Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

тест еърбега!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    :D Е хайде сега, тази цифра я написах в рамките на шегата! Факт е, че ще им се отворят г..овете като чуят за какво си отишъл. Освен пиропатрона според Фиат се сменя и самата(самите) възглавница(и)! Дори имам процедурата, описана в сервизната им книга. Поради това смятам, че цифрите, които ще обявят са Ама само си казвам мнението, може лесно да се провери и да се попита. За смисъла от възглавници няма да коментирам, ако нямаше смисъл едва ли щяха да продължават да ги вграждат и увеличават на брой. Аз никъде не съм написал, че няма смисъл от тях, напротив, като си купувах колата исках да има поне 2 възглавници. Мисълта ми е, че на нашата действителност, едва ли много хора биха направили споменатата операция. Дори съм убеден, че в "Ауто Италия" примерно не са правили това, или е било единичен сличай.

    Коментар


      #17
      tomazo написа:
      ...............и аз като примерен луд по проучих тук там ....с поръчката и ремонта (замяната) 600 лв.
      Уааааау, Явно безопасността струва скъпо .......
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        Да бе! И аз си погледнах стикера-до 12.2007г. Видях в AutoData,че въздушните възглавници също имат самодиагностика и може да се разчитат грешките които са възникнали.Става с мостче,чрез окъсяване на една от буксите.Така се чистят грешките,но не съветвам някои да го прави.
        COUPE 1.8 16V
        Volvo XC90 T6

        Коментар


          #19
          На моята възглавница не и е изтекъл срока,обаче лампата си свети.Какво би могло да се направи за да не свети и дали при това положение възглавницата си работи

          Коментар


            #20
            NPD написа:
            Да бе! И аз си погледнах стикера-до 12.2007г. Видях в AutoData,че въздушните възглавници също имат самодиагностика и може да се разчитат грешките които са възникнали.Става с мостче,чрез окъсяване на една от буксите.Така се чистят грешките,но не съветвам някои да го прави.
            Въх, само да не окъсяваме, че може да стане лошо! @peho Диагностика на торбите, там ще ти прочетат грешката.

            Коментар


              #21
              me_to_u написа:
              :D Е хайде сега, тази цифра я написах в рамките на шегата! Факт е, че ще им се отворят г..овете като чуят за какво си отишъл. Освен пиропатрона според Фиат се сменя и самата(самите) възглавница(и)! Дори имам процедурата, описана в сервизната им книга. Поради това смятам, че цифрите, които ще обявят са Ама само си казвам мнението, може лесно да се провери и да се попита. За смисъла от възглавници няма да коментирам, ако нямаше смисъл едва ли щяха да продължават да ги вграждат и увеличават на брой. Аз никъде не съм написал, че няма смисъл от тях, напротив, като си купувах колата исках да има поне 2 възглавници. Мисълта ми е, че на нашата действителност, едва ли много хора биха направили споменатата операция. Дори съм убеден, че в "Ауто Италия" примерно не са правили това, или е било единичен сличай.
              Това за цифрата е ясно, че е шега, но другото не е шега..... Предполагам, че ако някой отиде в Ауто Италия с идеята да си прави профилактика на възглавниците най-малко ще погледнат на него като извънземно друг е въпроса, че както си сменяш маслото на двигателя така трябва да си направиш и профилактиката на възглавниците. Предполагам, че на доста хора им светят лампите, но или не им обръщат внимание или не им стиска на кесийте.... Аз обаче се замислих върху следния казус: какво се прави, когато настъпи ПТП и да речем ти не си виновен, бутнал те е някой отзад, ти съответно си се бутнал в предния и хоп - възглавницата задейства. Добре, колата е с минимум поражения, за там има застраховка ами кой оправя възглавницата т.е. слага нова? Или оправяме колата, а възглавницата я зае....ме Няма ли някой колега от форума, който да работи в Ауто Италия и да каже ей така просто от любопитство колко би струвала една такава профилактика Да речем за една (както е в моя случай), две, четири и т.н.me_to_u ти нямаш ли някой познат там или пък да познаваш човек, който има познат. А може просто да се попита.......
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #22
                А-а не, в Ауто Италия нямам познат, а и нужда нямам, здрави некадърници са! Работата е там, че 10-годишната профилкактика, ако изобщо може да се нарече така, според Фиат се извършва със замяна на торбите и пиропатроните, никакви такива компютри и т.н. Процедурата няма как да е ефтина, нито тук, нито на запад дето му казват. Именно поради този факт хората си продават блъснатите коли на нас. Следя форума на Купе в Англия, там има много вещи хора, включително и механици в сервиз само за Купе. Всички са на мнение, че светеща лампа на еърбега в 99% от случаите е "калпава италианска електроника" Много са и случаите на сериозно катастрофирали Фиати без отворени еърбеци. Като цяло нито във Фиат(имам предвид сервизите им) нито където и да е имат представа от тази част. Как да се доверя тогава на нашите яки и умни "майстори"?? Дори и след много струващата профилактика, как да съм сигурен, че тези пичове са си свършили работата и възглавниците ще се задействат точно когато трябва? Постоянно някой се оплаква от фрапиращи грешки в оторизирани сервизи. Ей поради това съм на мнение, че не си заслужава риска, времето и средствата(не и при нашите технически грамотни майстори). Всеки сам си преценява. Става въпрос за собствената му безопасност. А, бъди сигурен (дано никога не ти се случва) при описаните обстоятелсва никоя компания няма да ти възстанови торбите.

                Коментар


                  #23
                  Сега...., аз съм с пернишка регистрация и макар да съм съгласен до някъде с тезата за Голфа и чалгата от личен опит ви казвам - некадърни шофьори в наща малка България дал господ. По въпроса за еърбезите. На мен ми свети в Купето крайната дясна лампа на лентата зад волана и .... бе както го разбирам е да ме подсеща, че еърбега на мястото до шофьора е включен и не трябва да се слага лапе с малка седалка (в смисъл щото има един двупозиционен ключ в жабката ) ама не съм сигурен. Лампата е червена, а при палена ми светва и гасне след това една друга жълта с подобна рисунка. Между другото me_to_u, имам да сменям аксиалния лагер при Христо в сряда и след това ако кажете по отрано за някоя Варненска среща може да се домъкна до Варна (докато бензина е още ефтин ), че имам да черпя един варненец с едно Купе , ама ти май го знаеш.

                  Коментар


                    #24
                    Skip написа:
                    Сега...., аз съм с пернишка регистрация и макар да съм съгласен до някъде с тезата за Голфа и чалгата от личен опит ви казвам - некадърни шофьори в наща малка България дал господ. По въпроса за еърбезите. На мен ми свети в Купето крайната дясна лампа на лентата зад волана и .... бе както го разбирам е да ме подсеща, че еърбега на мястото до шофьора е включен и не трябва да се слага лапе с малка седалка (в смисъл щото има един двупозиционен ключ в жабката ) ама не съм сигурен. Лампата е червена, а при палена ми светва и гасне след това една друга жълта с подобна рисунка. Между другото me_to_u, имам да сменям аксиалния лагер при Христо в сряда и след това ако кажете по отрано за някоя Варненска среща може да се домъкна до Варна (докато бензина е още ефтин ), че имам да черпя един варненец с едно Купе , ама ти май го знаеш.
                    Срещата ще е в неделя, заповядай! Събираме се само готини хора от Ланча, Алфа и нашия форуми Ако успееш да дойдеш пиши ми на лично, ще ти дам телефона ми за да се чуем и да те упътя!

                    Коментар

                    Working...
                    X