Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво стана с БТК?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Princo написа:
    1.Преди да има Вивател/БТК странно как говорихме по мобилните телефони ? На Вивател съм,тъй де Виваком ли там кфото е,но М-тел винаги ще си остане предпочитаната от българите компания за мобилни телефони.2.Не всички модеми са с Wi-Fi.Да не говорим че на БТК(Виваком),wireles’а не става за никъв чеп.3.Единственото свястно нещо в БТК.Хелп деска !
    1. Мтел е предпочитен, защото хората не искат да плащат по-малко - парадокс, но факт. Аз съм на Мтел Комфорт и се чудя всеки път на сметката си - 50 мин. разговор извън групата ми струват 30 лв. Още 6 месеца ми остават и си портвам номера към Vivacom. Това не мога да трая.2. Колега, заяви си Wi-Fi модем и ще го имаш. Какво означава, за никакъв чеп? Възможно е модема да е дефектен, но след заявяването му на Help Desk, устройството се подменя без никакъв проблем.

    Коментар


      #32
      оффф не ви ли писна с тая изкривена хвалебственост,бтк,вивател или там както го наричате вече НЕ става за нищо...Аз също работя в тази сфера и когато нашата фирма се "осе.е" си го признавам ,а когато бтк се оа.а почнаха сами да се хвалят,няма такав апростотия колеги като адсл-а им! Скоростта е толкова мижава,че няма за кавко да си говорим,аз имам даунлоад около 50мегабита и ъплоуд около 20 ,а ползвам една обикновена тарифа на един сравнително малък интернет оператор!!! Когато бтк го предложи (говорим за реално достижими скорости,стига изхвърляния,всички сме ползвали адсл) тогава седни да ги хвалиш .Колкото до това колко е сигурна мрежата на бтк няма да говорим и как се поддържа,виждал съм...а какви бабички обслужват клиентите вече е повод за смяхНе ми се влиза обаче във спорове...нека всеки ползва това което предпочита и когато се обади с проблем да не му вдига телефоня някоя лелка,която няма и 1/5 от техническите знания на обикновения младеж!
      ex.Мареа ТД100

      Коментар


        #33
        doofiat написа:
        Princo написа:
        1.Преди да има Вивател/БТК странно как говорихме по мобилните телефони ? На Вивател съм,тъй де Виваком ли там кфото е,но М-тел винаги ще си остане предпочитаната от българите компания за мобилни телефони.2.Не всички модеми са с Wi-Fi.Да не говорим че на БТК(Виваком),wireles’а не става за никъв чеп.3.Единственото свястно нещо в БТК.Хелп деска !
        1. Мтел е предпочитен, защото хората не искат да плащат по-малко - парадокс, но факт. Аз съм на Мтел Комфорт и се чудя всеки път на сметката си - 50 мин. разговор извън групата ми струват 30 лв. Още 6 месеца ми остават и си портвам номера към Vivacom. Това не мога да трая.2. Колега, заяви си Wi-Fi модем и ще го имаш. Какво означава, за никакъв чеп? Възможно е модема да е дефектен, но след заявяването му на Help Desk, устройството се подменя без никакъв проблем.
        М-тел хич не са цвете за мирасане,просто бяха първите и повечето хора са на тях.Иначе на всеки оператор се правят сметки.Сега съм само на Виваком с 1 гсм,използвам си безплатните минути и звъня рядко към други,но пак ми идват сметки за 20-30 лева.За Wi-Fi модема:Доста приятели са с такъв и не съм останал с добри впечатления.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #34
          naskobg написа:
          Колега, като ръсоводител на организация (какъвто всъшност съм) съм виждал договорите на всички оператори. Т.е. компетентен съм. (Тук си мисля, че тона ти е малко по-различен от добрия.) Колкото до оптиките - да ваши са. И какво от това? Колко клиенти имат другите оператори ли? Не знам. Не ми влиза в работата да знам. Но е трудно да се каже, че сте "единствен оператор". Най-малкото не скромно звучи. Колкото до кадрите - не се заблуждавай колега. Не ги и създала БТК. А това с текучеството (нямам такава вътрешна информация) трябва да ти говори, че щом го има, не сте най-добрите, нали?И по темата. Факта си е факт. Оставихте ли половин България без комуникации? Е да велики сте.
          Колега, много добронамерено съм настроен към теб и всеки, който има различно мнение от моето.Аз уважавам хора и уважавам и теб, защото виждам допирни точки вече.С това, което не съм съгласен е дефинирането на оператор, а именно - предлага, реализира и реално и териториално предоставя пълен комплект от услуги на телекомуникационния пазар. Това налага твърдението "единствен". Отново уточнявам не локален, а териториален (на територията на цяла България) оператор.Относно договорите ще откроя разликата между оферта и договор

          Коментар


            #35
            doofiat написа:
            naskobg написа:
            Колега, като ръсоводител на организация (какъвто всъшност съм) съм виждал договорите на всички оператори. Т.е. компетентен съм. (Тук си мисля, че тона ти е малко по-различен от добрия.) Колкото до оптиките - да ваши са. И какво от това? Колко клиенти имат другите оператори ли? Не знам. Не ми влиза в работата да знам. Но е трудно да се каже, че сте "единствен оператор". Най-малкото не скромно звучи. Колкото до кадрите - не се заблуждавай колега. Не ги и създала БТК. А това с текучеството (нямам такава вътрешна информация) трябва да ти говори, че щом го има, не сте най-добрите, нали?И по темата. Факта си е факт. Оставихте ли половин България без комуникации? Е да велики сте.
            Колега, много добронамерено съм настроен към теб и всеки, който има различно мнение от моето.Аз уважавам хора и уважавам и теб, защото виждам допирни точки вече.С това, което не съм съгласен е дефинирането на оператор, а именно - предлага, реализира и реално и териториално предоставя пълен комплект от услуги на телекомуникационния пазар. Това налага твърдението "единствен". Отново уточнявам не локален, а териториален (на територията на цяла България) оператор.Относно договорите ще откроя разликата между оферта и договор
            Продължавам да твърдя, че не сте единствен оператор. Колкото до разликата от оферта до договор, след като ти споменах с какво се занимавам, вярвам се сещаш, че ми е ясна разликата. А калкото до клаузата в договора за IDSL-а, няколко поста по-нагоре ще видиш, какво мисля. Всеки допуска грешка, така е. Но днешната костваше много на много хора. Аз примерно нямам никакви справки от дейността за днес, моите не са усчетоводили нищо. И това е защото съм на IDSL. Да не говорим, че централата ми беше мъртва.

            Коментар


              #36
              paralesa написа:
              оффф не ви ли писна с тая изкривена хвалебственост,бтк,вивател или там както го наричате вече НЕ става за нищо...Аз също работя в тази сфера и когато нашата фирма се "осе.е" си го признавам ,а когато бтк се оа.а почнаха сами да се хвалят,няма такав апростотия колеги като адсл-а им! Скоростта е толкова мижава,че няма за кавко да си говорим,аз имам даунлоад около 50мегабита и ъплоуд около 20 ,а ползвам една обикновена тарифа на един сравнително малък интернет оператор!!! Когато бтк го предложи (говорим за реално достижими скорости,стига изхвърляния,всички сме ползвали адсл) тогава седни да ги хвалиш .Колкото до това колко е сигурна мрежата на бтк няма да говорим и как се поддържа,виждал съм...а какви бабички обслужват клиентите вече е повод за смяхНе ми се влиза обаче във спорове...нека всеки ползва това което предпочита и когато се обади с проблем да не му вдига телефоня някоя лелка,която няма и 1/5 от техническите знания на обикновения младеж!
              Колега, може ли да ме запознаеш с някоя от тези лелки? Интересно ми как ги прецени през слушалката, или сигурно през видеотелефона я видя :D Предлагам ти да се срещнем някой ден и да те запозная с колегите, само, че има опасност да не си тръгнеш :D Колеги, аз спирам да споря с вас, защото едно разбрах ... много телевизия гледате, намалете я, води до пристрастяване.

              Коментар


                #37
                doofiat написа:
                naskobg написа:
                Колега, като ръсоводител на организация (какъвто всъшност съм) съм виждал договорите на всички оператори. Т.е. компетентен съм. (Тук си мисля, че тона ти е малко по-различен от добрия.) Колкото до оптиките - да ваши са. И какво от това? Колко клиенти имат другите оператори ли? Не знам. Не ми влиза в работата да знам. Но е трудно да се каже, че сте "единствен оператор". Най-малкото не скромно звучи. Колкото до кадрите - не се заблуждавай колега. Не ги и създала БТК. А това с текучеството (нямам такава вътрешна информация) трябва да ти говори, че щом го има, не сте най-добрите, нали?И по темата. Факта си е факт. Оставихте ли половин България без комуникации? Е да велики сте.
                Колега, много добронамерено съм настроен към теб и всеки, който има различно мнение от моето.Аз уважавам хора и уважавам и теб, защото виждам допирни точки вече.С това, което не съм съгласен е дефинирането на оператор, а именно - предлага, реализира и реално и териториално предоставя пълен комплект от услуги на телекомуникационния пазар. Това налага твърдението "единствен". Отново уточнявам не локален, а териториален (на територията на цяла България) оператор.Относно договорите ще откроя разликата между оферта и договор
                Издишате колега,бях един от първите абонати на ВиваТел и след 6 месечено ползване на карта която беше на сметка незнайно защо телефона ми започна да дава страни неща,за да съм по точен ще кажа че беше преди 2,9 г.Та звъня аз на оператора и казвам проблема си а те ми казвата може да е от телефона(тогава бях със 6600 подчертавам че много си пазя телефоните)и какво става,след 15 мин.ми се обаждат и ми казват -съжаляваме г-н но картата ви е дефектна и ще се наложи да я спрем и ще ви изпрзтим нова във рамките на 3 дена на посочения адре.Да ама аз не съм там намирам се във друг град и им казвам да ми я пратят там а те не неможе,а във нас жена ми бремена във края на 8 месец няма връзка със мен.Стига съм писал че започвам да се ядосвам,поисках някъква компенсация за това а ТЕ гадните копелета от БТК ми казват "ами съжаляваме ама нали нищо лошо не е станало"ами ако беше станало.Така че БТК са Л...а

                Коментар


                  #38
                  бТК най-лошото, което на човек може да се случи. Интернета им е скъп и скапан, ъплоуда е много слаб и абсолютно недостатъчен за поддържане на каквото и да било...А и между другото за тези, които са просрочили срока за прекратяване на договора със злощастната фирма може да ползва варианта, че при желание за преместване на потребителския пост на място, където нямат мрежа те отказват и прекратяват договора. Избираш селце в планината и казваш там да ти преместят кабела за интернета и телефона, ако централата е на максималния брой клиенти или изобщо няма централа и обслужване просто прекратяваш договора, пробвано от приятел успешно.Договорите им са направени с автоматично подновяване, защото те са предвидили, че веднъж човек пробва ли няма да повтори. В момента губят страшно много клиенти от стационарни постове телефония и от АДСЛ, ако хората са се усетили навреме разбира се.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар


                    #39
                    doofiat написа:
                    naskobg написа:
                    Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.
                    Колега, аз по-спокоен не съм бил :D Никой не отрича грешка, но се замисли ти грешки не си правил?! :DГоворя нещата такива каквито са:- Колко договора на друг оператор различен от Vivacom си виждал? Ако не си виждал тази клауза просто си кажи - "не съм компетентен, не мога да отговоря" - не бъди голословен, говори с факти!- Колко оптики, медни трасета, еърлани имат другите оператори? Очаквам отговори в километри.- Колко клиенти имат всички други оператори? Отговори в цифри.След като ми отговориш на тези въпроси ще разбереш, защо употребих думата "единствен оператор". Оператор не означава да имаш само мобилна мрежа. Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? - началото в България на MPLS свързаността е поставено от БТК - практика е имало само в БТК. Нали не си мислиш, че инжинерните екипи на Глобул се състоят от Гърци, а тези на Мтел - Водафонски хора? Моля Ви се не се заблуждавайте - виждам текучеството. :D
                    Колега, точно така ще те нарека.Точно БТК е една гигантска машина, която работи като такава.За жалост го казвам с пълна и 100% сила, че нямате вече компетентни кадри.Точно компетентните кадри избягаха от вас.За жалост почти всекидневно ми се случваше да си комуникирам с вас.Добре, че прекарахме цялата ни фирма през VoIP и сега сме доооста по-добре.А знаеш ли каква е мъка да ти оправят две ISDN трасета в продължение на над една година.Да не може да си пуснеш ФАКС през едно трасе, защото разбираш ли тези линии се транслират през две централи и явно "някъде" - точен цитат, не е хубава връзката.Знаеш ли какво е да се бориш вече над 6 месеца да си махна две наети линии забележи! с начална и крайна точка на един и същ адрес И всеки месец да ти идва във фактурата сумата по "ползването" на тези линии!!!Оффф.Само като се сетя какво ми коства всеки разговор с вас и направо ми се свива сърцето.Уволниха двама акаунт мениджъри, които отговарят за нас, ама това не ми оправя МОЯ проблем.Да големи сте, защото бяхте единствени на пазара на телефонни услуги.Вярвай, че след 10 години няма да сте толкова големи, защото и сам знаеш конкуренцията как ви диша вече във врата.Само да кажа, че в моя офис имам 4 оптики на 4 доставчика.Е как само вашата прекъсваше в месеца поне по 3 пъти Най-сигурната май викаш, че беше А викаш това ADSL-а нещо прекрасно.Имахме договор (естествено двугодишен) за АДСЛ в един наш офис в Пловдив.Та закрихме офиса в Пловдив, и за да не дължим неустойки предоговорихме да преместим услугата в офиса в София.До ток нормално.Ама в София всички трасета ни бяха ИСДН-и.Та се наложи да взимаме ИСДН модем.Та познай какво се случи.В крайна сметка, след около 4 месечна борба на всички ваши специалисти, заключението беше:Не може да работи коректно АДСЛ-а през ИСДН-иХа честито и от горе на всичко наглост:Пуснете си една "нрмална" линия, за да си вземете АДСЛ-а. За какво ми е и без това този АДСЛ? Как ще ме задължите да си пусна допълнителна линия?Та след поредния скандал, поради невъзможността от ваша страна да ни предостави услугата АДСЛ се съгласихте да прекратим договора за АДСЛ От горе на всичко вашия "МОЩЕН" хелпдеск се опитваше да ни убеди, че през времето, когато АДСЛ-а работи (общо за 4 месеца от порядъка на има няма 10 минути му се събират), сме го били претоварвали и за това модема бил забивал.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #40
                      Аз имам следния въпрос към @doofiat:Колега, има ли инет доставчик, който да е независим от изградените трасета на Виваком ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #41
                        На мен АДСЛ-а на БТК (виваком) ми харесва - скоростта е повече от прилична и за година и половина съм имала само един проблем, който се реши за 30 минути (за толкова дойде човека от поддръжката). До сега никога не е прекъсвал и е бил изключително надежден. За разлика от интернета в Ямбол, не се сещам кой е доставчика в момента, който прекъсва непрекъснато за по 20-30 секунди, поддръжката им е под всякаква критика, само обещават, че еди-кога-си ще дойдат ама не идват. И когато дойдат единствената им цел е да те убедят, че проблемът е при теб. Освен това предпочитам интернет доректно от виваком, вместо от някой кабелен доставчик, който го взема от виваком.
                        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                        Коментар


                          #42
                          и аз съм фен на БТК туй вчера беше леко дразнещо, ама за сметка на това си легнах навреме снощи
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #43
                            ele написа:
                            На мен АДСЛ-а на БТК (виваком) ми харесва - скоростта е повече от прилична и за година и половина съм имала само един проблем, който се реши за 30 минути (за толкова дойде човека от поддръжката). До сега никога не е прекъсвал и е бил изключително надежден. За разлика от интернета в Ямбол, не се сещам кой е доставчика в момента, който прекъсва непрекъснато за по 20-30 секунди, поддръжката им е под всякаква критика, само обещават, че еди-кога-си ще дойдат ама не идват. И когато дойдат единствената им цел е да те убедят, че проблемът е при теб. Освен това предпочитам интернет доректно от виваком, вместо от някой кабелен доставчик, който го взема от виваком.
                            Това го казваш, защото има един неуспорим факт.Колкото по-далече от София е града, толкова локалните доставчици са по-зле. Това е образно казано.Да не говорим, че в малките градове и села понякога единствената алтернатива е само АДСЛ-а.Както и колегата каза, те са големи, защото са били единствени на пазара преди години и имат изградена готова инфраструктура. Това им е 90% от предимството.Също съм сигурен, че когато ти е станал проблема, то той е бил в работен ден, в нормалното работно време през деня и си имала късмет.Пробвай да ги викнеш в неделя примерно в 21 часа и гледай дали ще дойдат.За мое голямо учудване, единствения проблем до сега с моя интернет доставчик, тук в София, се отстрани от 21:30 до 22:10 часа в неделя, след мое обаждане в 20:30 часа. Това дори и за София е много трудно, ама факт.А това, че интернета ти бил евтин на каква база го слагаш. Кой взимаш за сравнение.Защото думите "бърз интернет", "евтин интернет" и "АДСЛ" са взаимно изключващи се. И не се заблуждавай, че всички купуват интернет от Виваком.Всички големи доставчици на интернет си имат изградени собствени трасета и не разчитат на Вивваком.Естествено, както казах, че ако си в по-малък град, то доставчика е по-малка фирма и е нормално да купува интернет от този, който му даде най-ниска оферта. Ама обикновено това отново не е Виваком
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #44
                              BO написа:
                              Колкото по-далече от София е града, толкова локалните доставчици са по-зле. Това е образно казано.Да не говорим, че в малките градове и села понякога единствената алтернатива е само АДСЛ-а.Както и колегата каза, те са големи, защото са били единствени на пазара преди години и имат изградена готова инфраструктура. Това им е 90% от предимството.Също съм сигурен, че когато ти е станал проблема, то той е бил в работен ден, в нормалното работно време през деня и си имала късмет.Пробвай да ги викнеш в неделя примерно в 21 часа и гледай дали ще дойдат.За мое голямо учудване, единствения проблем до сега с моя интернет доставчик, тук в София, се отстрани от 21:30 до 22:10 часа в неделя, след мое обаждане в 20:30 часа. Това дори и за София е много трудно, ама факт.А това, че интернета ти бил евтин на каква база го слагаш. Кой взимаш за сравнение.Защото думите "бърз интернет", "евтин интернет" и "АДСЛ" са взаимно изключващи се. И не се заблуждавай, че всички купуват интернет от Виваком.Всички големи доставчици на интернет си имат изградени собствени трасета и не разчитат на Вивваком.Естествено, както казах, че ако си в по-малък град, то доставчика е по-малка фирма и е нормално да купува интернет от този, който му даде най-ниска оферта. Ама обикновено това отново не е Виваком
                              И ко ся - ти като не си доволен, всички трябва да сме недоволни, така ли? Бърз, ползвам безплатен модем за безжична връзка, евтин е (даже хващам и връзката на съседите, така че може даже да ми е без пари). На каква база го смятам евтин - 20 лева не са много пари в днешно време, но имам познати, за които дори 1 лев за интернет на месец е скъпо. Хич не ме интересуват другите - работата ми е изцяло свързана с интернет и БТК-то е идеален и не единствен избор. Всеки сам решава каква интернет връзка да ползва съгласно нуждите си и съм далеч от мисълта да налагам мнението, както ти се опитваш да правиш, че еди-кой-си бил предлагал лош и слаб интернет.
                              Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                              Коментар


                                #45
                                Аз самият ползвам кабелен и-нет на БТК от 2 год. и съм много доволен. Един единствен път е спирал и то защото имаше проблем с тока от местната подстанция на енергото.
                                Уважавам тези,които ме уважават!
                                Clube do Marea!

                                Коментар

                                Working...
                                X