4300 - много наближаваме към крушка с нажежаема жичка от по-скъпите серии с разликата, че свети по-силно..
Аз карам с 6000к ( къси и халогенни) . Но мисля , че 5000к е най-добрия вариянт. Вадят чисто бяла светлина . Докато 4300к ( при евнити ксенони, т.е. неоринални) повече се доближава до обикновена халогеннта крушка
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Малко поправка... Това не е гъзария , а селяния от най-висока класа. Е за такива фарове трябва да въведат глоби , крайно време е . Те не вършат никва работа освен да дразнят
Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Колко от Вас са слагали 3 или повече температурни нюанса на една кола ?И имат база за сравнение ?С колко келвина се отразяват най-добре пътните знаци и пътната маркировка ?
За мен по-добре е 5000 или 6000. Определено осветеноста на пътя е по-добра при мокро време...
Което абсолютно не е вярно. Колкото по-топла светлина толкова по-добре за вода/мъгла/сняг, т.е. от изброените 4300 е най-добре. Иначе има и по 3000 келвина. Което ако не държиш на "ксенон ефекта", а на ефективността е най-добре.
За мен по-добре е 5000 или 6000. Определено осветеноста на пътя е по-добра при мокро време. Разликата между двете е много слабо осезаема според мен. 4300 - много наближаваме към крушка с нажежаема жичка от по-скъпите серии с разликата, че свети по-силно.
Това твърдение е ТОТАЛНО невярно.Осветеността с увеличаване на синия спектър не само че не се увеличава в условия на влошена видимост а тъкмо обратното - НАМАЛЯВА!Това е така, защото свойството на светлината да се пречупва при преминаването през водни капки се увеличава с келвините.Замислял ли си се защо фаровете за мъгла са жълти а не сини?Мога да ти гарантирам, че не става въпрос за мода а за чиста физика, която не се променя според модата Освен това 4000 келвина е спектър съсвсем недостижим за която и да било крушка с нажежаема жичка, без оглед колко висок клас е тя.Ето ти нагледно сравнение между халоген филипс X-treme Power 3400К и филипс ксенон 4100К.Определено нямат много общо и съвсем нормално.Колегата е направил много разумен избор.Това е най-балансирания спектър и не случайно се използва основно във фабричните системи.Това е спектъра, доближаващ се максимално до естествената слънчева светлина.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Малко не по темата, но се каня от доста време да засегна този въпрос. Става дума за Н4 "биксенона", с плъзгач и тези с две лампи в едно. Кое е за предпочитане и защо? Извинявам се на колегите и модераторите за страничния въпрос.
Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
И К’ВО, като 4300К се доближава до светлината на слънцето, и било най-добър за видимост, и най-добър за окото, и ....... коне с капаци сте! Един приятел е сложил 12000К и се вижда доста яко, и както той, така и аз не правим разлика в качеството на осветеността с другите! На 6000К има друг авер и е много добра осветеността. Един роднина има Голф 5 Плюс с фабричен на 4300К и някакси не радва осветеността, напомня на обикновенна крушка и това дразни! Аз и на обикновенните крушки имам перфектна осветеност, а на ксенон какъвто и да било Келвин едва ли ще ми пречат или ще са по-зле от обикновенната крушка! Главната и съществена разлика си е в нюанса! Научно може и да е най-перфектен 4300, но на практика е все едно! LEshper ти как така не си с 20 000К, в Перник под 12000К не падат! Много отива на РК номера Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
6000к - това е моето мнение. имам и на къси и на дълги бош системи и мога да кажа, че са перфектни. ако колегата има парички му ги препоръчвам. дават и гаранция 18месеца. в топло, студено палят от раз. чувам хора се оплакват от ефтинките китайски ксенон системи, че в зимата понякога отказват като гледам анкетата в момента 40% са за 6000к. колега нема кво да се чудиш. само избери марка и препоръчително е да сложиш и на къси и на дълги, че иначе няма да си удовлетворен. бъди сигурен. успех. едит: http://www.bosch-hid.com/en/?id=12 погледни тук. има доста инфо и можеш да видиш съвсем реално разликата между различните видове ксенон, сравнени дори с халогенната крушка. а за всички разбирачи - има дори и 30000к крушка. затова недейте да ги разбирате много едит: ето още инфо, особенно за разбирачите - http://www.bosch-hid.com/en/product/info.asp?id=205
И К’ВО, като 4300К се доближава до светлината на слънцето, и било най-добър за видимост, и най-добър за окото, и ....... коне с капаци сте! Един приятел е сложил 12000К и се вижда доста яко, и както той, така и аз не правим разлика в качеството на осветеността с другите! На 6000К има друг авер и е много добра осветеността. Един роднина има Голф 5 Плюс с фабричен на 4300К и някакси не радва осветеността, напомня на обикновенна крушка и това дразни! Аз и на обикновенните крушки имам перфектна осветеност, а на ксенон какъвто и да било Келвин едва ли ще ми пречат или ще са по-зле от обикновенната крушка! Главната и съществена разлика си е в нюанса! Научно може и да е най-перфектен 4300, но на практика е все едно! [color=red]LEshper ти как така не си с 20 000К, в Перник под 12000К не падат! Много отива на РК номера Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
Колега явно е трудно да разбереш или да те обедим за какво изобщо говорим в темата . Успокой топката и по полека с обидите , разбирам рацерският ти дух но неможе всички да бъдем такива възвишени личности като теб Друг е въпроса че твоя приятел който си е сложил 12000К въобще не го интересува дали пречи или не на другите участници в движението. А това последното което съм оцветил в червено защо го правиш , това е все пак един от хората грижещи се за този форум
Гласувах за 4300. Само да се поопарича и слагам веднага един комплект на Луксима. Карал съм с 6000К доста време - свети много готско, но само, когато е сухо. За мен лично в дъждовно време и градски условия все едно нямаш светлини. Вече ти решаваш какво искаш - повече сигурност или гъзария. Аз бях един от хората, които си купиха ксенона от сайта, който беше постнат във форума, а там имаше само 6000К или поне аз по-различно от това не успях да намеря.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Всички страшно разбират,че 4300 е "ор’гиналния" ксенон,но никой не се сети,че той е на фар с лупа,която събира светлината и нещата са малко по различни.6000К е най - доброто,което може да се сложи.Това че повечето хора гонят цена и са се набухали с някакви кофти баласти и крушки които светят лилаво или зелено или жълто не означава,че трябва да се слагат 4300 или 5000к,може да се слагат и те само че в халогените.И както колегата е написал колко от вас са слагали повече от три цветови температури или колко то вас са слагали повече от три еднакви цветови телмератури,но от различни производители?
6000к - това е моето мнение. имам и на къси и на дълги бош системи и мога да кажа, че са перфектни. ако колегата има парички му ги препоръчвам. дават и гаранция 18месеца. в топло, студено палят от раз. чувам хора се оплакват от ефтинките китайски ксенон системи, че в зимата понякога отказват като гледам анкетата в момента 40% са за 6000к. колега нема кво да се чудиш. само избери марка и препоръчително е да сложиш и на къси и на дълги, че иначе няма да си удовлетворен. бъди сигурен. успех. едит: http://www.bosch-hid.com/en/?id=12 погледни тук. има доста инфо и можеш да видиш съвсем реално разликата между различните видове ксенон, сравнени дори с халогенната крушка. а за всички разбирачи - има дори и 30000к крушка. затова недейте да ги разбирате много едит: ето още инфо, особенно за разбирачите - http://www.bosch-hid.com/en/product/info.asp?id=205
Колега явно е трудно да разбереш или да те обедим за какво изобщо говорим в темата . Успокой топката и по полека с обидите , разбирам рацерският ти дух но неможе всички да бъдем такива възвишени личности като теб Друг е въпроса че твоя приятел който си е сложил 12000К въобще не го интересува дали пречи или не на другите участници в движението. А това последното което съм оцветил в червено защо го правиш , това е все пак един от хората грижещи се за този форум
Колега, ще е интересно за всички, ако обясниш (може и някой да ти помогне)как 12000К заслепяват и въобще кои фарове заслепяват когато са регулирани, как пречат на другите,и как изглеждат (с една дума) тъпо?!По мнението ви личи, че не зачитате другите вкусове, и от всякъде лъха сектантско мнение!(поне за мен). Въпреки че и аз гледам на практичността сериозно, като младеж обръщам внимание и на естетично по-красивото и оригиналното. Незнам кой младеж с желание за модифициране на колата си ще си сложи жълти светлини(освен ако не му е жълта колата ) Пак казвам, разликите са прекалено небрежни при различните келвини.П.П.: Извинявам се, ако съм обидил колегата с предишният пост, но след солидна почерпка и мохмурлук общуването с хора става неконтролирано (поне при мен) По-мисля, че мяза на бъзик, от колкото на обида, но както и да е "Старата школа" явно не държи толкова на бъзици!? Колегата да внимава как използва ника ми за в бъдеще защото изглежда подигравателно и е обидно за мен!
Коментар