явно не държи толкова на бъзици!? Колегата да внимава как използва ника ми за в бъдеще защото изглежда подигравателно и е обидно за мен!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар