Колеги - кой е с предимство, и защо? Без да четете закон, и без да се консултирате с правилника !Фиатът защото завива надясно.Опелът защото е отдясно на Фиата.Камионът, защото е тежкотоварен. Разбира се че всичко е леко подвеждащо.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство?
Collapse
X
-
-чето, камиона и после орелчетоCSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Оги пак ни хвана по "бели гащи" посред нощ Чл. 37 От Закона(1) При завиване наляво за навлизане в друг път водачът на завиващото нерелсово пътно превозно средство е длъжен да пропусне насрещно движещите се пътни превозни средства. Чл. 48 На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му страна. И от стария Правилник Чл. 82.(1) На нерегулирано кръстовище предимство има пътното превозно средство, което се намира или приближава кръстовището от дясната страна на другите превозни средства, независимо от посоката на движението им. (2) Правилото от предходната алинея важи и за кръстовище с кръгово движение, означено със знак N: 78, както и за Т-образно кръстовище. Няма минаване Камионът е с предимство пред Опела и Опелът е с предимство пред Фиата по правилото за десностоящия, НО и Фиатката е с предимство пред Камиона и без да искате сте познали правилния ред за минаване По стария Правилник десният си беше десен, без значение накъде ще ходи, т. е. камионът е с предимство, последен е Фиата. По новия Закон и Правилник, щом завиваш наляво, чакаш насрещните. По-интересно щеше да е, ако Фиатчето трябваше да продължи напред и да чака Опела, който му е отдясно, който чака десностоящия камион, който чака насрещнодвижещия се ФиатКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Оги, изненадваш ме рано сутринта със задачки закачки за първи клас.При показаната от теб ситуация - камион (дясно стоящ на всички), след това ФИАТ и ОПЕЛ минават заедно, щото не си пречат взаимно;При ситуацията на Симеон - наистина става интересно... дори се замислих... правилото на дясно-стоящия ПАК трябва да се приложи и реда да е същия като в ситуация първа.ЧЛ.37 (1) (цитиран от Симеон) урежда реда при един завиващ, и един придължаващ направо автомобил, без намесата на трети автомобил. Не мисля че е приложим в ситуацията. И така: случай 1 (Оги) - Камион, след него Опел и ФИАТ едновременно, ако не си пречат, ако си пречат - първо Опел, после ФИАТ;случай 2 (Симеон) - Камион, Опел, ФИАТ.
Коментар
-
Re: Кой е с предимство?
ogi28b написа:Колеги - кой е с предимство, и защо? Без да четете закон, и без да се консултирате с правилника !Фиатът защото завива надясно.Опелът защото е отдясно на Фиата.Камионът, защото е тежкотоварен. Разбира се че всичко е леко подвеждащо.
Коментар
-
Re: Кой е с предимство?
krasio_79bs написа:ogi28b написа:Колеги - кой е с предимство, и защо? Без да четете закон, и без да се консултирате с правилника !Фиатът защото завива надясно.Опелът защото е отдясно на Фиата.Камионът, защото е тежкотоварен. Разбира се че всичко е леко подвеждащо.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
peho написа:Е това, което сте го казали малко по-нагоре, че първо трябва да мине камиона, при една реална ситуация няма да се случи никога, освен ако този в камиона не е луд. При всички положения първо ще мине Фиата, защото е най-бързGrande Punto 1.3 75 hp
Croma 1.9 Multijet 150 hp
Коментар
-
Immortal написа:... При ситуацията на Симеон - наистина става интересно... дори се замислих... правилото на дясно-стоящия ПАК трябва да се приложи и реда да е същия като в ситуация първа.ЧЛ.37 (1) (цитиран от Симеон) урежда реда при един завиващ, и един придължаващ направо автомобил, без намесата на трети автомобил. Не мисля че е приложим в ситуацията. ...Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
В члена става дума за кръстовище, при което и двете коли се намират на един и същ път (с или без предимство). Никой на никой не е дясностоящ.При нерегулираните кръстовища, ВЪВ ВСИЧКИ СЛУЧАИ се прилага правилото на дясностоящия.Чл. 48. На кръстовище на равнозначни пътища водачът на пътно превозно средство е длъжен да пропусне пътните превозни средства, които се намират или приближават от дясната му странаТ.е. ФИАТа е ДЛЪЖЕН да пропусне ОПЕЛА (независимо на къде отива той), а ОПЕЛА е ДЛЪЖЕН да пропусне камиона, също без значение от посоката.ФИАТА ще тръгне едва когато мине Опела, него не го интересува камиона. А Опела пък ще мине, когато мине камиона. Така е по закон и ситуацията изобщо не е спорна.
Коментар
-
Според мен при реална такава ситуация, Фиатчето ще си завие като пич надясно, защото опела не му пречи с левия си завой... а опела така или иначе ще чака дясностоящия камион. Камиона няма да тръгне да прави ляв, а ще изчака Фиата да завие. Та реда ще е - Фиат, камион, опелFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар