Re: за Пловдив - някой да има стара външна велогума за пода
Atanas71 написа:
u_bo написа:
гумата ще бъде използвана като втори слой за защита от ’бабешки зъби’за целта се изрязват бордовете й може да е МНОГО напукана и нацепена
Дай някакви размери :D няма да гадаем
Размера няма значение ... както казват някои гумата се взима, изрязват се бордовете отстрани, ако е по-голяма от 20’ се скъсява, след това се залепя отвътре на текущата външна гумаслага се вътрешната и готово - гума защитена от ’бабини зъби’проблема е , че не се произвеждат защитени гуми за размер по-малък от 24 ’ и затова правя такива ’тунингования’... ако има интерес може и снимки да кача а гумата която ще се ’доработва’ е 20’ ,--> за едната използвах 27’ * 1.25’ - остана едно парче ама за втората не стига така че всичко дето е 20’ и нагоре става
Предполагам, че става дума за едни много гадни и здрави тръни (в Пазарджик им викаме бабеци или баберици), които се забиват по 6-7 в гумите на колелото и после спокойно можеш да изхвърлиш гумата и да си купиш нова . Сегашните масови външни гуми на колелата (с цени до 7-8 лв.) са пълни китайски боклуци, защото производството им няма нищо общо със стандартите. Работил съм 4 години в "Каучук" (бившият комбинат "К.Русинов") Пазарджик и знам как се произвеждат истинските гуми - под гумата се слагаше пласт с оплетки, платна и протектори. Тези гуми не се пукаха от нищо, освен от пирон.Между другото и сега продават по-качествени външни гуми(чешки, немски) - около 20 лв. е бройката, които са с по-малък грайфер и не увличат със себе си бабеците. Има всякакви размери. Откакакто на едното колело у нас смених гумите с такива преди 2 години, не съм пукал гума.А като си решил сам да си правиш такива защитени гуми, не е ли по-добре от вътрешната страна да залепиш вътрешна гума ? Външната хем по-трудно ще се залепи, а и както е с грайфери, не знам какъв ще е резултата.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Предполагам, че става дума за едни много гадни и здрави тръни (в Пазарджик им викаме бабеци или баберици), които се забиват по 6-7 в гумите на колелото и после спокойно можеш да изхвърлиш гумата и да си купиш нова . Сегашните масови външни гуми на колелата (с цени до 7-8 лв.) са пълни китайски боклуци, защото производството им няма нищо общо със стандартите. Работил съм 4 години в "Каучук" (бившият комбинат "К.Русинов") Пазарджик и знам как се произвеждат истинските гуми - под гумата се слагаше пласт с оплетки, платна и протектори. Тези гуми не се пукаха от нищо, освен от пирон.Между другото и сега продават по-качествени външни гуми(чешки, немски) - около 20 лв. е бройката, които са с по-малък грайфер и не увличат със себе си бабеците. Има всякакви размери. Откакакто на едното колело у нас смених гумите с такива преди 2 години, не съм пукал гума.А като си решил сам да си правиш такива защитени гуми, не е ли по-добре от вътрешната страна да залепиш вътрешна гума ? Външната хем по-трудно ще се залепи, а и както е с грайфери, не знам какъв ще е резултата.
за всичко това си прав ,с изключение:1. не намерих по магазините свясна гума с добра оплетка за размер по-малък от 24’дори и чешките са слаби 2. вътрешна ако се залепи- малък е ефекта- тя няма оплетка - а това е целта
Лети джантии безкамерни гуми "run flat". Това е изхода от тези треви! В Белене се наричат "бабенки".Аз за това се отказах от велосипедите преди години. На всяко излизане 2 лева за лепене на вътрешни гуми....
Лети джантии безкамерни гуми "run flat". Това е изхода от тези треви! В Белене се наричат "бабенки".Аз за това се отказах от велосипедите преди години. На всяко излизане 2 лева за лепене на вътрешни гуми....
Моляяяяяя ? Колко ? Я пак ? Вътрешната гума си я лепя точно за 1 мин.Намерих някво гумено парче в мазето,взех си едно секундно лепило и готово.
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Лети джантии безкамерни гуми "run flat". Това е изхода от тези треви! В Белене се наричат "бабенки".Аз за това се отказах от велосипедите преди години. На всяко излизане 2 лева за лепене на вътрешни гуми....
Моляяяяяя ? Колко ? Я пак ? Вътрешната гума си я лепя точно за 1 мин.Намерих някво гумено парче в мазето,взех си едно секундно лепило и готово.
Не е за минута със сигурност . Трябва да свалиш каплата ( а ако е задна с тези скорости си е малко приключение ), да извадиш гумата от каплата, да я надуеш, да я поставиш във вода да се види откъде издиша. А след това и да се тръкне леко с шкурка вътрешната гума и чак тогава вече може да се лепи. Освен това с гумено парче и секундно лепило не е ясно колко ще държи. Има си лепенки за целта, които не са особено скъпи. А въпросните гадни баберици имат свойството да се забиват по няколко в гумата и става невъзможно да се лепи, изхвърляш я и си купуваш нова. Много са неприятни.u_bo, пиши, ако не намериш стари външни гуми в Пловдив. Ще проверя какво е положението у нас. Не може да не съм запазил някоя и друга гума от "К.Русинов".
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар