Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за ксенон

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
    Fiat Brava 1.8 16V GT

    Коментар


      Колега, знаеш ли колко не ме интересува, какво мислиш.Като светят по-малко - ок ще си призная.Ако ще ги сравнявам ще ги сравнявам на еднакви коли.Да сравним Тойотата с Кашкай ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        Не искам да споря карайте си с ксенона от 25 лева, мислете си там ,че свети нещо, сложете си 16 000 келвина ,светете на 3тия етаж, само си купете голф или бмв , да не е италианска кола.П.С. Кашкая ако е без лупа ще светне повече.Като се наканиш да ги сравняваш заповядай.
        Fiat Brava 1.8 16V GT

        Коментар


          niko09 написа:
          Сложи си 4300 на лупата, кола с ксенон от завода няма с 5000 или с 6000, така че всичко останало е съчинение.Вземи си 35 в ,разбира се АС.И ако крушката ти е Н7, потърси си с метална основа.
          Колега, благодаря за отговора.А защо да не сложа 55 вата ?
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            Тойотата е с адаптивен биксенон, не става за мерене.На Мареата ми е китайски ксенон, купуван 2009 година от Китай за 20 лв комплекта. Преди няколко месеца с този ксенон си продадох колата на човек от форума и ако той реши да пише тук, да сподели свети ли или не. Преди да я продам светеше перфектно, с уговорката, че съм рециклирал рефлекторите през 2009 преди да сложа ксенона в Евертлак.Никога не ми е примигвала крушка, нито са ми правили проблем баластите. Разликата в осветеността е огромна, стига да не го избумкате с 12 000К, тогава наистина няма да има разлика. Истината е 4300К каквото и да ви разправят другите...Не е като да няма разлика. На горната снимка съм с 6000К китайски ксенон, на долната съм с Осрам Найт Брейкър и в двата случая с рециклирани рефлектори.

            Коментар


              Моите наблюдения са същите като на Airfan. Рециклирани фарове в евертлак, първо ги пробвах с обикновени крушки, и след това сложих ксенона. Нищо общо няма. Жалко че нямам снимки. Също има разлика между стари рефлекторни не пипани, и рециклирани с лупи. И двата с обикновена крушка. Разликата между ксенон и крушка на рециклиран фар, е по-голяма, от крушка на нерециклиран и рециклиран фар.
              00' Bravo 105 JTD

              Коментар


                niko09 написа:
                То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
                Имам ксенон с ДЦ баласт на Н1, работил сигурно над 2 години. Демек не и с нови крушки.Предлагам ти да дойдеш, да го сложим на твоята кола, ще донеса и уред за измерване на светлината.След теста пишеш резултатите и се извиняваш 3 пъти на всички и не пишеш 1 месец във форума.Навит ли си?
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    vgeorgiev написа:
                    Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?
                    Защото не светят по-силно и няма смисъл - 35W стандартно ги продават навсякъде.И не си взимай слим баласти, защото до сега един читав не съм видял. Вземи си с нормален дебел баласт.

                    Коментар


                      BO написа:
                      niko09 написа:
                      То е ясно,че в лупите ще е проблемът - сега са стари ако са нови ще се окаже, че са ментета,страшна работа.Сериозно ли вярваш,че DC баласт свети колко AC?Инъче са DC,светлината, на който ще трепери и ще се променя постоянно наистина ще трябва доста прецизна апаратура.
                      Имам ксенон с ДЦ баласт на Н1, работил сигурно над 2 години. Демек не и с нови крушки.Предлагам ти да дойдеш, да го сложим на твоята кола, ще донеса и уред за измерване на светлината.След теста пишеш резултатите и се извиняваш 3 пъти на всички и не пишеш 1 месец във форума.Навит ли си?
                      КО? Аз на моята кола не съм се циганил да си сложа ДЦ и никога няма да си сложа, така че освен да ти се извиня от сега..Трябва и теб ли да те питам , на фона на самочувствието си твърдиш ли,че DC свети по добре от АС и сигурен ли си,че системата ти на 2 години е DC, щото ако гледаш лепенки.....Кое ще си сложиш на колата? И кое e DC айде сега да ви видим специалистите?
                      Прикачени файлове
                      Fiat Brava 1.8 16V GT

                      Коментар


                        vgeorgiev написа:
                        Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?
                        Аз бих и ще си сложа 35W, за да си предпазя рефлекторите. 35w светят прилично добре.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          niko09 написа:
                          Чаве, а кантарчетата за оригиналния и тях с преходници ли да ги сложим и адаптивните фарове? :D
                          Аз говоря да се ползва само баласта и евентуално крушка ако има преход. Не казвам да се слага цялата ОРИ система. Защото и при АС си има трептене на светлината..... ако е от по добрите боклуци.Иначе и на мен ми предлагаха тест да докажа, че ОРИ ксенон свети по приятно и светлината на самият път не е толкова концентрирана от менте. Ама нямам време за губене да доказвам каквото и да било, защото и след теста няма да си признаят.

                          Коментар


                            kal0yanch40 написа:
                            vgeorgiev написа:
                            Пак да питам аз за 55 вата.... Така и така мисля да слагам релета на късите светлини и късите да са захранени директно от акумулатора през реле. Защо да не сложа 55 вата ?
                            Аз бих и ще си сложа 35W, за да си предпазя рефлекторите. 35w светят прилично добре.
                            Искаш да кажеш, че 55 вата ксенонова крушка ще нагори рефлектора ?А 55 вата крушка с наженаема жичка не ти ли нагаря рефлектора ?
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              Нагаря, но в продължение на години.Ако смяташ, че няма да заслепяваш и си с лупи - слагай.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Аз съм виждал 55W ксенон, но не светеше по-различно от 35W. Дали не е някакъв маркетингов трик само...

                                Коментар

                                Working...
                                X