Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство?
Collapse
X
-
Ето нагледно едно такова "Т"-образно кръстовище.Тук в случая се вижда как са взели решение за предимството:При положението да няма указателни табели и знаци всеки е длъжен да гледа на дясно(поне от обща култура,тва се учи от детската градина)Ако вземем под внимание че най-левия(фиата)прави маневра независимо на къде-трябва да е последен.Него не го бърка че има кола,камион или мотор срещу него,а само Хастрата от дясно.Както и опела не го бърка дали фиата е за напрово или за на дясно при положение че трябва да чака.Това е нерегулирано кръстовище и ако трима водача с опит и практика не могат да се оправят кво остава за някви тамън взели книжки.П.П На Пловдивския панаир видяхме къв цирк беше с регулировчика......
Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
При нерегулирано кръстовище важи правилото на дясностоящия. Ако ти си с Фиат и завиваш на дясно, трябва да пропуснеш Опела защото ти е от дясно, който от своя страна трябва да пропусне камиона, който също му е дясностоящ, но пък камиона завива наляво и трябва да пусне Фиата. Така че Фиат, Камион, Опел. Това е, и без това ръждясалия може и да се разпадне в кръстовището и да го затвори, така че последен му се пада
Коментар
-
Immortal написа:Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
Коментар
-
Леле, верно ли изписахте 3 страници за 12 часа беЕто и отговора: Ситуацията се развива при кръстовището на АХМ в София. Приближавам се към кръстовище, маскиран като "Фиатче". На него вече един с "Опелче" вече спира, защото отдясно му идва камион. Камионът очевидно щеше да ме чака. Аз обаче, въпреки че можех да си завия, и да забравя за случая, си викам - я да спра, да видим какво ще стане. Спирам, и никой на никъде! След около 5-6 секунди, започнах да правя знаци на камиона, че е негов ред. Очевадно, че и той не познава закона и правилника. По едно време се сети, и мина, и дори ми махна за "Мерси", че съм го пропуснал
Въпросната ситуация е еждневие, може да се случи на всеки. Хубаво е да познаваме нормативните документи, за да сме максимално защитени, и да не отнесем акт от незнание. Незнанието на закона не отменя вина
Отговорът, който съм научил от изпитващия ме, от инструктори, от многократно препрочитане на правилника, и най-вече от това че има ТОЧНО такъв въпрос в листовките, е следният: (не искам да споря с никой, ако не вярвате - питайте някого, който е в час - изпитващ, или инструктор, макар че не е гаранция)1. Преминава камионът, защото се намира отдясно, а самият той - отдясно няма никой. Преминава независимо от направлението - право или ляв завой. 2. Преминава опелът, защото от негово дясно вече няма никой, и самият той е дясностоящ на фиата. Преминава независимо от маневрата и посоката.3. Едва сега преминава фиатът. Той преминава СЛЕД като Опелът е напуснал кръстовището, а НЕ ЕДНОВРЕМЕННО с него. Това също е регламентирано. Има го и в листовките. Независимо че пътят на Фиата е назвисим от този на опела. Фиатът преминава независимо от посоката си. Ако в този момент отдясно на Фиата се приближава автомобил - Фиатът не чака - той си преминава защото има ред от предишната ситуация, а новият автомобил още не е достигнал до кръстовището. Всичко тръгна от разговор с колеги снощи на срещата на форума, че повечее от половината шофьори не познават правилника, и може би никога не са го чели. С тази елементарна ситуация - това се доказва и тук, във форума. Не искам да обидя никой, извинявам се предварително ако някой се чувства засегнат, но непознаването на закона и правилника, не означава че не трябва да се спазва, и не отменя вина! Отваряйте и четете от време на време, само може да е от полза. Няма да споменавам ситуации с ж.п. прелез, или тунел.... [/u]
Коментар
-
Леко логиката ти куца Оги, защото си представи ситуация, в която на кръстовището от дясно на фиата има наредени 2 автомобил, фиата приближава и спира след като втория автомобил от дясно е в колонката. Фиата иска да продължи направо и чака колонката от дясно. Такааа, обаче тръгва колонката от дясно и изведнъж отзад се нарежда и трети автомобил. По твоята желязна логика, след втория автомобил, третия трябва да изчака да мине фиата? Мисля, че си в голяма грешка, защото предимството не се трупа в опашка, а чакаш докато се източат всички и ти можеш да преминеш безопасно, без оглед на това, кой кога се е наредил в кръстовището.
Коментар
-
Inessita написа:ogi28b написа:1. Преминава камионът, защото се намира отдясно, а самият той - отдясно няма никой. Преминава независимо от направлението - право или ляв завой.[/u]Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Inessita написа:Immortal написа:Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
Коментар
-
fihi
Оги, това, че камиона е с предимство не трябваше да го споменаваш.Я си представи ситуацията, само че без Опела. Кой тогава е с предимство; Фиата или камиона?
Коментар
-
И аз не съм съгласен, цял член са написали за завиването наляво, както и никой не може да ме убеди, че камионът е десностоящ на Фиата. По тази логика при катастрофа, например, е достатъчно да кажеш, че си видял да приближава кола, мотор или колело и си решил да минеш първи, завивайки наляво като най-десен. С какво член 37 е по-маловажен от 48, щото е с по-малък номер ли? И къде пише за най-десностоящ? В предишен пост се бях объркал и за кръговото движение и че нищо не пише по новите правилници, защото навремето са ме учили, че който е в кръговото е с предимство. След кратка справка видях, че няма такова нещо. След разглеждане на други форуми разбрах, че повечето са ни учили така навремето. Кои? Може би същите, които тълкуват правилото за десния и най-деснияКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Тъй, тъй.Аз вдигам ръце.Само да не ви срещна някъде на нерегулирано кръстовище... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И после да не се чудите, що на вас пишат акта.ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ, че се ядосах и ще ида да си направя един билков успокояващ чай:1.ФИАТа ИЗОБЩО НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ КАМИОНА. ЗА НЕГО Е ВАЖЕН ОПЕЛА, КОЙТО МУ Е ДЯСНОСТОЯЩ И ТОЙ (ФИАТА) Е ДЛЪЖЕН ДА ГО ПРОПУСНЕ.(т.е.НЯМА ПРАВО ФИАТА ДА НАВЛИЗА В КРЪСТОВИЩЕТО, ДОКАТО НЕ МИНЕ ОПЕЛА И ТОЧКА. КАМИОНИ - МАМИОНИ - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ)2.ОПЕЛА ПЪК НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ, ДОКАТО НЕ МИНЕ КАМИОНА, ЗАЩОТО МУ Е ОТДЯСНО.3. НЯМА ПРЯКА ВРЪЗКА МЕЖДУ ФИАТА И КАМИОНА. ВРЪЗКАТА Е ПРЕЗ ОПЕЛА4. ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ - ФИАТА НЕ Е ДЯСНОСТОЯЩ НА КАМИОНА.5.АКО ГО НЯМАШЕ ОПЕЛА, НЯМАМЕ СИТУАЦИЯ НА ДЯСНО-СТОЯЩИ И ТОГАВА ПРЕМИНАВА ПЪРВО ФИАТА, ПОСЛЕ КАМИОНА, ЗАРАДИ ЧЛ.37.
Коментар
-
Immortal написа:Тъй, тъй.Аз вдигам ръце.Само да не ви срещна някъде на нерегулирано кръстовище... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И после да не се чудите, що на вас пишат акта.ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ, че се ядосах и ще ида да си направя един билков успокояващ чай:1.ФИАТа ИЗОБЩО НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ КАМИОНА. ЗА НЕГО Е ВАЖЕН ОПЕЛА, КОЙТО МУ Е ДЯСНОСТОЯЩ И ТОЙ (ФИАТА) Е ДЛЪЖЕН ДА ГО ПРОПУСНЕ.(т.е.НЯМА ПРАВО ФИАТА ДА НАВЛИЗА В КРЪСТОВИЩЕТО, ДОКАТО НЕ МИНЕ ОПЕЛА И ТОЧКА. КАМИОНИ - МАМИОНИ - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ)2.ОПЕЛА ПЪК НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ, ДОКАТО НЕ МИНЕ КАМИОНА, ЗАЩОТО МУ Е ОТДЯСНО.3. НЯМА ПРЯКА ВРЪЗКА МЕЖДУ ФИАТА И КАМИОНА. ВРЪЗКАТА Е ПРЕЗ ОПЕЛА4. ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ - ФИАТА НЕ Е ДЯСНОСТОЯЩ НА КАМИОНА.5.АКО ГО НЯМАШЕ ОПЕЛА, НЯМАМЕ СИТУАЦИЯ НА ДЯСНО-СТОЯЩИ И ТОГАВА ПРЕМИНАВА ПЪРВО ФИАТА, ПОСЛЕ КАМИОНА, ЗАРАДИ ЧЛ.37.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар