ele написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво стана с БТК?
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
batproho написа:Долу някъде със съвсем ситен шрифт си пише че договора се подновява за посоченият в договора срок така че КЗП нищо не могат да направят, пък и кой луд Ви кара да ползвате услугите на БТК?Иначе няколко часа без нет и страната почти в колапс, по новините съобщиха че някакво съвсем малко БЪГЧЕ скапало цялата система на БТК.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:batproho написа:Долу някъде със съвсем ситен шрифт си пише че договора се подновява за посоченият в договора срок така че КЗП нищо не могат да направят, пък и кой луд Ви кара да ползвате услугите на БТК?Иначе няколко часа без нет и страната почти в колапс, по новините съобщиха че някакво съвсем малко БЪГЧЕ скапало цялата система на БТК.Браво 1.6 16v 1996
Рено Лагуна 2 1.9 dCI.
Коментар
-
Не вярвам че КЗП ще предприемат някакви мерки поради факта че някой не си е прочел договорните взаимоотношения.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
peho написа:Не са 6, плаща си таксите до края на договора
Коментар
-
LiGuru написа:peho написа:Не са 6, плаща си таксите до края на договора
Коментар
-
LiGuru написа:В законова държава, има върховенство. Всяко нарушение може да анулира договора .... Но по принцип сега питах моя змей как седят нещата и ме пратиха да паля котлето, тъй че може и да бъркам :D
Коментар
-
Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.
Коментар
-
doofiat написа:Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.
Коментар
-
doofiat написа:Колеги, говорите предполагам за VIVACOM :D Като човек от VIVACOM ще кажа, че днешната причина за прекъсването бе прекъсната свързаност на MPLS мрежата. Това доведе до цялостно отпадане на IP VPN мрежите на клиентите. Тези клиенти, които имат SLA (service level agreement) договор за тези 3 часа прекъсване ще получат гарантираната си сума за причиненото неудобство. Тези, които нямат такъв договор могат да подадат жалба и да погледнат Общите условия одобрени от КРС, както и да се обърнат към акаунт мениджъра си.Това, което се случи днес само дойде да покаже, че Vivacom е единственият оператор в България. Нито Мтел, нито Глобул, нито Орбител имат специалисти, персонал и капацитет, които да осигури сигурна цялостна мрежа. Те работят на парче, разчитат на локално качество и персоналът, който работи там е откраднат от БТК. По въпроса за Vivacom Net пакета (ADSL пакет) ще уточня само едно - настоящите договори, които се сключват с големите мобилни оператори като Мтел и Глобул също имат такава клауза за автоматично продължаване на срока на договора. За съжаление българинът си е такъв - не търси причината в себе си, а бърза да обвини другия - га яди кифтеета ни рива, ам ся...Четете си всички договори, колеги!За тези, които оплюха услуга ще кажа само, че Vivacom Net пакета (ADSL пакета) има три адски важни предимства - не се влияе от никакви климатични условия и е Wi-Fi, както и най-голямото териториално покритие за без пари. Денонощния Help Desk няма да го коментирам - те са безупречни. Няма идеални неща. Има просто нещо евтино с висока скорост.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
naskobg написа:Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.
Коментар
-
doofiat написа:naskobg написа:Оп, оп, оп.Споко колега. Да за Vivacom говорим и за неудобствота, които тя причини днес на половин България. Не се изхвърляй чак толкова с това "единственият оператор" защото:1. Не е етично.2. На практика не сте.3. Не мисля, че е мястото да намесваме тук другите оператори, защото не му е мястото тук. (При тях като отидеш да се откажеш от една услуга например, не те казват "Ама недей, остани си потребител на същата тарифа и защото си много готин вземи това мобилно телефонче с безплатни услуги. Сещаш се за какво говоря, нали?)Не знам защо си мислиш, че всички инженери в комуникациите са ваши кадри? Както и да е. Факт е, че днес имахте ГОЛЯМ гаф. Оставихте без комуникации половин България. Поне така оповестяваше автоматичната ви информация, на която между другото променихте крайния срок за решаването на проблема три пъти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар