Няма смисъл да се хабим ... У нас не ни пази нито неадекватният закон, нито некомпетентните и корумпирани полицаи ... Затова карам безопасно и мисля с главата си, а кото ме санкционират обжалвам и за неясен подпис на свидетеля на акта. Някои хора дали поради собственото си неумение да се движат адекватно на условията ("кво ти пречи да си караш с 50 на извънградско") подкрепят и всякакви правни абсурди, даже постаявят ЗДвП над Конституцията ,само "да им се попречи на тия дето карат бързо".Съжалявам за гневните думи, нямам нищо лично срешу никого, ядосах се от необмислените и по инерция писани постове ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Караш със 70 км.ч. над ограничението - взимат ти колата...
Collapse
X
-
jenshen73 написа:Дрънкам, признавам си... И не ми пречи. Да, нямам правна култура, но въпреки всичко - само в България ли дадена движима собственост е съвместна??? Опитвам се само да знам правата и задълженията си, а тук във форума не винаги нещата са 100% ясни, нали?Значи - солидарна собственост, несолидарна отговорност, а? Интересно ...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Нещо бъркаш щатовете Ганчо. Недей нагажда Конституцията както на теб ти е удобно. Глобата и конфискацията не са "Принудително отчуждаване на собственост за държавни и общински нужди".Защото не са за "държавни и общински нужди", а се прилагат с цел превенция. Наказващ, превъзпитателен и превентивен за останалите ефект.Парите също са си мои. Всяка стотинка. Както и автомобила и жилището. Парите ми също са мои активи, в случая най-ликвидните. Моя собственост. И съсобственост на семейството, харчим ги заедно.Мога да докажа, че ако държавата ме глоби 100 лева, до средата на месеца ще сме умряли от глад.Е дай тогава да правя каквото си искам, а държавата да не ме глобява, защото видиш ли частната собственост [парите ми] е неприкосновена.В правни абсурди залиташ ти, не ние. Просто много си се засилил. Помисли.Когато нарушаваш Закона е редно да понесеш тежестта му, а не да се опитваш да го използваш за щит. Самия ти го компрометираш с действията си, а искаш да има тежест. Не е редно това..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
коцев написа:Статистиката показва че от 100 нарушения повече от 60 са станали от превишена скорост и смъртните случаи са най много . . Коментара е излишен .
Коментар
-
Аз съм участвал в две катастрофи, поради превишена скорост. Возил съм се. И в дата случая, по мое мнение, ако водачите на колите [мои колеги] които превишават скоростта се движеха с 50 км/ч катастрофите никога нямаше да се случат.Защото ако да кажем излизаш от улица без предимство, виждаш фарове, но няма как да се сетиш, че идващия по пътя с предимство се движи със 110 км/ч, а не с разрешените 50, при което бих имал достатъчно време да пресека улицата.Това е само един прост пример от личен опит.И в двата случая, за радост нямаше жертви, но колите бяха "тотал"..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Ся и аз да се изкажаВторо: според мен в повечето случаи катастрофите при които има превишена скорост са не по вина на превишилия, а заради неадекватна реакция на пъплещия. Изобщо пъплещите пъплят понеже са неадекватни. А криенето зад високопарни фрази от сорта на "ама аз карам така понеже е неправилно да се нарушава" не е достатъчно добро прикритие за истината.Трето: избщо определянето на стандартно превишение е безумно. Не че нещо, ама Лада превишила ограничението 90 с 50, т.е. караща със 140 ще спре доооста по бавно от Майбах превишил същото ограничение със 70, т.е. каращ със 160.Четвърто: Какво правим с малоумните ограничения? Никой не говори да хвърчиш по тесните преки из центъра на София със 110км. То искам да видя смелчагата който ще го направи. И ако го направи наистина е за затвор, а не само за конфискуване на автомобила. Обаче трябва да се направи нещо за ограниченията поставени за Трабант и Москвич 408 преди 40-50 години. В Германия да речем има ограничения за разлчните часове, т.е. например знак 50/80 като 50-то важи от 08:00 до 18:00, а през останалото време ограничението е 80.Пето: Как ще ме принудят да спра, ако знам, че ще ми конфискуват колата? Сега с колкото и да карам - спирам. Или ме глобяват, или си плащам - според зависи. Обаче като знам, че ще ми конфискуват колата... амиии... ще се пробвам пък каквото ще да става. С астричката ще ме стигнат ама друг път. Искам да кажа, че сега спирам понеже "от мен да мине", но да искат да ми взимат колата...Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Тая тема и тя тръгва към коша - от конфискация на автомобила преминахме през "малоумния" женшен дето не знае що е то конституция и накрая пак се опряхме в "малоумните" ограничения.ExGANDI: Ако в Германия населението, което ползва само 2та си крака за предвижване пресича на определените за целта места - то в България пешеходците, а и шофьорите дори не можеш с топ да ги накараш да пресичат където трябва.Всеки божи ден шофирам по един булевард във Варна на който преди 8 години имаше ограничение 60/80 - т.е. максимално 80, препоръчително 60 - след няколко смъртни случаи на пешеходци пресичащи отгоре, през храстите и през оградите - махнаха 2те табели и поставиха само една - 50км. И това не е само за да не се праскат шофьорите, но и да не трепят малоумните българи, решили, че е по-добре да пресекат през платното вместо да минат през миришещия на пикня подлез...П.П. Ако някога се приеме закон за конфискация на автомобила след нарушения - гарантирам, че законотворците ще измисля и глоби за неспрелитеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Malone написа:Нещо бъркаш щатовете Ганчо. Недей нагажда Конституцията както на теб ти е удобно. Глобата и конфискацията не са "Принудително отчуждаване на собственост за държавни и общински нужди".Защото не са за "държавни и общински нужди", а се прилагат с цел превенция. Наказващ, превъзпитателен и превентивен за останалите ефект.Парите също са си мои. Всяка стотинка. Както и автомобила и жилището. Парите ми също са мои активи, в случая най-ликвидните. Моя собственост. И съсобственост на семейството, харчим ги заедно.Мога да докажа, че ако държавата ме глоби 100 лева, до средата на месеца ще сме умряли от глад.Е дай тогава да правя каквото си искам, а държавата да не ме глобява, защото видиш ли частната собственост [парите ми] е неприкосновена.В правни абсурди залиташ ти, не ние. Просто много си се засилил. Помисли.Когато нарушаваш Закона е редно да понесеш тежестта му, а не да се опитваш да го използваш за щит. Самия ти го компрометираш с действията си, а искаш да има тежест. Не е редно това.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
ele написа:Ся и аз да се изкажаlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Не съм юрист, прав си Ганчо.Сега ... "духа на Закона" е променлив. Или по точно променим. Не е, и не бива да бъде константа, живеем в динамични времена.Да речем, че си прав, конфискацията е мярка [досега] предимно прилагана към незаконно придобито имущество.Каква е пречката, тази мярка да се прилага освен към незаконно придобитото имущество, така и към средството с което си извършил съзнателно, тежко нарушение на Закона. Дори и да не е криминализирано. Защо не?В митническото законодателство на България е предвидена конфискация на превозното или преносното средство послужило за извършване на контрабанда, ако контрабандата е в размери съотносими със стойността на превозното средство. Тази мярка се прилага независимо от собствеността на превозното средство. Прилага се и то доста често и в повечето пъти успешно, издържа в съдебната зала.Защо в митническото законодателство да може, а в ... не знам как да се изразя ... в "пътното" да не може.Нима искаш да кажеш, че Закона за митниците и Правилника за прилагане са противоконституционни?Тези текстове ги има и европейския регламент с който е съобразен Закона за митниците.В американското митническо законодателство дори са по напред. Основание за конфискация е какъвто и да е тайник, направен допълнително в превозното средство. Нетехнологична кухина.Без значение дали в момента на проверката е намерено нещо в нея или не.Относно дефиницията ти за парите ... не искам да изпадаме в подобни философски, терминологични дебри.Да, абстрактно понятие, с което обаче мога да си купя реално всичко, което пожелая. И ще го получа реално.Какво значение има абстрактността на понятието. Зад него стоят всички материални неабстрактни ценности на света..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Абе за какви пешеходци става въпрос не знам. Аз говорех за пъплещите автомобили. И техните водачи неспособни адекватно да преценят ситуациите на пътя. Точно вчера едни познати дойдоха да ме вземат с новата си кола да се похвалят, да се повозим и да почерпят. Амии... на този водач трябва да му се отнеме книжката понеже застрашава сериозно движанието. Колата е 2.0 турбо бензин 150к.с. и човека (при положение, че изминахме около 40км. извънградско) нито веднъж не вдигна над 50км. и нито веднъж не достигна 2000 оборота. Има книжка от 10 години. На този водач каквато и ситуация да му се случи шанса да реагира е НУЛА. И като му се случи нещо, а другия е карал със 53км./ч. при ограничение 50 в статистиката ще има още една бройка "катастрофа поради превишена скорост". А факта, че на извънградско, на прав участък без коли нито пред нас, нито срещу нас кара с не повече от 50км., т.е. между 40 и 50, а на завоите с около 30км./ч. как да си го обясня? И като казвам завой, да не решите, че иде реч за 90градусов завой. Говоря за каквото и да е отклоняване на пътя от правата линия. И как водачда на застигащия ни автомобил да предположи, че на прав, равен извънградски път, без никакво движение ние пъплим с 50?
Коментар
-
ExGANDI написа:И как водачда на застигащия ни автомобил да предположи, че на прав, равен извънградски път, без никакво движение ние пъплим с 50?.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
ExGANDI написа:Абе за какви пешеходци става въпрос не знам. Аз говорех за пъплещите автомобили. И техните водачи неспособни адекватно да преценят ситуациите на пътя. Точно вчера едни познати дойдоха да ме вземат с новата си кола да се похвалят, да се повозим и да почерпят. Амии... на този водач трябва да му се отнеме книжката понеже застрашава сериозно движанието. Колата е 2.0 турбо бензин 150к.с. и човека (при положение, че изминахме около 40км. извънградско) нито веднъж не вдигна над 50км. и нито веднъж не достигна 2000 оборота. Има книжка от 10 години. На този водач каквато и ситуация да му се случи шанса да реагира е НУЛА. И като му се случи нещо, а другия е карал със 53км./ч. при ограничение 50 в статистиката ще има още една бройка "катастрофа поради превишена скорост". А факта, че на извънградско, на прав участък без коли нито пред нас, нито срещу нас кара с не повече от 50км., т.е. между 40 и 50, а на завоите с около 30км./ч. как да си го обясня? И като казвам завой, да не решите, че иде реч за 90градусов завой. Говоря за каквото и да е отклоняване на пътя от правата линия. И как водачда на застигащия ни автомобил да предположи, че на прав, равен извънградски път, без никакво движение ние пъплим с 50?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Виж сега... ти пък четеш моите постове като дявола евангелието. Концентрира се върху последното изречение и избегна останалата чест.Чакай да ти дам друг пример: Цариградско шосе пред хотел Плиска, мои познати се движат с кола посока Младост. От зад ги застига друга кола която ги удря и ги изхвърля така, че те прелитат бордюра на спирката пред киното и се нахакват зверски в паркираните таксита. Действието е в 03:30ч. така че на спирката няма хора. Сериозно пострадали в катастрофата няма освен, че от удара 3-ма от 4-мата в колата им сложиха яки заради камшичния удар. Единствения който нямаше яка беше най-пияния в компанията който лежал в скута на приятелката си на задната седалка. :DОчевидно разликата в скоростите на двете коли е голяма. Мдааам... Обаче на изхода от локалното след киното по време на удара седяла патрулка с радар и са засекли скоростта на втория автомобил: 98км./ч. Забележи: само 18км. над ограничението. Даже няма за отнемане на книжката. Въпросът с повишена трудност е с колко са се движели моите познати? Аз знам отговора, но дай да чуем предположението ти. Освен това по въпроса за максималната разрешена и тази с която се движиш. Да, по магистралата минималната разрешена е 50км., но вземи например случая в който 3-4 коли изпреварвате със 120км./ч. ТИР който се движи с 90км./ч. Искаш да убедиш някого, че караш на такава дистанция от предния на която той като набие внезапно спирачки и ти ще спреш? Нормално разстоянието между колите в такива случаи е около 10-тина метра. За това разстояние не можеш да направиш нищо. Ъъъъ... и за да следвам твоята логика: понеже твърдиш, че времето за реакция е около 3 секунди, а при 120км./ч. се движиш с 33м/сек., то по твоята логика би трябвало да се движиш на 100м. от предния автомобил само за да имаш време да реагираш. Хайде още една секунда за да натиснеш спирачката... следователно би трябвало да караш на поне 135м. от предния автомобил. Което най-вероятно не правиш. Или ако на магистралата това е постижимо все някак... е едва ли наистина караш на около 10 тира разстояние от предния автомобил, но...По-интересно е обаче следното: привечер, Цариградско шосе, колони до където ти стига погледа. Карат с поне 80км./ч. И по твоята логика трябва да караш на 3+1 секунди от предния, което при 80км. е близо 90 метра разстояние. Вечер. На Цариградско шосе. На 90 метра от предната кола? Аре стига бе...Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
ExGANDI написа:...like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар