Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    sim4ata написа:
    Atanas71 написа:
    Колега явно е трудно да разбереш или да те обедим за какво изобщо говорим в темата . Успокой топката и по полека с обидите , разбирам рацерският ти дух но неможе всички да бъдем такива възвишени личности като теб Друг е въпроса че твоя приятел който си е сложил 12000К въобще не го интересува дали пречи или не на другите участници в движението. А това последното което съм оцветил в червено защо го правиш , това е все пак един от хората грижещи се за този форум
    Колега, ще е интересно за всички, ако обясниш (може и някой да ти помогне)как 12000К заслепяват и въобще кои фарове заслепяват когато са регулирани, как пречат на другите,и как изглеждат (с една дума) тъпо?!По мнението ви личи, че не зачитате другите вкусове, и от всякъде лъха сектантско мнение!(поне за мен). Въпреки че и аз гледам на практичността сериозно, като младеж обръщам внимание и на естетично по-красивото и оригиналното. Незнам кой младеж с желание за модифициране на колата си ще си сложи жълти светлини(освен ако не му е жълта колата ) Пак казвам, разликите са прекалено небрежни при различните келвини.П.П.: Извинявам се, ако съм обидил колегата с предишният пост, но след солидна почерпка и мохмурлук общуването с хора става неконтролирано (поне при мен) По-мисля, че мяза на бъзик, от колкото на обида, но както и да е "Старата школа" явно не държи толкова на бъзици!? Колегата да внимава как използва ника ми за в бъдеще защото изглежда подигравателно и е обидно за мен!
    Между пречи и заслепява има голяма разлика , никаде не съм казал заслепява. А как пречи , естествено с различния си цветови спектър. Човешкото око е свикнало с дневната светлина и се чувства най-добре в този цветови спектър на светлината. През ноща при шофиране на фарове зениците са широко отворени и приемат добре или задоволително светлини от белия или млечно белия спектър[който е най-близо до дневната светлина] на движещите се насреща коли , но при появата на рацерски светлини[6000К 7000К.....20000К] очния нерв реагира защитно дразнещата синьо-виолетова светлина. В следствие на което има времена загуба на фокусация. Не е задържително да не се регулирани добре фаровете за да пречиш на другите Ти лично запита ли се защо не се ползват за първоначално влагане примерно 12000К
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      slavy_ivanov написа:
      niko09 написа:
      Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
      6000к - това е моето мнение. имам и на къси и на дълги бош системи и мога да кажа, че са перфектни. ако колегата има парички му ги препоръчвам. дават и гаранция 18месеца. в топло, студено палят от раз. чувам хора се оплакват от ефтинките китайски ксенон системи, че в зимата понякога отказват като гледам анкетата в момента 40% са за 6000к. колега нема кво да се чудиш. само избери марка и препоръчително е да сложиш и на къси и на дълги, че иначе няма да си удовлетворен. бъди сигурен. успех. едит: http://www.bosch-hid.com/en/?id=12 погледни тук. има доста инфо и можеш да видиш съвсем реално разликата между различните видове ксенон, сравнени дори с халогенната крушка. а за всички разбирачи - има дори и 30000к крушка. затова недейте да ги разбирате много едит: ето още инфо, особенно за разбирачите - http://www.bosch-hid.com/en/product/info.asp?id=205
      niko09 - няма никакво значение цветът и типът фар в който се слага. Например Осрам предлагат лампа за цокъл D1R, с температура 4150 K, информация от сайта им. Така че всеки цвят може да се сложи на всеки цокъл. slavy_ivanov - така както казваш "разбирачите, разбирачите", и даваш линкове - даваш ли си сметка, че сам се излагаш? Бош-системите които имаш , са виждали Бош през крив макарон. Сайтът пък който показваш, дори не е преведен като хората от китайски на английски. Добре е да знаеш че никой РЕНОМИРАН производител - Осрам, Филипс, Хела, ГЕ, Бош, и други, няма да седнат да произвеждат ксенонови лампи, които да се монтират в рефлектори предивдени за халогенна лампа. (H1, H3, H4, H7...). Не е лошо да се информираш какво значат тези букви - например H1-цокъл, и D2R-цокъл. Пак си задавам въпросчето - защо смятате че ксеноновата лампа непременно трябва да синее, в противен случай е грозна ? Знаете ли че е забранено да се управлява автомобил чийто лампи светят друг цвят освен жълто или бяло ? Къде отивате тогава с тия лилавите 8 000, 10 000, че и 30 000 К ?

      Коментар


        #33
        niko09 написа:
        Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.
        нещо си се объркал колегапогледни колите, които имат фабричен ксенон на нормален фар (без лупа)Хонда Сивик, Нисан Тиида, някои модели на Волво...там цветът също е 4300...на лупата на Бравото съм слагал 4300 и 60006000 си синее на пътя, но това го разбрах чак като сложих 4300 и направих сравнение
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #34
          Значение разбира се,че има лупата по простата причина,че тя събира светлината и винаги й предава лек син оттенък,така че ако 4300 свети страшно на лупа на обикновен рефлекторен фар ще си бъде точно като халогена крушка.Другото,което е че на изброените модели фаровете са кристални,което също има доста голямо значение за осветяемостта и цвета.Следващото,което също е от значение е колко мизерия има във фара,колко мръсни са стъклата и в какво състояние е рефлектора.И за финал не забравяйте че няма как да си сложите най - евтиния ксенон и той да свети в Келвините,които са написали на кутията,защото всички сравняват и говорят за ксенон Осрам и Филипс,а примерно никой не си е сложил такъв. :D
          Fiat Brava 1.8 16V GT

          Коментар


            #35
            Принципно гласувах за 4300 защото по мой наблюдения най малко дразни насрещните. И кога ще спрете да слагате тези боклуци на автомобилите си Направо е страшно от един месец а пък от днес когато вече светлините са задължителни и през деня направо ще става още по зле. В София не може да се кара, не стига че навсякъде е идеално осветено ама и като ги облещат и тези ксенони и то навирени яко нагоре............ Направо съм с две ръце да се санкционира жестоко всеки с такива системи за по 2.50лв

            Коментар


              #36
              За санкциониране не знам,но е крайно време да се забранят,както е в нормалните страни от ЕС.Сега ксенонаджийте ще скочат срещу мен,но това е истината.Нямам нищо против ксенона,стига да има автоматично регулиране на височината и интензитета на светлинният поток.
              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

              Коментар


                #37
                Точно една година е нужна. Трябва само "някой" да "накара" сервизите, които правят ГТП наистина да си гледат работата. В петък ходих на преглед и учудващо без да ги приканвам поогледаха за луфтове по кормилната уредба, провериха ми гумите и (забележете!) направиха проверка на светлините и то не само "дай къси, дай дълги", ами сложиха оная машинка Даже ме похвалиха, че фаровете са ми регулирани перфектно...
                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                Коментар


                  #38
                  dudulia написа:
                  За санкциониране не знам,но е крайно време да се забранят,както е в нормалните страни от ЕС.Сега ксенонаджийте ще скочат срещу мен,но това е истината.Нямам нищо против ксенона,стига да има автоматично регулиране на височината и интензитета на светлинният поток.
                  интензитета на може да се регулира
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #39
                    На мен лично страшно много ми пречат ФАБРИЧНИТЕ ксенони на нови аудита, БМВ-та и други. За поставените в последствие пък на нормални фарове да не говорим.Малко офтопик, но не разбирам защо на жълтите цветове викате "топли". Ако не знаете, К (Келвин) е мярка за температура. Колкото повече са келвините, толкова в по-горещия край на спектъра е цвета.

                    Коментар


                      #40
                      и на мен ми пречи и фабричния ксенон, не знам кви системи има, ама ми свети яко, особенно като е по-високо превозното средство като джип. колкото и фабрично да ми пречи, така и така 90% от колите насреща ме засляпват, поне аз да виждам нормално. не виждам как ще забранят ксенона, катаджията как ще прецени ксенон ли е или от иленските лампи, има ли система за регулиране и дали е фабриен или не....
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #41
                        ето и други хора споделят моето мнение:тази ниворегулираща система работи бавно
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #42
                          Аз пък ще ви кажа , че напоследък ме заслепяват коли е обикновени халогенни крушки.. И не , не са на дълги, а на къси. Най-често единия им фар свети някъде в небесата. Докато хората с ксенините поне си правят труда да си регулират фаровете. А от тези с ксеноните все рядко попадам на такива дето ме заслепяват.
                          Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                          Коментар


                            #43
                            westdogg написа:
                            Аз пък ще ви кажа , че напоследък ме заслепяват коли е обикновени халогенни крушки.. И не , не са на дълги, а на къси. Най-често единия им фар свети някъде в небесата. Докато хората с ксенините поне си правят труда да си регулират фаровете. А от тези с ксеноните все рядко попадам на такива дето ме заслепяват.
                            Това се дължи на увеличения брой автомобили, внесени от Великобритания, на които не са сменени фаровете, нито са им залепени задължителните при влизане на континента коригиращи стикери.

                            Коментар


                              #44
                              Хайде да не спорите за цветовете и да се запознаета с това: http://markishki.hit.bg/dictionary/C2.htmСпоред мен е описано достатъчно достъпно и ... да, сините ксенони са отвратителни - дори не осветеяват както се очаква при мокър път и мъгла...
                              Мярка за спектралния състав на светлината е нейната цветна температура. Цветната температура е условна температура (в градуси по Келвин - 1o К=273+oС), до която би трябвало да се нагрее едно абсолютно черно тяло, така че да излъчва светлина със съответната дължина на вълната предизвикваща усещане за съответния цвят. Практиката показва например, че едно парче желязо при нагряване мени цвета си. При ниски температури то има вишнево- или тъмночервен цвят; с повишаване на температурата добива оранжев, а след това и жълт цвят. При сравнително висока температура изпуска зелено-синкави лъчи, като при стопяване достига синкаво-бял цвят. Това доказва , че температурата на нагряване предизвиква различно светене на телата. Цветът на телата се дължи на избирателното отразяване/поглъщане на светлината от багрилните вещества (пигменти), които съдържат.Ето и цветната температура на някои светлинни източници:Лампи с нагряване 2700 - 3000o КЛампи с прегряване 3500o КСвещ 1900o КЕлектронна светкавица 5500o КЛуминесцентни лампи 4500 - 6500o КСредна дневна светлина 5200o КДневна светлина при облачно време 6500o КИзлъчване на небето 12000 - 18000o К
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #45
                                sim4ata написа:
                                ...П.П.: Извинявам се, ако съм обидил колегата с предишният пост, но след солидна почерпка и мохмурлук общуването с хора става неконтролирано (поне при мен) По-мисля, че мяза на бъзик, от колкото на обида, но както и да е "Старата школа" явно не държи толкова на бъзици!? Колегата да внимава как използва ника ми за в бъдеще защото изглежда подигравателно и е обидно за мен!
                                Ами очевидно и аз ти дължа извинение - не знам дали звучи правдоподобно, но съм ти прочел ника така, както съм го написал.И през ум не ми е минавало да го интерпретирам умишлено с цел да те обиждам.Иначе предполагам щях да спомена нещо и за търкаляне Съжалявам за недоразумението но явно когато видя символи на "новобългарски" в една дума и някак спирам да внимавам Иначе темата за цвета виждам, че сте я разнищили основно...Изобщо не става въпрос за сектантство а за сравнително прости свойства на светлината да се отразява.Мен лично синьото не толкова ме дразни, колкото е нефункционално като цвят за осветление.Това, че някой го кефи съвсем не не го прави по-добър избор избор.И тъй като става въпрос за един сравнително отговорен възел, визята не може да бъде доминираща.Иначе какво би станало ако някой вземе да го кефи зелената светлина?
                                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                                Коментар

                                Working...
                                X