Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е с предимство?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    нелепо несъответствие в закона,което обаче напрактика се реализира така-1 фиат 2 камиот 3 опел!!! Никой не спазва правилото на дясностоящия,всички карат по някакви неписани правила,към които се ориентираме и ние.
    ex.Мареа ТД100

    Коментар


      #17
      Точно това коментирахме току що и с колегата Yavor по скайпа (да не утежняваме форума).Караме по неписаните правила (и аз го правя), но като стане беля, идват онези с лунохода и отварят книгата и четат. И после пишат.И там няма "ама на практика всички го правят"...

      Коментар


        #18
        Току що ставам ама нещо не мога да разбера. Как камиона е десностоящ на фиат-а? Иначе мисля че пръв е фиат-а, завива си надясно какво ще го интересуват някакви които завиват наляво .

        Коментар


          #19
          Аз като казвам, че 90% не познават ЗДвП и Правилника за прилагането му, вие не вярвате Ама така е, с курсове за 14 дни...

          Коментар


            #20
            сега към схемата добавете един голф и всички знаят как ще се развият събитията
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #21
              Пак ще попитам, ако блъснеш някого така (правейки ляв завой), как ще докажеш на катаджията, че там е имало и Опел, пред който си бил с предимство, който е имал предимство пред Фиата? Ще ти изсмеят вероятно.Нарочно пуснах и стария правилник, където наистина най-десния е с предимство, без значение посоката.По новия Закон няма такова нещо, а напротив изрично пише в чл. 37 - завиваш наляво - чакаш насрещните.Без значение регулирано или нерегулирано кръстовище - никъде не се споменава в новия Закон за нерегулирано кръстовище. Има Раздел 7-ми - Завиване наляво и надясно и Раздел 11-ти - Преминаване през кръстовище.Всичко, което пише в Закона и Правилника за този случай, съм цитирал в първия си пост. Текстовете в новия Правилник дублират тези от Закона.И ще потретя Чл. 37 От Закона (1) При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. Нищо друго не пише в новите Закон и Правилник, освен тези два текста. Как от тези текстове камионът е с предимство пред Фиата?
              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

              Коментар


                #22
                Immortal, защо Фиат-а трябва да чака Опела, като той изобщо не му пречи да завие? Защо да се съобразява с него, като накъдето и да ходи той нямат пресечни точки? И след като Опел-а трябва да чака камиона, но в същото време Фиат-а си минава безпроблемно и завива надясно, минава преди камиона. Това което ти казваш е по-валидно за кръстовища, където едва минава една кола и трябва да се чакат колите или пък не могат да минат едновременно две коли без да си пречат, както в случая Фиат-а и Опела минават.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #23
                  Immortal написа:
                  Аз като казвам, че 90% не познават ЗДвП и Правилника за прилагането му, вие не вярвате Ама така е, с курсове за 14 дни...
                  simeon3000 написа:
                  И ще потретя Чл. 37 От Закона (1) При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. Нищо друго не пише в новите Закон и Правилник, освен тези два текста. Как от тези текстове камионът е с предимство пред Фиата?
                  И кво излиза са, че градския влиза в тия 90%
                  The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                  Коментар


                    #24
                    Вие наистина ли не можете да четете?Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.Някъде да е казано, че ако завиваш на майната си и не пречиш на никой, тоз член за теб не важи?!?Имаш ли отдясно Опел - имаш. Спираш и го чакаш. Той седи и чака камиона.Камиона няма никой от дясно, така че тръгва той. Минава камиона, минава Опела, минаваш ти с ФИАТа.Другия вариант - Камионът е дясно стоящ и си тръгва. Ти в същото време и ти тръгваш (щото не разбираш какво пише в закона) и се удряте. Като дойде КАТаджия, иди му обяснявай що си тръгнал. Шофьорът на камиона ще каже, че е имало друга кола. Ти ще излъжеш, че е нямало, щото такати отърва. На кой ще повярва КАТаджията? Ами ако има и други свидетели?Чл. 37 се отнася за ситуация, при която двата автомобила се движат ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ по един и същ път, и НЯМА други автомобили. Никой от тях не е дясно-стоящ на другия, и затова не може да се приложи чл.48. А това, как ще докаже шофьора на камиона, че е имало и ОПЕЛ - по същия начин, както ти ще докажеш, че е нямало. Неговата дума срещу твоята. Пък и шофьора на Опела може да се окаже съвестен гражданин и да спре за да свидетелства? И тогава ко прайм?

                    Коментар


                      #25
                      1. Фиат-а (с предимство пред камиона и без отношение спрямо Опела, заради десния завой).2. Камиона с предимство пред Опел-а.3. Опел-а.Опела е с предимство спрямо Фиата, но трябва да изчака камиона, който от своя страна е без предимство, спрямо Фиата, следователно Фиата минава първи.

                      Коментар


                        #26
                        Така.Сега и от мен една ситуация.При следната ситуация, кой е с предимство?Разглеждаме ситуацията при наличието на:1. Трите коли2. Без кола номер 12. Без кола номер 2Това е всекидневна ситуация през която минавам, и за жалост всеки път се сблъсквам с хора, които просто не познават закона Че чак и псуват още малко и на бой налитат
                        Прикачени файлове
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Immortal написа:
                          Вие наистина ли не можете да четете?Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна.Някъде да е казано, че ако завиваш на майната си и не пречиш на никой, тоз член за теб не важи?!?Имаш ли отдясно Опел - имаш. Спираш и го чакаш. Той седи и чака камиона. Минава камиона, минава Опела, минаваш ти с ФИАТа.Другия вариант - Камионът е дясно стоящ и си тръгва. Ти в същото време и ти тръгваш (щото не разбираш какво пише в закона) и се удряте. Като дойде КАТаджия, иди му обяснявай що си тръгнал. Шофьорът на камиона ще каже, че е имало друга кола. Ти ще излъжеш, че е нямало, щото такати отърва. На кой ще повярва КАТаджията? Ами ако има и други свидетели?Чл. 37 се отнася за ситуация, при която двата автомобила се движат ЕДИН СРЕЩУ ДРУГ по един и същ път, и НЯМА други автомобили. Никой от тях не е дясно-стоящ на другия, и затова не може да се приложи чл.48. А това, как ще докаже шофьора на камиона, че е имало и ОПЕЛ - по същия начин, както ти ще докажеш, че е нямало. Неговата дума срещу твоята. Пък и шофьора на Опела може да се окаже съвестен гражданин и да спре за да свидетелства? И тогава ко прайм?
                          Е как камиона ще наруши всички правила и ще сече пътя на Фиата? Това е лудост! Ти на кръстовища правиш ляв срещу дясно завиващите ли???

                          Коментар


                            #28
                            Има още един интересен момент в новия Закон и новия Правилник - нищо не пише за кръгово кръстовище. Ха сега де!да се редактирам Тук и в старите закони нищо не пише. Значи си е нормално кръстовище, регулирано или не.
                            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                            Коментар


                              #29
                              Кои бе, airfan, правила ще наруши камиона, като е дясностоящ на всички.Пак казвам, в правилото на дясностоящия НЕ СЕ КАЗВА, че то не важи, ако някой завива на някъде си.Редът за преминване ПРЕЗ кръстовището се определя от това правило, и то е - камион, опел, фиат.Или викате ФИАТа не преминава през кръстовището, а прелита?

                              Коментар


                                #30
                                Според мен тук важи правилото на десностоящия - камион, опел, фиат. Ако бяха само камиона и фиата - тогава първо фиата, защото камиона завива наляво. Според мен цитирания член от закона за завой наляво не е приложим в ситуация с повече от 2 автомобила, защото влиза в конфликт с правилото на десностоящия.Иначе на практика - всички забавят до спиране и се разбират са махване на ръка, в зависимост от разстоянието и мястото за завой. Вероятно първо опела ще тръгне да се извлича, за да се намъкне фиата в същата уличка, а камиона ще ги последва, като се разкарат и е чисто.
                                Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                                Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X