Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Служители на Виваком.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Служители на Виваком.....

    Супер некоректно отношение към клиентите си (в случая АЗ) от страна на служителната от Джеф (Велико Търново, Central mall), която обслужва клиенти и на Виваком!Следния случай е.. понеже трябва да си регистрирам една предплатена карта на Виваком отивам в Джеф, който ми е най-близо. Влизам си съвсем културно с репликата "Добър ден, бих желал да си регистрирам предплатената карта на Виваком". Някакъв супер неорентиран младеж (каквито бяха в целия Jeff) ме гледа и не разбира какво му говоря и какъв е тоя странен език. Оня почва да ме кращава, че трябва да мина на абонамент, да това му е работата, но 3 пъти ме убеждава как било по-добре да се прехвърля на абонаментен план. Обеснявам му, че имам предплатена карта от преди 3 години на супер оферта, която е "Бонуси безкрай". Може някой да я помни. Офертата е срещу 10лв-500смс, 20лв-500минути, 50лв. 500смс+500минути. Това му обясних и на него, но той не, желае да ме прехвърли на абонаментен план. Както и да е разбрахме се, че ми е по-изгодно да си сложа в телефона 20лв и да забравя в близките 5-6 месеца да зареждам отново.Вече отиваме към сложната операция, регистриране на картата. 5 минути младежът търси в компютъра, и аз не знам той какво търси и той не знае какво търси. След 5 минутно тропане търпението ми все още е запазено. Той вика негова колежка, защото явно не знае за какво иде реч, която идва и обеснявам всичкото на ново.Вече сме в напредък. Регистрираме картата. Пита ме за номера, дадох й го. Следващия въпрос от нейна страна беше. "КАЖИ МИ фиксиран номер" отговора ми беше "Тоест?" а момата ми отговори "Домашен телефон БЕ!" казвам си го.. 062..... И питам дали е задължителен, тя ме погледна умно и каза категорично "ДА". Попитах я "Ако нямам домашен телефон" ответния удар от нейната страна беше... "Мчи няма да го пишИм" ..."Помолих я съвсем културно да го изтрие и да не го въвеждаме в системата, защото първо не е на мое име, и второ едва ли им е нужен, колкото по-малко информация, толкова по-добре за мен". След Оф-кания от нейна страна, изтри го. Мота се момичето още 10-тина минути. Отговори ми "Подписай тук, тук, напиши си имената". Подписах, вземах си "Заявката за регистриране на предплатена карта" и се качих в кафето да изпия едно кафе и да изпуша 3-4 цигари.Но сериала продължава! Първо не мога да проумея, че ми говори на ТИ, не се сещам дали сме се срещали преди и дали сме имали снушение....Та..поглеждам си аз "листчето" прочитам...и се задавих с кафето! Там пише град ВелЕко Търново, а името ми Борислав Н.Н, след като личната ми карта в нея стоя 10-15 минути, няма как да не разбереш, че се казвам БОГОМИЛ, а не БОРИСЛАВ! Момичето вероятно не знае в кой град живее или поне в кой град работи. Изпих си аз кафенцето и количката и със свински тръс се запътих към Jeff! Въпросното момиче беше заето с други клиенти на витрината с телефони. Говоря с нейната колежка, която ме гледаше умно и подозрително, без да имам ясна представа защо се случва. Както и да е пристига виновницата, и пита "Ко стаа` тукЪ" ..обеснявам и проблема така..така... "Мчииии ся шИ го опраймИ"...изчаках...изчаках... отговори ми, че в системата вече е коригирано и че всичко е наред. Исках в заключение на нашия разговор да й кажа, че първо трябва да се държи с уважение към мен и най-малкото да ми говори на Вие без значение дали си отишъл с костюм там или с анцуг "AdidOs", след като през целия разговор аз й говоря на Вие. Щеше да си помисли, че се заяждам с нея, за това не го направих.След като се махнах от мола, извадих си телефона от джоба звъннах на оператор на Виваком все пак да се уверя, че правилно са ме регистрирали в ситемата им, след разговора се успокоих и останах с това, че повече в JEFF няма да стъпя!!!!

    #2
    Спокойно, и аз имах подобно изпълнение преди няколко дни в Глобул,но исках да си купя карта за зареждане.5 пъти ми казаха,че не ми е изгодно,да мина на договор и т.н.,при което ми писна и им теглих майните с последвал въпрос дали ще ми продадат карта за презареждане или не?Млъкнаха като бити и е... п...раси.Дадоха ми карта и дори не ми казаха заповядай.Това е супер аругантно поведение,което дразни.Могат да ме попитат дали бих желал да бъда запознат с договорните планове,защото би ми било по-изгодно,но не и да ме разпитват имам ли договор с друга компания и т.н. Не сме длъжни да даваме обяснения на магазинери какво имаме и какво нямаме!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Re: Служители на Виваком.....

      coolboby написа:
      "Мчииии ся шИ го опраймИ
      Честно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
      Браво 1.6 16v 1996
      Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

      Коментар


        #4
        Еми вместо да се жалвате тук си угоравяте среща с управителя на магазина. Ако той се държи по подобен начин пускате жалба на по-висока инстанция. Резултат от това определено ще има.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          ми ку да ти кажа ,тувари покъщнината и се мести в София
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #6
            Vladim написа:
            Еми вместо да се жалвате тук си угоравяте среща с управителя на магазина. Ако той се държи по подобен начин пускате жалба на по-висока инстанция. Резултат от това определено ще има.
            Да бе да има ,опитай да си купиш новият ай фон от Глобул ,но без предплатена програма (демек фабрично отключен) да видиш какъв цирк е
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #7
              tomazo написа:
              Да бе да има ,опитай да си купиш новият ай фон от Глобул ,но без предплатена програма (демек фабрично отключен) да видиш какъв цирк е
              Е не бе! Напоследък винаги, като съм писал жалби включително в електронен вид се е реагирало доста бързо и адекватно включително и държавни институции. Така, че вместо да се жалваме тук е по-редно да го правим някъде, където ще има ефект от това.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                ее. тва с анещата от живота. няма как навсякъде да е перфектно обслужането и да са усмихнати и т.н. като те е издразнила да й беше вдигнал скендъл. аз лично като ми се замотаят така или пък нямат да ми върнат например им казвам "ок, мерси" и си тръгвам и толкова. не е няква тайна, че обслужването ни е кофти. лошото е, че като гледам в БГ производство няма, май ще си останем само на услугите, а като сме и такива в тях не знам кво ще ядем
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Re: Служители на Виваком.....

                  coolboby написа:
                  "Мчи няма да го пишИм" ...
                  :D Ей, не им е лесно на работодателите да знаеш. Кажи как да намериш човек с два езика, ИТ специалност и опит в телекомуникациите за 500 лв.Нали тази мома, ако не си изпълни "нормата" нема да вземе бонус ... А подобни случки да искаш.... Аз преди година и половина в какъв филм се вкарах в ЦКБ, бях на 1000 % сигурен, че Влади Априлов всеки момент ще изкочи с пет камери .... Ужъст!!!

                  Коментар


                    #10
                    Vladim написа:
                    Еми вместо да се жалвате тук си угоравяте среща с управителя на магазина. Ако той се държи по подобен начин пускате жалба на по-висока инстанция. Резултат от това определено ще има.
                    Какво ще постигна като говоря с управител? Едно "Извинявайте от мое име и от името на продавач-консултантката в обекта, надяваме се да ни бъдете наш клиент за в бъдеще" и тем подобни глупости?!?

                    Коментар


                      #11
                      Е тук какво постигна? Нещо повече ли? То с мрънкане по форумите не става. Или имаш дупе да се оплачеш или си мрънкаш тук, а после получаваш пак същото обслужване. Както се казваше в една реклама Choice is yours А и не разбрах защо през цялото време говориш за обслужването на служител в Джеф, а заглавието на темата е за такъв на Виваком?
                      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                      Коментар


                        #12
                        Искам и аз да се оплача от лелката в кварталната баничарница, винаги е нацупена и се държи неучтиво. На кого да пусна жалба?
                        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                        Коментар


                          #13
                          simeon3000 написа:
                          Искам и аз да се оплача от лелката в кварталната баничарница, винаги е нацупена и се държи неучтиво. На кого да пусна жалба?
                          Питай Vladim или мъжа й!

                          Коментар


                            #14
                            Re: Служители на Виваком.....

                            svilens написа:
                            coolboby написа:
                            "Мчииии ся шИ го опраймИ
                            Честно да ти кажа в БТК, сегашната Виваком, ги събират от кол и въже. Брат ми работи там 5 месеца и не издържа...Тия Jeff не знам какви им се водят на Виваком, ама явно и там е така...
                            Амм чи ние е само там Аз съм абонат на глобул, но имам и Би-канект. Всеки път като отида да презареждам ми обясняват как е по-добре да мина на сметка и как ще е по-тънко и т.н. (Говоренето на Ви одавна не го приемам за нормално). Преди известно време отивам в Германос и ги питам при преподписване на договор имам ли право да платя кеш и да си взема телефон с отстъпка??? Около 15 пъти ги питам този въпрос получавам различни отговори с недомлъвки, накрая ми дават едно договорче (през останалото време 1 служителка стриктно попълваше данните от личната ми карта). В последстви разбрах, че ми дават нов договор за нова карта препсувах ги и си тръгнах.
                            FIAT Punto 1.6ELX 90hp. 94 г.

                            Коментар


                              #15
                              Lane Staley написа:
                              Е тук какво постигна? Нещо повече ли? То с мрънкане по форумите не става. Или имаш дупе да се оплачеш или си мрънкаш тук, а после получаваш пак същото обслужване. Както се казваше в една реклама Choice is yours А и не разбрах защо през цялото време говориш за обслужването на служител в Джеф, а заглавието на темата е за такъв на Виваком?
                              Не е ли все едно? Щом обслужва клиенти на Виваком вероятно работи в магазин на Мтел?!?!

                              Коментар

                              Working...
                              X