Колега, по принцип съм съгласен именно с теб. Само дето сметките ти не излизат. И знаеш ли защо - защото приемаш, че колата пред теб спира мигновено, заковава от 130 до 0 за 0.000 секунди и няма никакъв спирачен път. Което, сещаш се, не е така Без да изпадам в сметки, ако на Цариградско се движиш на 3-4 коли разстояние зад предния, би следвало да можеш без никакъв проблем да реагираш когато той тръгне да бие кучките. (ако му работят стоповете, разбира се )Иначе, както казах, приемам разсъжденията ти.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Колега, не се хаби, колкото и да обясняваш единственият отговор ще бъде "да, ама 50 км/ч нре е нарушение на закона" Който иска да те разбере, те е разбрал. Другите просто са раздразнителни щото им никнат крилца...
Мда, то като никнат крилца е едно такова гадно, сърби и боли около плешките, разбираемо е защо са раздразнителни ...
Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Колега, не се хаби, колкото и да обясняваш единственият отговор ще бъде "да, ама 50 км/ч нре е нарушение на закона" Който иска да те разбере, те е разбрал. Другите просто са раздразнителни щото им никнат крилца...
А аз се чудя от де иде тоя шибан пух, а то било от крилцата ми.Ский сега, във Варна нямаме Цариградско шосе, но си имаме ... разни други булеварди. А как аз карам - нали всички се досещате, че има много субективизъм? Аз съм си субект сам по себе си и се старая да шофирам винаги на подобаваща дистанция, че вече съм я ял хурката с това залепване броня-о-броня. И не изпреварвам тирове по магистралата в пакет с други коли - на магистрала винаги можеш да изчакаш да се изредят ентусиастите и да се влееш след тях... или пък да дадеш тон за песен . Пичове, най-доброто, което вероятно мога да ви напиша е - карайте със съобразена скорост, пък да е тя превишена...
Искам да направя лека поправка, относно някои понятия, които се смесват, а в действителност нямат нищо общо.Повечето катастрофи НЕ СТАВАТ заради ПРЕВИШЕНА скорост, а заради НЕСЪОБРАЗЕНА скорост.Разликата е огромна, и за да ме разберете, ще ви дам един пример:Нощем, трябва да се движите със скорост, която би ви позволила да спрете в зоната на видимост на фаровете. Т.е. фаровете ви осветяват обект (опасност), вие започвате да спирате и спирате без да го блъснете.Късите светлини светят на 30-40 м пред автомобила (по стандарт ЕСЕ R112 е левия на 30 м, десния на 60 м). При осветена зона 40 м, познайте с колко трябва да се движите при разминаване с друг автомобил (също каращ на къси), за да може да спрете, ако на пътя видите паднал човек да речем?С 90? С 50? Нееееее. С 35 км/ч, драги мои.Питам сега...кой от вас при разминаване извън града кара с 35?
Връзката с темата е изказване на някой по-горе, че 60% от катастрофите ставали заради "превишена" скорост, което не е вярно.Най-честата причина за ПТП е "несъобразената" скорост, не превишената.Иначе си прав, няма много връзка с темата.
Не ми се струват много логични разсъжденията ти по горе, не знам дали са твои или са плод на на някой друг.Ако бяха верни, мисля че в целия свят разрешената за движение скорост през нощта щеше да е 35 км/ч.От друга гледна точка, "превишена", "несъобразена", "превишена над съобразената" ... става малко абстрактна тема за факултета по философия, а не тема от реалността.При която и да е катастрофа, ако автомобила или автомобилите са били спрели няма как да се блъснат.Следователно "съобразената", напълно безопасна скорост е 0 км/ч, гарантира липсата на ПТП.Следователно всички катастрофи стават заради "превишена" скорост. Превишена над съобразената.Поради различните способности на гражданите да "съобразяват", що се отнася до скоростта на пътя, държавата е иззела тази функция за себе си и ни указва съображенията си с Правилника за движение по пътищата и пътните знаци.Стигаме до държавата. "Съобразителна" ли е или не.Усещаш ли каква тъпотия можем да заформим, започвайки разсъждения на тази плоскост.Ще стигнем до Станишев, Бойко и Доган и ще свършим, че Иван Костов е виновен за убийството на Кенеди.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
Хахаха... Твърде свободно предположение правиш като асоциираш несъобразена с превишена. Това изобщо не е вярно. Имал съм акт за "намалена скорост" или казано по законния начин - минимална скорост съобразена с пътната обстановка. Та и тези които карат с 50 при ограничение 90 трябва да са за акт (това в случай, че останалите участници в движението се движат с около 80-90). При положение, че на мен ми го написаха за каране с 30 при ограничение 40. На пътя за Варна, при разклона за Ловеч. Там където в едно ниско място има 2 бензиностанции една срещу друга. Едно време бяха петролски, сега не ги знам какви са. Аз всъшност карах толкова бавно за да дразня полицаите, но си го отнесох. Е... това е като глобяването на пешеходци за неправилно пресичане. Има го в закона, но почти не се прилага.
Не ми се струват много логични разсъжденията ти по горе, не знам дали са твои или са плод на на някой друг.Ако бяха верни, мисля че в целия свят разрешената за движение скорост през нощта щеше да е 35 км/ч.От друга гледна точка, "превишена", "несъобразена", "превишена над съобразената" ... става малко абстрактна тема за факултета по философия, а не тема от реалността.При която и да е катастрофа, ако автомобила или автомобилите са били спрели няма как да се блъснат.Следователно "съобразената", напълно безопасна скорост е 0 км/ч, гарантира липсата на ПТП.Следователно всички катастрофи стават заради "превишена" скорост. Превишена над съобразената.Поради различните способности на гражданите да "съобразяват", що се отнася до скоростта на пътя, държавата е иззела тази функция за себе си и ни указва съображенията си с Правилника за движение по пътищата и пътните знаци.Стигаме до държавата. "Съобразителна" ли е или не.Усещаш ли каква тъпотия можем да заформим, започвайки разсъждения на тази плоскост.Ще стигнем до Станишев, Бойко и Доган и ще свършим, че Иван Костов е виновен за убийството на Кенеди.
Ей това беше добро, не може да се отрече. И наистина кво значи несъобразена скорост - пише, че може с 90, ама гледаш една дупка 20 см дълбока, която разбира се, не е обозначена. Струва ли ви се познато? От там ако спреш, задния може да спре в теб, ако я заобиколиш може да се блъснеш челно, ако минеш през нея стискаш зъби и чакаш. И питам аз - как в този случай ще съобразиш скоростта? Може би трябва да слагаме като POI в навигациите всички дупки и ремонти на пътя, че никой не се сеща да го прави. Как пък по новините и от КАТ веднъж не казаха, че дадена катастрофа е станала заради голям трап, което със сигурност се е случвало нееднократно. И че виновен за част от жертвите е не някой водач, а шибаната държава? Абе как ги правят тези пътища, че една шахта не могат равна да я направят бе? Направят уж нов път, едната шахта с 15 см надолу, друга стърчи с 10 и тъкмо съм запомнил къде бяха дупките трябва на ново да уча. Така че по отношение на улиците съобразената скорост наистина трябва да е 0.
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Malone, ти уж със закона работиш...Съгласно чл.20 (2) на ЗДвП:Водачите на пътни превозни средства са длъжни при избиране скоростта на движението да се съобразяват с атмосферните условия, с релефа на местността, със състоянието на пътя и на превозното средство, с превозвания товар, с характера и интензивността на движението, с конкретните условия на видимост, за да бъдат в състояние да спрат пред всяко предвидимо препятствие. Водачите са длъжни да намалят скоростта и в случай на необходимост да спрат, когато възникне опасност за движението.Най-често, при ПТП, в акта пише "водачът се движи с несъобразена за пътните условия скорост...", т.е. нарушил е виновно чл.20 (2), именно поради почервенената част на текста. Щом не си можал да спреш пред ПРЕДВИДИМО препятствие, то ти си нарушил закона. За непредвидимите е друга работата. Въпрос на доказване (в съда) е, дали една дупка на иначе гладък и равен път е предвидимо или непредвидимо препятствие.АБСУРДНО е, знам, но е така в закона и се прилага най-старателно от катаджиите на пътя.А "превишена" е скорост, установена с радар или друго техническо средство, която е в нарушение на чл.21, или на ограничение наложено с пътен знак.Чл.21При избиране скоростта на движение на водача на пътно превозно средство е забранено да превишава следните стойности на скоростта в км/ч: (следват познатите ви максимални скорости - за леки автомобили: 50 / 90 / 130 и т.н.Най-често задаваният въпрос към съдебните авто-експертизи е: "С каква скорост е трябвало да се движи водача, за да избегне ПТП".
Вечер. На Цариградско шосе. На 90 метра от предната кола? Аре стига бе...Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
То за това стават верижните катастрофи Масово никой не спазва дистанция, ако спазва пред него ще се вмъкнат 3 коли, още повече, че човек от време на време губи концентрация, разсейва се или най-малкото поглежда в задното или страничното огледало и така губи половин-една секунда без да е съвсем наясно дали човека пред него не е скочил с двата си крака на спирачката Когато имам избор (слабо движение) гледам да си карам спокойно, без нерви и бързане.Въпреки това има невероятни идиоти. Днес отивах на обяд и се движих пеша по Графа, покрай Гарибалди и гледам как срещу мен лети някакво лъскаво БМВ - изпреварва движещ се автомобил със съобразена скорост (т.е. бавно с оглед на "пешеходната" зона - там даже си мисля, че влизането е забранено), срещу него трамвай. Разминаха се, след изпреварването с автомобила и трамвая резпективно на не повече от метър, при условие, че кретена караше там с около 90-100км/ч!!! Всички минувачи замръзнаха и се спогледаха, недоумявайки как може да има такъв малоумник.Сигурно на тоя проблема му е, че човека пред него караше със съобразена скорост? Може би и другият автомобил е трябвало да кара със 100км/ч, че да няма опасност за движението
... Най-често задаваният въпрос към съдебните авто-експертизи е: "С каква скорост е трябвало да се движи водача, за да избегне ПТП".
20 или 30 км/ч е верният отговор? Или 50?
Във всеки случай е различна. Може да се окаже, че съобразената скорост, т.е. безопасната за случая е дори по-висока от ограничението, но може да се окаже и че е 20-30.
Темата продължава с някакви акценти и философии и като че ли се поизчерпа.Ама ако вали сняг трябва да се намали, но не и ако снегорина е изринал снега преди това. Ама ако е изринал преди 1 час и 32 минути, пак трябва да се намали, но това важи само ако вали силно. Ако вали пък слабо трябва да се гледа и точно откъде е изгряло слънцето онзи ден.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
Коментар