Супер некоректно отношение към клиентите си (в случая АЗ) от страна на служителната от Джеф (Велико Търново, Central mall), която обслужва клиенти и на Виваком!Следния случай е.. понеже трябва да си регистрирам една предплатена карта на Виваком отивам в Джеф, който ми е най-близо. Влизам си съвсем културно с репликата "Добър ден, бих желал да си регистрирам предплатената карта на Виваком". Някакъв супер неорентиран младеж (каквито бяха в целия Jeff) ме гледа и не разбира какво му говоря и какъв е тоя странен език. Оня почва да ме кращава, че трябва да мина на абонамент, да това му е работата, но 3 пъти ме убеждава как било по-добре да се прехвърля на абонаментен план. Обеснявам му, че имам предплатена карта от преди 3 години на супер оферта, която е "Бонуси безкрай". Може някой да я помни. Офертата е срещу 10лв-500смс, 20лв-500минути, 50лв. 500смс+500минути. Това му обясних и на него, но той не, желае да ме прехвърли на абонаментен план. Както и да е разбрахме се, че ми е по-изгодно да си сложа в телефона 20лв и да забравя в близките 5-6 месеца да зареждам отново.Вече отиваме към сложната операция, регистриране на картата. 5 минути младежът търси в компютъра, и аз не знам той какво търси и той не знае какво търси. След 5 минутно тропане търпението ми все още е запазено. Той вика негова колежка, защото явно не знае за какво иде реч, която идва и обеснявам всичкото на ново.Вече сме в напредък. Регистрираме картата. Пита ме за номера, дадох й го. Следващия въпрос от нейна страна беше. "КАЖИ МИ фиксиран номер" отговора ми беше "Тоест?" а момата ми отговори "Домашен телефон БЕ!" казвам си го.. 062..... И питам дали е задължителен, тя ме погледна умно и каза категорично "ДА". Попитах я "Ако нямам домашен телефон" ответния удар от нейната страна беше... "Мчи няма да го пишИм" ..."Помолих я съвсем културно да го изтрие и да не го въвеждаме в системата, защото първо не е на мое име, и второ едва ли им е нужен, колкото по-малко информация, толкова по-добре за мен". След Оф-кания от нейна страна, изтри го. Мота се момичето още 10-тина минути. Отговори ми "Подписай тук, тук, напиши си имената". Подписах, вземах си "Заявката за регистриране на предплатена карта" и се качих в кафето да изпия едно кафе и да изпуша 3-4 цигари.Но сериала продължава! Първо не мога да проумея, че ми говори на ТИ, не се сещам дали сме се срещали преди и дали сме имали снушение....Та..поглеждам си аз "листчето" прочитам...и се задавих с кафето! Там пише град ВелЕко Търново, а името ми Борислав Н.Н, след като личната ми карта в нея стоя 10-15 минути, няма как да не разбереш, че се казвам БОГОМИЛ, а не БОРИСЛАВ! Момичето вероятно не знае в кой град живее или поне в кой град работи. Изпих си аз кафенцето и количката и със свински тръс се запътих към Jeff! Въпросното момиче беше заето с други клиенти на витрината с телефони. Говоря с нейната колежка, която ме гледаше умно и подозрително, без да имам ясна представа защо се случва. Както и да е пристига виновницата, и пита "Ко стаа` тукЪ" ..обеснявам и проблема така..така... "Мчииии ся шИ го опраймИ"...изчаках...изчаках... отговори ми, че в системата вече е коригирано и че всичко е наред. Исках в заключение на нашия разговор да й кажа, че първо трябва да се държи с уважение към мен и най-малкото да ми говори на Вие без значение дали си отишъл с костюм там или с анцуг "AdidOs", след като през целия разговор аз й говоря на Вие. Щеше да си помисли, че се заяждам с нея, за това не го направих.След като се махнах от мола, извадих си телефона от джоба звъннах на оператор на Виваком все пак да се уверя, че правилно са ме регистрирали в ситемата им, след разговора се успокоих и останах с това, че повече в JEFF няма да стъпя!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Служители на Виваком.....
Collapse
X
-
Спокойно, и аз имах подобно изпълнение преди няколко дни в Глобул,но исках да си купя карта за зареждане.5 пъти ми казаха,че не ми е изгодно,да мина на договор и т.н.,при което ми писна и им теглих майните с последвал въпрос дали ще ми продадат карта за презареждане или не?Млъкнаха като бити и е... п...раси.Дадоха ми карта и дори не ми казаха заповядай.Това е супер аругантно поведение,което дразни.Могат да ме попитат дали бих желал да бъда запознат с договорните планове,защото би ми било по-изгодно,но не и да ме разпитват имам ли договор с друга компания и т.н. Не сме длъжни да даваме обяснения на магазинери какво имаме и какво нямаме!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Re: Служители на Виваком.....
coolboby написа:"Мчииии ся шИ го опраймИЧестно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Vladim написа:Еми вместо да се жалвате тук си угоравяте среща с управителя на магазина. Ако той се държи по подобен начин пускате жалба на по-висока инстанция. Резултат от това определено ще има.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:Да бе да има ,опитай да си купиш новият ай фон от Глобул ,но без предплатена програма (демек фабрично отключен) да видиш какъв цирк еFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ее. тва с анещата от живота. няма как навсякъде да е перфектно обслужането и да са усмихнати и т.н. като те е издразнила да й беше вдигнал скендъл. аз лично като ми се замотаят така или пък нямат да ми върнат например им казвам "ок, мерси" и си тръгвам и толкова. не е няква тайна, че обслужването ни е кофти. лошото е, че като гледам в БГ производство няма, май ще си останем само на услугите, а като сме и такива в тях не знам кво ще ядемLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Служители на Виваком.....
coolboby написа:"Мчи няма да го пишИм" ...
Коментар
-
Vladim написа:Еми вместо да се жалвате тук си угоравяте среща с управителя на магазина. Ако той се държи по подобен начин пускате жалба на по-висока инстанция. Резултат от това определено ще има.
Коментар
-
Е тук какво постигна? Нещо повече ли? То с мрънкане по форумите не става. Или имаш дупе да се оплачеш или си мрънкаш тук, а после получаваш пак същото обслужване. Както се казваше в една реклама Choice is yoursА и не разбрах защо през цялото време говориш за обслужването на служител в Джеф, а заглавието на темата е за такъв на Виваком?
like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Re: Служители на Виваком.....
svilens написа:coolboby написа:"Мчииии ся шИ го опраймИЧестно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
Аз съм абонат на глобул, но имам и Би-канект. Всеки път като отида да презареждам ми обясняват как е по-добре да мина на сметка и как ще е по-тънко и т.н. (Говоренето на Ви одавна не го приемам за нормално). Преди известно време отивам в Германос и ги питам при преподписване на договор имам ли право да платя кеш и да си взема телефон с отстъпка??? Около 15 пъти ги питам този въпрос получавам различни отговори с недомлъвки, накрая ми дават едно договорче (през останалото време 1 служителка стриктно попълваше данните от личната ми карта). В последстви разбрах, че ми дават нов договор за нова карта
препсувах ги и си тръгнах.
FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.
Коментар
-
Lane Staley написа:Е тук какво постигна? Нещо повече ли? То с мрънкане по форумите не става. Или имаш дупе да се оплачеш или си мрънкаш тук, а после получаваш пак същото обслужване. Както се казваше в една реклама Choice is yoursА и не разбрах защо през цялото време говориш за обслужването на служител в Джеф, а заглавието на темата е за такъв на Виваком?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар