Карам си аз тази вечер в лекия дъжд под моста на подуене и минавам през тунелчето дето е за към слатина.И вътре как жестоко ми поднесе колата не е истина. Карах с около 30-40 най много, и изведнъж колата направи един полукръг първо наляво, после надясно и пак наляво. И аз незнам как се въртеше колата насред пътя без да ударя в бетона.Как е начина да се предпазим от подобни занасяния?Пред мене някакъв с бмв нарочно си въртеше задницата, а аз без до искам направих някакви страшни въртележки,Предните ми гуми за нови на 5-6 месеца, задните на 2 години, в тунела си минах кротко с равномерна газ без спирачки и без да подавам рязко газ.Не вярвах че тази кола може да има толкова шибано управление на дъжд.Бмв-то си мина качо пич с над 60 и си правеше кефа човека а аз все едно карам трабантче или москвич.направо съм разочарован.Преди време пак имах подобно поднасяне ама по лекоАз ли съм оплескал нещо или просто толкова си могат фиатите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо толкова скапано поднася на дъжд бравото.
Collapse
X
-
Защо толкова скапано поднася на дъжд бравото.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Нищо не си оплескъл,нито Фиата ти е виновен.Най-лошата комбинация и най-лошото поведение на гумите са именно при такива условия; лек дъжд който да намокри малко и да превърне прахоляка на пътя в тънък слой подобен на кал.Същото се получава и в навлизане в тунел.По мокрите гуми веднага полепва прах и веднага губиш сцепление.Не се сещам преди време бях попаднал на статия породена от инцидент в тунела до НДК и много подробно бяха описали същия ефект.
Коментар
-
Гумите са 185/60 14 по каталог, налягането го гледах преди седмица 2.3 на 4 те, нямам криви джанти, не вярвам за 2 години да се одървят, като си забивам нокътя в тях изглеждат мекиПреди като сегашните задни гуми ми бяха отпред имам чувство че спираше по добре, ама сега освен задницата ми поднесе и предницата, направо ужас, колата се върти като пумпалКак bmw то дето сигурно е по старо от моя фиат се справя с прахоляк и мокро а аз не могаа.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Не е виновна колата според мен.Веднъж на Симеоновско един с БМВ влезе в нсарещното, демек срещу мен. Беш към 10 вечерта и ръмеше леко. Както днес в София. За да избегна сблъсък направих рязък завой надясно, а после и наляво, че зад мен идваше едно Поло. Бях с около 60 и ускорих за да не ме отнесе Полото, но колата не поднесе.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Колега всичко опира до случайности, на мен ми се е случвало да ми поднесе Тойота рав 4 на пътния възел във ВТ на място и със скорост където никога не ми се е случвало, дори и при дъжд, а ми се случи при сухо време около 10 гр. температура. А за стабилността на браво ето доказателство, че си е супер само трябва един по-опитен шофьор или в случая по-луджипове и нови коли за по 50-100 К отбиваха в аварийната лента.... http://vd.dir.bg/_files/4823141.3gp
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Аз отдавна говоря, ама никой не ме слуша. ДЪЖДЪТ Е ПО-ОПАСЕН ОТ СНЕГАЕто ви пример.Проблемът не е нито в колата, нито в гумите. Проблемът е в недооценяване на опасността от мокрия път.И аз съм го изпитвал на гърба си. Повярвайте, много повече, и много по-жестоки катастрофи стават на дъжд, отколкото на сняг.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар