Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е с предимство?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
    Прикачени файлове

    Коментар


      #32
      Ето нагледно едно такова "Т"-образно кръстовище.Тук в случая се вижда как са взели решение за предимството: При положението да няма указателни табели и знаци всеки е длъжен да гледа на дясно(поне от обща култура,тва се учи от детската градина)Ако вземем под внимание че най-левия(фиата)прави маневра независимо на къде-трябва да е последен.Него не го бърка че има кола,камион или мотор срещу него,а само Хастрата от дясно.Както и опела не го бърка дали фиата е за напрово или за на дясно при положение че трябва да чака.Това е нерегулирано кръстовище и ако трима водача с опит и практика не могат да се оправят кво остава за някви тамън взели книжки.П.П На Пловдивския панаир видяхме къв цирк беше с регулировчика......
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #33
        ExGANDI написа:
        Миии... фиатчето.Освен ако опелчето не е бяла Астра с надписи и пуснат буркан.
        Или пък с лепенки на предния калник, изгнил и наполовина липсващ заден калник, надпис ж’сиай и два декоративни кюнеца отзад, и недостаъчно мозък за обработка на такива сложни ситуации.
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #34
          При нерегулирано кръстовище важи правилото на дясностоящия. Ако ти си с Фиат и завиваш на дясно, трябва да пропуснеш Опела защото ти е от дясно, който от своя страна трябва да пропусне камиона, който също му е дясностоящ, но пък камиона завива наляво и трябва да пусне Фиата. Така че Фиат, Камион, Опел. Това е, и без това ръждясалия може и да се разпадне в кръстовището и да го затвори, така че последен му се пада

          Коментар


            #35
            Immortal написа:
            Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
            На микробуса естесвено. Оставаше и на теб хаха

            Коментар


              #36
              Леле, верно ли изписахте 3 страници за 12 часа бе Ето и отговора: Ситуацията се развива при кръстовището на АХМ в София. Приближавам се към кръстовище, маскиран като "Фиатче". На него вече един с "Опелче" вече спира, защото отдясно му идва камион. Камионът очевидно щеше да ме чака. Аз обаче, въпреки че можех да си завия, и да забравя за случая, си викам - я да спра, да видим какво ще стане. Спирам, и никой на никъде! След около 5-6 секунди, започнах да правя знаци на камиона, че е негов ред. Очевадно, че и той не познава закона и правилника. По едно време се сети, и мина, и дори ми махна за "Мерси", че съм го пропуснал Въпросната ситуация е еждневие, може да се случи на всеки. Хубаво е да познаваме нормативните документи, за да сме максимално защитени, и да не отнесем акт от незнание. Незнанието на закона не отменя винаОтговорът, който съм научил от изпитващия ме, от инструктори, от многократно препрочитане на правилника, и най-вече от това че има ТОЧНО такъв въпрос в листовките, е следният: (не искам да споря с никой, ако не вярвате - питайте някого, който е в час - изпитващ, или инструктор, макар че не е гаранция)1. Преминава камионът, защото се намира отдясно, а самият той - отдясно няма никой. Преминава независимо от направлението - право или ляв завой. 2. Преминава опелът, защото от негово дясно вече няма никой, и самият той е дясностоящ на фиата. Преминава независимо от маневрата и посоката.3. Едва сега преминава фиатът. Той преминава СЛЕД като Опелът е напуснал кръстовището, а НЕ ЕДНОВРЕМЕННО с него. Това също е регламентирано. Има го и в листовките. Независимо че пътят на Фиата е назвисим от този на опела. Фиатът преминава независимо от посоката си. Ако в този момент отдясно на Фиата се приближава автомобил - Фиатът не чака - той си преминава защото има ред от предишната ситуация, а новият автомобил още не е достигнал до кръстовището. Всичко тръгна от разговор с колеги снощи на срещата на форума, че повечее от половината шофьори не познават правилника, и може би никога не са го чели. С тази елементарна ситуация - това се доказва и тук, във форума. Не искам да обидя никой, извинявам се предварително ако някой се чувства засегнат, но непознаването на закона и правилника, не означава че не трябва да се спазва, и не отменя вина! Отваряйте и четете от време на време, само може да е от полза. Няма да споменавам ситуации с ж.п. прелез, или тунел.... [/u]

              Коментар


                #37
                Леко логиката ти куца Оги, защото си представи ситуация, в която на кръстовището от дясно на фиата има наредени 2 автомобил, фиата приближава и спира след като втория автомобил от дясно е в колонката. Фиата иска да продължи направо и чака колонката от дясно. Такааа, обаче тръгва колонката от дясно и изведнъж отзад се нарежда и трети автомобил. По твоята желязна логика, след втория автомобил, третия трябва да изчака да мине фиата? Мисля, че си в голяма грешка, защото предимството не се трупа в опашка, а чакаш докато се източат всички и ти можеш да преминеш безопасно, без оглед на това, кой кога се е наредил в кръстовището.

                Коментар


                  #38
                  ogi28b написа:
                  1. Преминава камионът, защото се намира отдясно, а самият той - отдясно няма никой. Преминава независимо от направлението - право или ляв завой.[/u]
                  Аз не съм съгласна с това. Камиона си прави ляв завой и трябва да чака.

                  Коментар


                    #39
                    Inessita написа:
                    ogi28b написа:
                    1. Преминава камионът, защото се намира отдясно, а самият той - отдясно няма никой. Преминава независимо от направлението - право или ляв завой.[/u]
                    Аз не съм съгласна с това. Камиона си прави ляв завой и трябва да чака.
                    Аз сега си отворих правилника и го намерих на картинка ... вервай му - така е
                    Fiat Forum Bulgaria

                    Прекаленият светец и богу не е драг !

                    Коментар


                      #40
                      Inessita написа:
                      Immortal написа:
                      Ето ви интересна ситуация:СНЯГ.Аз съм с леката кола.Всички автомобили, освен моя са ПАРКИРАНИ.От пресечката със "СТОП" ми изкача микробуса, който дори не се огледа, а камо ли да спре.Тъй като е сняг, а паркираните коли отстрани са доста близо (улицата е тясна), не набивам разко спирачки, а само пускам газта. Карам с около 20-30 км/ч, не повече, на втора. Въпреки това, микробуса се засилва срещ мен и се удряме челно. Аз съм с баба Жигула, пука ми се радиатора и няма мърдане от там.Според вас, кой е виновен (на практика), и на кой катаджията като дойде, написа акт. А да видим.
                      На микробуса естесвено. Оставаше и на теб хаха
                      И аз така си мислех. Дори аз извиках КАТ. Обаче докато донеса картончето за преглед от преместената да не пречи на движението кола, полицаят и шофьорът на микробуса си "поговориха", след което на мен ми беше обяснено следното:Тъй като ударът не е станал в рамките на кръстовището, аз съм бил в лентата за движение на микробуса и вината е моя.Ако трябвало, трябвало да дам назад до предното кръстовище (затова и го нарисувах и него), за да пропусна микробуса.Аз обяснявам, че той изобщо не спира на стопа, и аз няма как да дам назад, защото дори не мога да спра, но полицая си твърдеше неговото - аз съм виновен, щото съм бил в неговата лента за движение. Написаха на мен акта, който подписах с особено мнение и разказах как според мен е станало. Глобата ми после беше само 20 лв. Това става през далечната вече 1990 год., бях още аджамия...

                      Коментар


                        #41
                        Оги, това, че камиона е с предимство не трябваше да го споменаваш.Я си представи ситуацията, само че без Опела. Кой тогава е с предимство; Фиата или камиона?

                        Коментар


                          #42
                          fihi написа:
                          Оги, това, че камиона е с предимство не трябваше да го споменаваш.Я си представи ситуацията, само че без Опела. Кой тогава е с предимство; Фиата или камиона?
                          Фихи, не си прочел цялата тема.Когато Опела го няма - то тогава влиза в сила чл.37, щото никой на никой не е дясностоящ.

                          Коментар


                            #43
                            И аз не съм съгласен, цял член са написали за завиването наляво, както и никой не може да ме убеди, че камионът е десностоящ на Фиата. По тази логика при катастрофа, например, е достатъчно да кажеш, че си видял да приближава кола, мотор или колело и си решил да минеш първи, завивайки наляво като най-десен. С какво член 37 е по-маловажен от 48, щото е с по-малък номер ли? И къде пише за най-десностоящ? В предишен пост се бях объркал и за кръговото движение и че нищо не пише по новите правилници, защото навремето са ме учили, че който е в кръговото е с предимство. След кратка справка видях, че няма такова нещо. След разглеждане на други форуми разбрах, че повечето са ни учили така навремето. Кои? Може би същите, които тълкуват правилото за десния и най-десния
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #44
                              Тъй, тъй.Аз вдигам ръце. Само да не ви срещна някъде на нерегулирано кръстовище... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И после да не се чудите, що на вас пишат акта.ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ, че се ядосах и ще ида да си направя един билков успокояващ чай:1.ФИАТа ИЗОБЩО НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ КАМИОНА. ЗА НЕГО Е ВАЖЕН ОПЕЛА, КОЙТО МУ Е ДЯСНОСТОЯЩ И ТОЙ (ФИАТА) Е ДЛЪЖЕН ДА ГО ПРОПУСНЕ.(т.е.НЯМА ПРАВО ФИАТА ДА НАВЛИЗА В КРЪСТОВИЩЕТО, ДОКАТО НЕ МИНЕ ОПЕЛА И ТОЧКА. КАМИОНИ - МАМИОНИ - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ)2.ОПЕЛА ПЪК НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ, ДОКАТО НЕ МИНЕ КАМИОНА, ЗАЩОТО МУ Е ОТДЯСНО.3. НЯМА ПРЯКА ВРЪЗКА МЕЖДУ ФИАТА И КАМИОНА. ВРЪЗКАТА Е ПРЕЗ ОПЕЛА4. ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ - ФИАТА НЕ Е ДЯСНОСТОЯЩ НА КАМИОНА.5.АКО ГО НЯМАШЕ ОПЕЛА, НЯМАМЕ СИТУАЦИЯ НА ДЯСНО-СТОЯЩИ И ТОГАВА ПРЕМИНАВА ПЪРВО ФИАТА, ПОСЛЕ КАМИОНА, ЗАРАДИ ЧЛ.37.

                              Коментар


                                #45
                                Immortal написа:
                                Тъй, тъй.Аз вдигам ръце. Само да не ви срещна някъде на нерегулирано кръстовище... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 И после да не се чудите, що на вас пишат акта.ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ, че се ядосах и ще ида да си направя един билков успокояващ чай:1.ФИАТа ИЗОБЩО НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ КАМИОНА. ЗА НЕГО Е ВАЖЕН ОПЕЛА, КОЙТО МУ Е ДЯСНОСТОЯЩ И ТОЙ (ФИАТА) Е ДЛЪЖЕН ДА ГО ПРОПУСНЕ.(т.е.НЯМА ПРАВО ФИАТА ДА НАВЛИЗА В КРЪСТОВИЩЕТО, ДОКАТО НЕ МИНЕ ОПЕЛА И ТОЧКА. КАМИОНИ - МАМИОНИ - НЯМА ЗНАЧЕНИЕ)2.ОПЕЛА ПЪК НЕ МОЖЕ ДА МИНЕ, ДОКАТО НЕ МИНЕ КАМИОНА, ЗАЩОТО МУ Е ОТДЯСНО.3. НЯМА ПРЯКА ВРЪЗКА МЕЖДУ ФИАТА И КАМИОНА. ВРЪЗКАТА Е ПРЕЗ ОПЕЛА4. ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ - ФИАТА НЕ Е ДЯСНОСТОЯЩ НА КАМИОНА.5.АКО ГО НЯМАШЕ ОПЕЛА, НЯМАМЕ СИТУАЦИЯ НА ДЯСНО-СТОЯЩИ И ТОГАВА ПРЕМИНАВА ПЪРВО ФИАТА, ПОСЛЕ КАМИОНА, ЗАРАДИ ЧЛ.37.
                                Спокойно човек, много лесно припалваш!Фиата не може да мине заради Опела, Опела не може да мине заради камиона, камиона не може да мине заради Фиата, защо от негова гледна точка Фиата е с предимство. Параграф 22.

                                Коментар

                                Working...
                                X