нелепо несъответствие в закона,което обаче напрактика се реализира така-1 фиат 2 камиот 3 опел!!! Никой не спазва правилото на дясностоящия,всички карат по някакви неписани правила,към които се ориентираме и ние.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство?
Collapse
X
-
Пак ще попитам, ако блъснеш някого така (правейки ляв завой), как ще докажеш на катаджията, че там е имало и Опел, пред който си бил с предимство, който е имал предимство пред Фиата? Ще ти изсмеят вероятно.Нарочно пуснах и стария правилник, където наистина най-десния е с предимство, без значение посоката.По новия Закон няма такова нещо, а напротив изрично пише в чл. 37 - завиваш наляво - чакаш насрещните.Без значение регулирано или нерегулирано кръстовище - никъде не се споменава в новия Закон за нерегулирано кръстовище. Има Раздел 7-ми - Завиване наляво и надясно и Раздел 11-ти - Преминаване през кръстовище.Всичко, което пише в Закона и Правилника за този случай, съм цитирал в първия си пост. Текстовете в новия Правилник дублират тези от Закона.И ще потретя Чл. 37 От Закона (1) При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. Нищо друго не пише в новите Закон и Правилник, освен тези два текста. Как от тези текстове камионът е с предимство пред Фиата?Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Immortal, защо Фиат-а трябва да чака Опела, като той изобщо не му пречи да завие? Защо да се съобразява с него, като накъдето и да ходи той нямат пресечни точки? И след като Опел-а трябва да чака камиона, но в същото време Фиат-а си минава безпроблемно и завива надясно, минава преди камиона. Това което ти казваш е по-валидно за кръстовища, където едва минава една кола и трябва да се чакат колите или пък не могат да минат едновременно две коли без да си пречат, както в случая Фиат-а и Опела минават.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Immortal написа:Аз като казвам, че 90% не познават ЗДвП и Правилника за прилагането му, вие не вярвате Ама така е, с курсове за 14 дни...simeon3000 написа:И ще потретя Чл. 37 От Закона (1) При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. Нищо друго не пише в новите Закон и Правилник, освен тези два текста. Как от тези текстове камионът е с предимство пред Фиата?The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Вие наистина ли не можете да четете?Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.Някъде да е казано, че ако завиваш на майната си и не пречиш на никой, тоз член за теб не важи?!?Имаш ли отдясно Опел - имаш. Спираш и го чакаш. Той седи и чака камиона.Камиона няма никой от дясно, така че тръгва той. Минава камиона, минава Опела, минаваш ти с ФИАТа.Другия вариант - Камионът е дясно стоящ и си тръгва. Ти в същото време и ти тръгваш (щото не разбираш какво пише в закона) и се удряте. Като дойде КАТаджия, иди му обяснявай що си тръгнал. Шофьорът на камиона ще каже, че е имало друга кола. Ти ще излъжеш, че е нямало, щото такати отърва. На кой ще повярва КАТаджията? Ами ако има и други свидетели?Чл. 37 се отнася за ситуация, при която двата автомобила се движат ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ по един и същ път, и НЯМА други автомобили. Никой от тях не е дясно-стоящ на другия, и затова не може да се приложи чл.48. А това, как ще докаже шофьора на камиона, че е имало и ОПЕЛ - по същия начин, както ти ще докажеш, че е нямало. Неговата дума срещу твоята. Пък и шофьора на Опела може да се окаже съвестен гражданин и да спре за да свидетелства? И тогава ко прайм?
Коментар
-
Така.Сега и от мен една ситуация.При следната ситуация, кой е с предимство?Разглеждаме ситуацията при наличието на:1. Трите коли2. Без кола номер 12. Без кола номер 2Това е всекидневна ситуация през която минавам, и за жалост всеки път се сблъсквам с хора, които просто не познават закона Че чак и псуват още малко и на бой налитатA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Immortal написа:Вие наистина ли не можете да четете?Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.Някъде да е казано, че ако завиваш на майната си и не пречиш на никой, тоз член за теб не важи?!?Имаш ли отдясно Опел - имаш. Спираш и го чакаш. Той седи и чака камиона. Минава камиона, минава Опела, минаваш ти с ФИАТа.Другия вариант - Камионът е дясно стоящ и си тръгва. Ти в същото време и ти тръгваш (щото не разбираш какво пише в закона) и се удряте. Като дойде КАТаджия, иди му обяснявай що си тръгнал. Шофьорът на камиона ще каже, че е имало друга кола. Ти ще излъжеш, че е нямало, щото такати отърва. На кой ще повярва КАТаджията? Ами ако има и други свидетели?Чл. 37 се отнася за ситуация, при която двата автомобила се движат ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ по един и същ път, и НЯМА други автомобили. Никой от тях не е дясно-стоящ на другия, и затова не може да се приложи чл.48. А това, как ще докаже шофьора на камиона, че е имало и ОПЕЛ - по същия начин, както ти ще докажеш, че е нямало. Неговата дума срещу твоята. Пък и шофьора на Опела може да се окаже съвестен гражданин и да спре за да свидетелства? И тогава ко прайм?
Коментар
-
Има още един интересен момент в новия Закон и новия Правилник - нищо не пише за кръгово кръстовище. Ха сега де!да се редактирам Тук и в старите закони нищо не пише. Значи си е нормално кръстовище, регулирано или не.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Кои бе, airfan, правила ще наруши камиона, като е дясностоящ на всички.Пак казвам, в правилото на дясностоящия НЕ СЕ КАЗВА, че то не важи, ако някой завива на някъде си.Редът за преминване ПРЕЗ кръстовището се определя от това правило, и то е - камион, опел, фиат.Или викате ФИАТа не преминава през кръстовището, а прелита?
Коментар
-
Според мен тук важи правилото на десностоящия - камион, опел, фиат. Ако бяха само камиона и фиата - тогава първо фиата, защото камиона завива наляво. Според мен цитирания член от закона за завой наляво не е приложим в ситуация с повече от 2 автомобила, защото влиза в конфликт с правилото на десностоящия.Иначе на практика - всички забавят до спиране и се разбират са махване на ръка, в зависимост от разстоянието и мястото за завой. Вероятно първо опела ще тръгне да се извлича, за да се намъкне фиата в същата уличка, а камиона ще ги последва, като се разкарат и е чисто.Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар