Как лесно бе, от сутринта се мъча с вас Иначе си изкарах 100 кинта, докато спорим с вас, да покрия Италфеста...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство?
Collapse
X
-
Airfan написа:Спокойно човек, много лесно припалваш!Фиата не може да мине заради Опела, Опела не може да мине заради камиона, камиона не може да мине заради Фиата, защо от негова гледна точка Фиата е с предимство. Параграф 22.
Коментар
-
Колеги - колкото и невероятно да ви се струва, колкото и нелогично - това е положението. Такъв законът, такова е тълкуването на ситуацията. Airfan - това не е желязната ми логика, а е желязното обяснение на изпитващия. Говорим за ситуация в която ги има 3-те автомобила, изнасят се един по един, и едва когато вече идва ред на фиата, и той тръгва - тогава към кръстовището се приближава нов автомобил. А не че вече е бил там. Т.е. - новият автомобил не е част от предишната опашка. Освен това той е напълно задължен да намали, и при необходимост да спре. Ти да не би всеки път да чакаш, когато не си с предимство, и видиш че към кръстовището се приближава автомобил? Аз лично - не. Не сме ли заедно на кръстовището - не виждам причина да чакам. Ами че той може да си кара с 80, и да е на 50 метра? Аз пак ли трябва да го изчакам? Казвам ти какво ми обясни изпитващият точно за тази ситуация. А това , че на практика става друго, е нова тема. Както и ако опелът завие надясно, а зад камиона има още 2 камиона, завиващи наляво - в момента в който опелът изчезне - аз ставам с предимство пред камионите, въпреки че първият от тях е бил с предимство пред мен. Щом се махне опелът - вече има нова ситуация, без значение че камионите чакат още от преди това, от първата ситуация.В заключение - всеки който е на мястото на Фиатът, и завие надясно преди камиона, и в резултат на това камионът го удари - то завиващият надясно фиат ще бъде виновен. Колкото и идиотско да изглежда. Затова - внимавайте в такива ситуации.Мисля че това е краят на темата.
Коментар
-
Извода от цялата история.Ти може да знаеш че си с предимство а другият да не знае.Важи с особена сила за София, където повечето колеги са толкова свикнали със светофарите , че неведнъж ми се е случвало в квартална уличка да видя 2 коли спрели и да не знаят кой да мине първи.Та като попадна в такава ситуация - хич не си мисля да си ползвам предимството ами му махам с ръка да мине оня и да ми се маха от главата.
Коментар
-
Фиата май е с предимствоВиж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
-
Оги, хвърли ме в тъча, братко. По тази логика, когато чакам да завия наляво на зелен светофар, трябва да изчакам само автомобилите, които първоначално са дошли на кръстовището, но не и тези, които са приближаващи с висока скорост и очевидното ми преминаване ще доведе до катастрофа.Баща ми катастрофира точно така, чака чака да мине наляво и като светна червено, реши да премине, само че един от далече се беше засилил и го прасна. Ха познай сега на кого написаха акта - на татко, въпреки, че когато татко се е наредил наляво, този автомобил е бил далече далече от кръстовището.
Коментар
-
ogi28b написа:Еее, вече смесваш съвсем различни ситуации. Къде е светофар с ляв завой, къде е нерегулирано кръстовище... Не твърдя че е така. Предвам дуимите на изпитващия ме - капитан Д. Георгиев май се казваше. РДВР София.
Коментар
-
Абе аз да намаля, ако трябва с махане да се разберем, отколкото някой да ме натряска и аз да се успокоявам, че съм бил прав според закона. Примерно всеки, който кара в София знае, че предвижването изцяло според правилата е невъзможно. Има някои леви завои, които няма как да не минеш на червено, или да отнемеш предимството на насрещните преди да са минали. Така че това дословно четене на запетайките от закона не е много удачно. Включването от малка уличка на централен булевард понякога няма как да стане ако не застанеш посредата и другите да спрат. Ами дай да ме блъснат като са с предимство. Да, при последващ акт еди какво си, ама еди доказвай, верно, в ситуацията от темата, имало ли е Опел, ама Форд ли беше и т.н. На улицата, в реални ситуации не точно да знаеш правилника наизуст те прави добър шофьор.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Ами при същата ситуация, според това което ми е разправял човекът - оня дето идва насреща е длъжен да намали, и когато вече е на входа на кръстовището - тогава започва да се оглежда дали може да мине или не, нищо че се движи направо, а срещу него има завиващ. Говорим за равнозначни, нали ? Без да има път с предимство. Тъй като завиващият вече е в кръстовището, а онзи още го няма там - завиващият завива. Така си го представялвам.
Коментар
-
ogi28b написа:Ами при същата ситуация, според това което ми е разправял човекът - оня дето идва насреща е длъжен да намали, и когато вече е на входа на кръстовището - тогава започва да се оглежда дали може да мине или не, нищо че се движи направо, а срещу него има завиващ. Говорим за равнозначни, нали ? Без да има път с предимство. Тъй като завиващият вече е в кръстовището, а онзи още го няма там - завиващият завива. Така си го представялвам.
Коментар
-
Дори по закон всеки автомобил, който променя посоката си на движение (или лентата на пътя) е длъжен да се съобрази с тези, които спазват праволинейното си движение. Това важи за изпреварване или престрояване, когато имаме кръстовище с равнозначни пътища НАВЛИЗАНЕТО в кръстовището става с предимство на дясно стоящия, когато имаме 4-ри автомобила, пак имаме дясното правило, движението започва този, който прави десен завой, а останалите продължават "врътката", ако всички се движат направо то пръв минава този, който е спрял пръв ПРЕДИ кръстовището, когато само един автомобил завива на ляво то той минава последен като неговия лявостоящ е пръв.... Много е сложно нали?!?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар