Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в

    Здравейте, интересувам се от мнения основно по двигателя, а както знаем и на фиат се монтира този мотор, затова пиша и тук. Ясен ми е комфорта на колата, разхода не ме плаши особенно, или поне така си мисля. Обаче ме притеснява нещо- струва ми се, че се правят повече от нормалното основни ремонти на този двигател, да не би да има някакъв фабричен дефект, слабост... Въпреки, че 1,6 16 в мотора е поне 5 пъти по-разпространен, темите за основен ремонт са по-малко отколкото за 2000 20 в. Интересува ме и нещо специфично- дебитомера играе ли роля при работа на газ на колата, с най-проста газова, а не инжвекцион? т.е. ако се прецака дебитомера колата ще върви ли нормално на газ или и на двете горива няма да иска
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Имам приятел с 20в (новия)мотор на капа,бая добре се справя като се има в предвид,че си е параход,той я кара само на бензин,градско му дава около 12 на клима,грам не я ръчка,до към 2500 я кара,във форума има едно 2.0(стария) хгт браво и пича си го кара на метан,по думите чути от него,колата се справя перфектно.Мое мнение е,че и дебитомера да се "опляска" колата ще си върви на газ.

    Коментар


      #3
      Pakumba, ти си достатъчно грамотен технически и в тази насока не бих си позволил да ти дам съвет. Но все пак винаги съм смятал, че повечето коли с такива големи мотори 2.0 20V са яко ръчкани и им е взето здравето още преди да дойдат в България.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #4
        snake написа:
        Pakumba, ти си достатъчно грамотен технически и в тази насока не бих си позволил да ти дам съвет. Но все пак винаги съм смятал, че повечето коли с такива големи мотори 2.0 20V са яко ръчкани и им е взето здравето още преди да дойдат в България.
        Май по-големия проблем в случая е че като цяло Капите са доста карани автомобили ,повечето от тях са на по 400-500 к километра тук в България.Една хубава и запазена капа в чужбина струва 2 до 3 пъти повече от нивото на цените на капите в БГ.
        Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
        Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
        I am in love with my cars

        Коментар


          #5
          snake написа:
          Pakumba, ти си достатъчно грамотен технически и в тази насока не бих си позволил да ти дам съвет. Но все пак винаги съм смятал, че повечето коли с такива големи мотори 2.0 20V са яко ръчкани и им е взето здравето още преди да дойдат в България.
          Мерси Моето мнение за всички коли, които идват отвън и са на по 10 год е същото- яко ръчкани, на по 400 000 км., обаче се облягам на надеждата, че първо това не е браво, та някой тийн да го е шпорил от светофар до светофар, второ, големия мотор има доста ресурс, за разлика от на пунто 1,1. Ако аз карам пунто 1,1 100% няма да издържи дълго в моите ръце, защото скорости от 140 за него са предел, докато за голям двигател, който на 140 е на 3000 оборота не са проблем. Надявам се да съм прав де
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Replay написа:
            snake написа:
            Pakumba, ти си достатъчно грамотен технически и в тази насока не бих си позволил да ти дам съвет. Но все пак винаги съм смятал, че повечето коли с такива големи мотори 2.0 20V са яко ръчкани и им е взето здравето още преди да дойдат в България.
            Май по-големия проблем в случая е че като цяло Капите са доста карани автомобили ,повечето от тях са на по 400-500 к километра тук в България.Една хубава и запазена капа в чужбина струва 2 до 3 пъти повече от нивото на цените на капите в БГ.
            Това и аз го забелязах- чудя се откъде ги вземат нащите джамбази, защото тук са значително по-евтини капите, отколкото в Германия. там започват от 2000 евро, а тук са под 4 000 лв за 2000 год. Обаче ми прави впечатление, че в мобиле.де повечето са в интервала от 150 000 до 250 000, което е много добре и смятам поне до 400 000 няма да има проблем, само при условие, че не лъжат в немското мобиле както в нашето
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              абе чове, много го мислиш. Отиваш караш 2-3 капи, следва Флюбване в комфорта на тази лимузина.. ииии купуваш тази дето най ти е паснала на сърцето. То ако и е писано, колкото и пазена да е пак ше се счупи... така де то си е до късмет. След което идваш за проба на капата до Варна и ме черпиш бира с цаца, за добрия съвет. Айде чакам да дойдеш с ... капата разбира се. Онова браво не е за теб и твоите километри.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                phoenix написа:
                абе чове, много го мислиш. Отиваш караш 2-3 капи, следва Флюбване в комфорта на тази лимузина.. ииии купуваш тази дето най ти е паснала на сърцето. То ако и е писано, колкото и пазена да е пак ше се счупи... така де то си е до късмет. След което идваш за проба на капата до Варна и ме черпиш бира с цаца, за добрия съвет. Айде чакам да дойдеш с ... капата разбира се. Онова браво не е за теб и твоите километри.
                Абе вярно аз докато го мисля те ще одъртеят съвсем ама то нали знаеш- веднъж на хубавото като свикнеш и не ти се чупи бравото, после да остана дори за 1 ден без кола с тази капа има да храня във форума.... Иначе за конфорта, сигурността, бързината мисля няма сми да се говори. А как седи въпроса с обслужването- има ли къде да падне карфица при този двг? Май имаше чалъм да се сменя ангренажа без да се вади моторя...
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Ангренажа си го сменяш без яд,бая по голям кош има от бравото и имя място.

                  Коментар


                    #10
                    колега ми сподели на л.с, че заради високата мощност бутално-мотовилковия механизъм на трози двг е под сериозно напрежение, затова чат-пат се случват превъртели лагерчета и т.н. Има ли някой да сподели с браво/марея 2000 20 в дали е имал такива проблеми?
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Янко от Септември е с Капа на газ.Е това чудо мноо върви возил съм се.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Re: Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в

                        pakumba написа:
                        Здравейте, интересувам се от мнения основно по двигателя, а както знаем и на фиат се монтира този мотор, затова пиша и тук. Ясен ми е комфорта на колата, разхода не ме плаши особенно, или поне така си мисля. Обаче ме притеснява нещо- струва ми се, че се правят повече от нормалното основни ремонти на този двигател, да не би да има някакъв фабричен дефект, слабост... Въпреки, че 1,6 16 в мотора е поне 5 пъти по-разпространен, темите за основен ремонт са по-малко отколкото за 2000 20 в. Интересува ме и нещо специфично- дебитомера играе ли роля при работа на газ на колата, с най-проста газова, а не инжвекцион? т.е. ако се прецака дебитомера колата ще върви ли нормално на газ или и на двете горива няма да иска
                        Колега след като не те плаши разхода разхода защо ще съсипваш двигателя с газ или метан,карам го вече година и половина съшия,не съм долял капка масло,нищо не съм му правил освен ролки,ремъци и масло,не гори бог знае колко,колкото до темите за осн.ремонт-мисля че най малко са за този двигател.Колкото до вървенето,след 3500 оборота полудява.
                        Marea HLX 147ps

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Янко от Септември е с Капа на газ.Е това чудо мноо върви возил съм се.
                          Аз даже съм го карал... даже е на газ и на метан. И дори на метан върви много Иначе това за превъртането на лагерите и аз съм го чувал като коментар, но не съм го виждал

                          Коментар


                            #14
                            Re: Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в

                            Gofi написа:
                            pakumba написа:
                            Здравейте, интересувам се от мнения основно по двигателя, а както знаем и на фиат се монтира този мотор, затова пиша и тук. Ясен ми е комфорта на колата, разхода не ме плаши особенно, или поне така си мисля. Обаче ме притеснява нещо- струва ми се, че се правят повече от нормалното основни ремонти на този двигател, да не би да има някакъв фабричен дефект, слабост... Въпреки, че 1,6 16 в мотора е поне 5 пъти по-разпространен, темите за основен ремонт са по-малко отколкото за 2000 20 в. Интересува ме и нещо специфично- дебитомера играе ли роля при работа на газ на колата, с най-проста газова, а не инжвекцион? т.е. ако се прецака дебитомера колата ще върви ли нормално на газ или и на двете горива няма да иска
                            Колега след като не те плаши разхода разхода защо ще съсипваш двигателя с газ или метан,карам го вече година и половина съшия,не съм долял капка масло,нищо не съм му правил освен ролки,ремъци и масло,не гори бог знае колко,колкото до темите за осн.ремонт-мисля че най малко са за този двигател.Колкото до вървенето,след 3500 оборота полудява.
                            защо ли- защото не виждам смисъл да давам грешни пари. на 10 годишна /минимум/ кочина какво да му пазя, за нов ли да го пазя разхода не ме плаши на газ- дали е 13 или 15 все ми е тази, щото 2 лв няма да ме объркат. Има и друго- колата става по-надеждна, па кой квото иска да ми приказва за газта аз си имам две горива и не ми дреме. Онзи ден на приятел колата му на 4 год изгоаря бенз помпа извънградко мерси. На мен в най-гадната зима на 500 км от къщи ми изгоря дюза, ако нямах газ щях да спя в колата, а нямаше как да ме изтегли някой или да ме качи на платформа, защото затвориха всички пътища в областта Благодаря ти за инфото за твоята кола :D
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Re: Мнение Ланчиа Каппа 2000 20 в

                              pakumba написа:
                              Gofi написа:
                              pakumba написа:
                              Здравейте, интересувам се от мнения основно по двигателя, а както знаем и на фиат се монтира този мотор, затова пиша и тук. Ясен ми е комфорта на колата, разхода не ме плаши особенно, или поне така си мисля. Обаче ме притеснява нещо- струва ми се, че се правят повече от нормалното основни ремонти на този двигател, да не би да има някакъв фабричен дефект, слабост... Въпреки, че 1,6 16 в мотора е поне 5 пъти по-разпространен, темите за основен ремонт са по-малко отколкото за 2000 20 в. Интересува ме и нещо специфично- дебитомера играе ли роля при работа на газ на колата, с най-проста газова, а не инжвекцион? т.е. ако се прецака дебитомера колата ще върви ли нормално на газ или и на двете горива няма да иска
                              Колега след като не те плаши разхода разхода защо ще съсипваш двигателя с газ или метан,карам го вече година и половина съшия,не съм долял капка масло,нищо не съм му правил освен ролки,ремъци и масло,не гори бог знае колко,колкото до темите за осн.ремонт-мисля че най малко са за този двигател.Колкото до вървенето,след 3500 оборота полудява.
                              защо ли- защото не виждам смисъл да давам грешни пари. на 10 годишна /минимум/ кочина какво да му пазя, за нов ли да го пазя разхода не ме плаши на газ- дали е 13 или 15 все ми е тази, щото 2 лв няма да ме объркат. Има и друго- колата става по-надеждна, па кой квото иска да ми приказва за газта аз си имам две горива и не ми дреме. Онзи ден на приятел колата му на 4 год изгоаря бенз помпа извънградко мерси. На мен в най-гадната зима на 500 км от къщи ми изгоря дюза, ако нямах газ щях да спя в колата, а нямаше как да ме изтегли някой или да ме качи на платформа, защото затвориха всички пътища в областта Благодаря ти за инфото за твоята кола :D
                              Избора е твой,успех.
                              Marea HLX 147ps

                              Коментар

                              Working...
                              X