Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    6000к

    Ето как е с 6000к светлината не е никак дразнеща тъмнината и мъглата ги цепи яко
    Прикачени файлове
    Fiat Tipo 1.4 ЕX Alfa Romeo 156 2.0 Selespeed EX Alfa Romeo 156 2.4 JTD ЕX...NOW:Alfa Romeo 166 2.4 JTD Remaped, MERCEDES-BENZ E220 CDI AVANTGADRE

    Коментар


      #17
      2000_16V написа:
      4300 - много наближаваме към крушка с нажежаема жичка от по-скъпите серии с разликата, че свети по-силно..
      Аз карам с 6000к ( къси и халогенни) . Но мисля , че 5000к е най-добрия вариянт. Вадят чисто бяла светлина . Докато 4300к ( при евнити ксенони, т.е. неоринални) повече се доближава до обикновена халогеннта крушка
      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

      Коментар


        #18
        Princo написа:
        ! 8000,10000К си е гъзария и ненужно !
        Малко поправка... Това не е гъзария , а селяния от най-висока класа. Е за такива фарове трябва да въведат глоби , крайно време е . Те не вършат никва работа освен да дразнят
        Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

        Коментар


          #19
          Гласувах за 4300К макар че съм с 5000К поради причина че нямаше в момента такива когато си купувах ксенона .
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #20
            Колко от Вас са слагали 3 или повече температурни нюанса на една кола ?И имат база за сравнение ?С колко келвина се отразяват най-добре пътните знаци и пътната маркировка ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              2000_16V написа:
              За мен по-добре е 5000 или 6000. Определено осветеноста на пътя е по-добра при мокро време...
              Което абсолютно не е вярно. Колкото по-топла светлина толкова по-добре за вода/мъгла/сняг, т.е. от изброените 4300 е най-добре. Иначе има и по 3000 келвина. Което ако не държиш на "ксенон ефекта", а на ефективността е най-добре.

              Коментар


                #22
                2000_16V написа:
                За мен по-добре е 5000 или 6000. Определено осветеноста на пътя е по-добра при мокро време. Разликата между двете е много слабо осезаема според мен. 4300 - много наближаваме към крушка с нажежаема жичка от по-скъпите серии с разликата, че свети по-силно.
                Това твърдение е ТОТАЛНО невярно.Осветеността с увеличаване на синия спектър не само че не се увеличава в условия на влошена видимост а тъкмо обратното - НАМАЛЯВА!Това е така, защото свойството на светлината да се пречупва при преминаването през водни капки се увеличава с келвините.Замислял ли си се защо фаровете за мъгла са жълти а не сини?Мога да ти гарантирам, че не става въпрос за мода а за чиста физика, която не се променя според модата Освен това 4000 келвина е спектър съсвсем недостижим за която и да било крушка с нажежаема жичка, без оглед колко висок клас е тя.Ето ти нагледно сравнение между халоген филипс X-treme Power 3400К и филипс ксенон 4100К.Определено нямат много общо и съвсем нормално.Колегата е направил много разумен избор.Това е най-балансирания спектър и не случайно се използва основно във фабричните системи.Това е спектъра, доближаващ се максимално до естествената слънчева светлина.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #23
                  Малко не по темата, но се каня от доста време да засегна този въпрос. Става дума за Н4 "биксенона", с плъзгач и тези с две лампи в едно. Кое е за предпочитане и защо? Извинявам се на колегите и модераторите за страничния въпрос.

                  Коментар


                    #24
                    Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
                    Fiat Brava 1.8 16V GT

                    Коментар


                      #25
                      И К’ВО, като 4300К се доближава до светлината на слънцето, и било най-добър за видимост, и най-добър за окото, и ....... коне с капаци сте! Един приятел е сложил 12000К и се вижда доста яко, и както той, така и аз не правим разлика в качеството на осветеността с другите! На 6000К има друг авер и е много добра осветеността. Един роднина има Голф 5 Плюс с фабричен на 4300К и някакси не радва осветеността, напомня на обикновенна крушка и това дразни! Аз и на обикновенните крушки имам перфектна осветеност, а на ксенон какъвто и да било Келвин едва ли ще ми пречат или ще са по-зле от обикновенната крушка! Главната и съществена разлика си е в нюанса! Научно може и да е най-перфектен 4300, но на практика е все едно! LEshper ти как така не си с 20 000К, в Перник под 12000К не падат! Много отива на РК номера Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
                      Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                      Къде отиваш ти, може би?

                      Коментар


                        #26
                        niko09 написа:
                        Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
                        6000к - това е моето мнение. имам и на къси и на дълги бош системи и мога да кажа, че са перфектни. ако колегата има парички му ги препоръчвам. дават и гаранция 18месеца. в топло, студено палят от раз. чувам хора се оплакват от ефтинките китайски ксенон системи, че в зимата понякога отказват като гледам анкетата в момента 40% са за 6000к. колега нема кво да се чудиш. само избери марка и препоръчително е да сложиш и на къси и на дълги, че иначе няма да си удовлетворен. бъди сигурен. успех. едит: http://www.bosch-hid.com/en/?id=12 погледни тук. има доста инфо и можеш да видиш съвсем реално разликата между различните видове ксенон, сравнени дори с халогенната крушка. а за всички разбирачи - има дори и 30000к крушка. затова недейте да ги разбирате много едит: ето още инфо, особенно за разбирачите - http://www.bosch-hid.com/en/product/info.asp?id=205
                        FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                        Коментар


                          #27
                          sim4ata написа:
                          И К’ВО, като 4300К се доближава до светлината на слънцето, и било най-добър за видимост, и най-добър за окото, и ....... коне с капаци сте! Един приятел е сложил 12000К и се вижда доста яко, и както той, така и аз не правим разлика в качеството на осветеността с другите! На 6000К има друг авер и е много добра осветеността. Един роднина има Голф 5 Плюс с фабричен на 4300К и някакси не радва осветеността, напомня на обикновенна крушка и това дразни! Аз и на обикновенните крушки имам перфектна осветеност, а на ксенон какъвто и да било Келвин едва ли ще ми пречат или ще са по-зле от обикновенната крушка! Главната и съществена разлика си е в нюанса! Научно може и да е най-перфектен 4300, но на практика е все едно! [color=red]LEshper ти как така не си с 20 000К, в Перник под 12000К не падат! Много отива на РК номера Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
                          Колега явно е трудно да разбереш или да те обедим за какво изобщо говорим в темата . Успокой топката и по полека с обидите , разбирам рацерският ти дух но неможе всички да бъдем такива възвишени личности като теб Друг е въпроса че твоя приятел който си е сложил 12000К въобще не го интересува дали пречи или не на другите участници в движението. А това последното което съм оцветил в червено защо го правиш , това е все пак един от хората грижещи се за този форум
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #28
                            Гласувах за 4300. Само да се поопарича и слагам веднага един комплект на Луксима. Карал съм с 6000К доста време - свети много готско, но само, когато е сухо. За мен лично в дъждовно време и градски условия все едно нямаш светлини. Вече ти решаваш какво искаш - повече сигурност или гъзария. Аз бях един от хората, които си купиха ксенона от сайта, който беше постнат във форума, а там имаше само 6000К или поне аз по-различно от това не успях да намеря.
                            NOW: ???
                            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
                            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

                            Коментар


                              #29
                              slavy_ivanov написа:
                              niko09 написа:
                              Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
                              6000к - това е моето мнение. имам и на къси и на дълги бош системи и мога да кажа, че са перфектни. ако колегата има парички му ги препоръчвам. дават и гаранция 18месеца. в топло, студено палят от раз. чувам хора се оплакват от ефтинките китайски ксенон системи, че в зимата понякога отказват като гледам анкетата в момента 40% са за 6000к. колега нема кво да се чудиш. само избери марка и препоръчително е да сложиш и на къси и на дълги, че иначе няма да си удовлетворен. бъди сигурен. успех. едит: http://www.bosch-hid.com/en/?id=12 погледни тук. има доста инфо и можеш да видиш съвсем реално разликата между различните видове ксенон, сравнени дори с халогенната крушка. а за всички разбирачи - има дори и 30000к крушка. затова недейте да ги разбирате много едит: ето още инфо, особенно за разбирачите - http://www.bosch-hid.com/en/product/info.asp?id=205
                              Ето ти я крушката 3000К
                              Прикачени файлове
                              Fiat Brava 1.8 16V GT

                              Коментар


                                #30
                                Atanas71 написа:
                                Колега явно е трудно да разбереш или да те обедим за какво изобщо говорим в темата . Успокой топката и по полека с обидите , разбирам рацерският ти дух но неможе всички да бъдем такива възвишени личности като теб Друг е въпроса че твоя приятел който си е сложил 12000К въобще не го интересува дали пречи или не на другите участници в движението. А това последното което съм оцветил в червено защо го правиш , това е все пак един от хората грижещи се за този форум
                                Колега, ще е интересно за всички, ако обясниш (може и някой да ти помогне)как 12000К заслепяват и въобще кои фарове заслепяват когато са регулирани, как пречат на другите,и как изглеждат (с една дума) тъпо?!По мнението ви личи, че не зачитате другите вкусове, и от всякъде лъха сектантско мнение!(поне за мен). Въпреки че и аз гледам на практичността сериозно, като младеж обръщам внимание и на естетично по-красивото и оригиналното. Незнам кой младеж с желание за модифициране на колата си ще си сложи жълти светлини(освен ако не му е жълта колата ) Пак казвам, разликите са прекалено небрежни при различните келвини.П.П.: Извинявам се, ако съм обидил колегата с предишният пост, но след солидна почерпка и мохмурлук общуването с хора става неконтролирано (поне при мен) По-мисля, че мяза на бъзик, от колкото на обида, но както и да е "Старата школа" явно не държи толкова на бъзици!? Колегата да внимава как използва ника ми за в бъдеще защото изглежда подигравателно и е обидно за мен!
                                Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

                                Къде отиваш ти, може би?

                                Коментар

                                Working...
                                X