Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Служители на Виваком.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Същите приказки за преминаване към абонаментен план ми изприказваха и в Глобул, но това просто го пропуснах. Обаче не ми дадоха никакъв документ, че съм регистрирал конкретни номера на предплатени карти. Аз попитах служителката как ще докажа, че съм регистрирал картите, ако нещо стане, а тя ми отговори: "Нали видяхте, че ги регистрирах." Какво да отговоря на този железен довод ? След това в М-тел направо казах на девойката да пропусне интро-то и да регистрира картите. И пак не ми дадоха копие от декларацията, с която ги регистрирах.А за това дали се обръщат към мен на Ти или на Вие, ми е абсолютно все тая. Простотията е навсякъде, даже вече се учудвам, когато срещна някъде културно и възпитано отношение.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      Jeff е екслузивен партньор на Vivacom, но не е Vivacom.Респективно, и служителите на Jeff не са служители на Vivacom.Оплаквания на:България, София 1407ул. Сребърна №21Бизнес Център "Алагон", ет.5, П.К. 115тел.: 02/806-08-08 факс: 02/806-08-06На мен, като почнат да ми говорят на "ти", девойки имам предвид, им обяснявам, че много се възбуждам сексуално, когато фамилиарничат с мен по този начин.И питам, това случайно ли е или наистина иска да бъдем близки.Не можете да си представите какъв ефект има след това изявление.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #18
        coolboby написа:
        Не е ли все едно? Щом обслужва клиенти на Виваком вероятно работи в магазин на Мтел?!?!
        Не е все едно. На мен в Техномаркет ми продадоха телевизор Филипс, но продавачът не беше служител на Филипс.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #19
          Malone написа:
          Jeff е екслузивен партньор на Vivacom, но не е Vivacom.Респективно, и служителите на Jeff не са служители на Vivacom.
          Но предлагат услуги на Виваком, т.е. трябва да работят на едно ниво.

          Коментар


            #20
            заповядайте в Пловдив току що извърших такава регистрация на една предплатена карта на VIVACOM.Даже и думичка не отвориха за преминаване към някакъв абонаментен план,супер вежливи,бързи,дадох им л.карта-те попълниха всичко,дадоха ми копие от договора и ми казаха че ще ми изпратят 50 безплатни минути в тяхната мрежа-абе браво .а чесно казано очаквах мотаница.
            Renault Laguna 1,9 dci 2002

            Коментар


              #21
              coolboby написа:
              simeon3000 написа:
              Искам и аз да се оплача от лелката в кварталната баничарница, винаги е нацупена и се държи неучтиво. На кого да пусна жалба?
              Питай Vladim или мъжа й!
              Vladim всъщност е ВладиМир, който не е обърнал пържолата, че да има мъж панимаеш? :D Лелката от кварталната баничарница има шеф. Ако ти се занимава се оплакваш на него, ако ли не не купуваш от там! Една лелка от, която си купувах дълги години хотдоци до работата наскоро ми повдигна тон. Тя е собственичка на магазинчето и просто и казах, че заради този си тон ме загуби, като клиент. Вече и лукче не си купувам от там! :D А докато разсъжденията на повечето българи са подобни, като твоите... ще си мрънкате все не където трябва и резултат никакъв! Наркомани ви чупат колите, а не викате полиция! После полицаите на вършели никаква работа, а в бюлетините престъпността намалява! Магазинът за, който говориш освен управител има и център на фирмата. Със сигурност хората там се интересуват дали служителите им са добре квалифицирани и вежливи с клиентите. Приключвам по темата, защото изказах достатъчно разбираемо мнението си. Не искам тази тема да е поредната превърнала се във война и лични нападки.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                Vladim написа:
                coolboby написа:
                simeon3000 написа:
                Искам и аз да се оплача от лелката в кварталната баничарница, винаги е нацупена и се държи неучтиво. На кого да пусна жалба?
                Питай Vladim или мъжа й!
                Vladim всъщност е ВладиМир, който не е обърнал пържолата, че да има мъж панимаеш? :D Лелката от кварталната баничарница има шеф. Ако ти се занимава се оплакваш на него, ако ли не не купуваш от там! Една лелка от, която си купувах дълги години хотдоци до работата наскоро ми повдигна тон. Тя е собственичка на магазинчето и просто и казах, че заради този си тон ме загуби, като клиент. Вече и лукче не си купувам от там! :D А докато разсъжденията на повечето българи са подобни, като твоите... ще си мрънкате все не където трябва и резултат никакъв! Наркомани ви чупат колите, а не викате полиция! После полицаите на вършели никаква работа, а в бюлетините престъпността намалява! Магазинът за, който говориш освен управител има и център на фирмата. Със сигурност хората там се интересуват дали служителите им са добре квалифицирани и вежливи с клиентите. Приключвам по темата, защото изказах достатъчно разбираемо мнението си. Не искам тази тема да е поредната превърнала се във война и лични нападки.
                Нещо не се разбрахме!

                Коментар


                  #23
                  Имаше предвид мъжа на лелката

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    Имаше предвид мъжа на лелката
                    Един поне слуша кой какво говори.

                    Коментар


                      #25
                      svilens написа:
                      Честно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
                      А може би при брат ти е дошъл някой, който е искал да си регистрира предплатената карта, а той го е гледал умно, умно. В последствие клиента се е оплакал, брати е бил уволнен, а на теб е казал, че сам е напуснал щот в БТК всички са ги събрали "от кол и въже". ВИВАКОМ - ДЖЕФ МТЕЛ - МСВЯТ, ХЕНДИ, ОФИС 1 ГЛОБУЛ - ГЕРМАНОС, ИНТЪРНИТИ

                      Коментар


                        #26
                        Мрън, мрън. Куулбоби на колко години си бе мойто момче? Е то такива случки стават всеки ден, с много от нас, ма не хленчим. Преди време като беше хигиенист в Пикадили мрънкаше че те снимали камерите им. И какво като не стъпиш повече в Джефф? Нали знайш къде им е на тях? Оплачи се на шефовете им щом мислиш, че това е проблем.Аз така навремето смених половината персонал на търновския шел. Звъннах на шефа им и му казах че не ми е приятно всики ден като нода там да гледам намусените му касиерки, да си зареждам сам щото на пичовете им е студено и не им се излиза, да си мия прозорците пак аз. Казах му по 3 фактури кога съм бел там и да си види камерите за справка. След 2 дни персонала беше в намален състав. На който не му се работи да си стои у тях. И то със скимичене по форумите не става....

                        Коментар


                          #27
                          Нали знаете какво значи БТК?Бюро за Тъпи Копелета.

                          Коментар


                            #28
                            zaio написа:
                            svilens написа:
                            Честно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
                            А може би при брат ти е дошъл някой, който е искал да си регистрира предплатената карта, а той го е гледал умно, умно. В последствие клиента се е оплакал, брати е бил уволнен, а на теб е казал, че сам е напуснал щот в БТК всички са ги събрали "от кол и въже". ВИВАКОМ - ДЖЕФ МТЕЛ - МСВЯТ, ХЕНДИ, ОФИС 1 ГЛОБУЛ - ГЕРМАНОС, ИНТЪРНИТИ
                            Не е баш тъй, ама няма да изпадам в обяснения...Само като има знам какви са има системните администратори... Не казвам, че всички са така - казвам че голямата част са такива...Поне в централата в София преди година, година и половина.
                            Браво 1.6 16v 1996
                            Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

                            Коментар


                              #29
                              Абе не се ли правиш на нахален или скандалджия не те бръснат много-много... Така е и по някой от веригите мега-магазини. Или са груби, или не отбират много от материала, за който консултират...

                              Коментар


                                #30
                                r51 написа:
                                Мрън, мрън. Куулбоби на колко години си бе мойто момче? Е то такива случки стават всеки ден, с много от нас, ма не хленчим. Преди време като беше хигиенист в Пикадили мрънкаше че те снимали камерите им. И какво като не стъпиш повече в Джефф? Нали знайш къде им е на тях? Оплачи се на шефовете им щом мислиш, че това е проблем.Аз така навремето смених половината персонал на търновския шел. Звъннах на шефа им и му казах че не ми е приятно всики ден като нода там да гледам намусените му касиерки, да си зареждам сам щото на пичовете им е студено и не им се излиза, да си мия прозорците пак аз. Казах му по 3 фактури кога съм бел там и да си види камерите за справка. След 2 дни персонала беше в намален състав. На който не му се работи да си стои у тях. И то със скимичене по форумите не става....
                                Не съм Ваше момче, ок?

                                Коментар

                                Working...
                                X