infineon написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо толкова скапано поднася на дъжд бравото.
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
pi4_s_bravo написа:При мене на "разлигавена" настилка с леко натискане на газта на 2-ра с 1500 оборота гумите превъртаха като луди.Не е до колата а до подценяване на настилката,и още повече като не е отмита прахта отгоре.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Вчера и моята беше малко несигурна на пътя с летните гуми. Сега сложих зимни отпред и я пробвах как ще реагира при по-агресивно каране и определено се държи в пъти по-добре. Дори не ми провлачат колелетата при по-рязко натискане на спирачките. Всеки каучук е проектиран да държи колата при определена температура на настилката...Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
На отиване към италфеста влезнах в един завой с малко по-висока от комфортната скорост при лееек ръмеж, леко коригирах със спирачката, ама много леко и веднага започнах да не дозавивам и то сериозно. Не блокираха гумите, но започна да губи сцепление... Гумите са 195/55 15 - Бриджстон Туранца.Между другото 2.3 атм е мааалко множко за 14-ки и то на Браво.
Коментар
-
pakumba написа:бравото отзад е леко и всяка неравност направо го измества. пример- на хемус тези желееза по виадуктите като минеш малко по-бързо направо усещам как задницата се премества 5 санта на някъде...||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Значи при мене се случи същото,но аз си знам,че е от задните гуми,защото бяха стари и задницата мина пред мен.Става въпрос за изкачване на Шипка от Габрово нагоре.Карах с около 40км.в час когато на един завой тръгна да носи неусетно.Веднага пуснах газта и спрях,но румънеца идващ отгоре с по-висока скорост и зад завоя не можа да спре.По точно спря в мене в десния ми калник с около 70км.в час.Разбира се ми скъса десния рог и ми скъса тампона на двигателя.За калници и капаци няма да говоря.Но Аз си знам че вината е моя за несъобразена скорост спрямо пътните условия.Та за това сега я продавам на части,но като преди това си купих същата кола със същия мотор,дори и същия цвят,защото по-леко се преживява загубата на любимата кола.Пожелавам на всички да са сигурни на пътя и да се съобразяват с настилката,защото нашите пътища за съжаление са много различни и ако при едни и същи метеорологични условия може да се кара по единия с 100км в час при други се завърташ с 50.Всичко е много относително затова бъдете нащрек.Поздрави.Колите БРАВО са много нервни и увличат,но в това им е чара и предизвикателството да не слизаш от нея. :DFIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Мисля че причината не е в марката на колата ами в гумите. Моите гуми са Дебика (или Дебица или Дембица и т.н. вариации) и ги държа на налягане 2.2. Обаче съм си вземал един манометър от Практикер на който му вярвам защото многократно съм го сравнявал с други манометри. И постоянно ми е в багажника. Където и да си помпя гумите винаги проверявам с него. Случвало ми се е като проверявам гумите да ги намирам с различно налягане, малка разлика обаче се замислям че това може да оказва влияние на управлението особенно в критични ситуации.Та със тия гуми вчера - понеделник вечерта пътувам по Хемус - Велико Търново - София. Три пъти минах през обилен дъжд. Последният беше на входа на София на околовръстното. Толкова силен че чистачките работеха на трета степен - най-бързата. В такава ситуация колата не ми е поднесла нито веднъж. Имаше моменти в които намалявам единствено защото нямам видимост от мъглата от предната кола. Колата е Фиат. Не виждам нищо лошо в марката.Не е лошо колегата да каже с какъв грайфер за гумите - шарка и дълбочина на протектора, ако може да снима протектора. Мисля че ще бъде интересно. И какво е налягането на гумите, важно е дали е еднакво или има разлика на различните колела. И също подкрепям че при тия ниски температури летните гуми стават на пластмаса. Например преди час температурата беше +4 градуса а се очаква през тази нощ да падне до 0 градуса. Това си е направо за зимни гуми. Не че съм си сменил гумите обаче дори и да ги сменя колата зад мен може да е с летни гуми. Единственото спасение е бавно и внимателно каране за да си осигурим време за реакция при инциденти.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Riki888, прав си за съобразяването на скоростта с пътните условия, но истината е че всеки е чувал за това, но никой не го е виждал.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
infineon написа:Гумите са 185/60 14 по каталог, .....................................Как bmw то дето сигурно е по старо от моя фиат се справя с прахоляк и мокро а аз не могаа.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
pakumba написа:бравото отзад е леко и всяка неравност направо го измества. пример- на хемус тези желееза по виадуктите като минеш малко по-бързо направо усещам как задницата се премества 5 санта на някъде...На магистралата съм изпитвал същия неприятен ефект на съвсем лек завои при преминаване през железните релси на мостовете, задницата винаги се изместваше с няколко сантиметра в страни (дори когато имах лети джанти 15 с 195 гуми). За мокра настилка да не говорим тя че е хлъзгава е ясно ама все на тръни съм бил с него. БМВ-то е минало без проблем щото задниците им са тежки заради задното предаване. Това е, не си правете кумир с стабилността на бравото да не си направите курбан някои ден че сте се отървали !
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар