Карам служебна Зафира 2.0 ДТИ 82 коня. Плюсовете и са доброто като за ван пътно поведение и маневреността. Салонът е добре замислен, с много ниши и поставки, но ужасно скърца. С този двигател колата е мъртвец, с по-мощните не знам как е. Но като цяло е единствения Опел, за който мога да кажа нещо добро.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вече я купих ...Търся инфо и мнения за Zafira 2.0 DTI 101 hp
Collapse
X
-
Бърза поправка в сметките за Зафирата:- ЕГР клапан 200-230 лв.- Ел. модул на ГНП - 300 лв.- Лагер с главина(предни) - 170 лв., задния - лагер е 70 лв. и не е с главината- Съединител комплект - 380 лв.Фиат ТД 100 за 100 000 км употреба от мен:- Ел. дюза - 400 лв.- Авансатор - 140 лв.- ГНП Лукас - трудно се намира майстори за нея, а цената за поправка е значителна.- Главина с лагер - 35+42 лв. - трудно е да се извади главината, без да се наруши цялостта на лагера.- Скоростна кутия на старо - 300-350 лв.- Сегменти - 220 лв.- Термостат - 80-90 лв.- Турбо - 1200 лв.- Съединител комплект - 230 лв.- Ремъци и ролки - златни - около 280-340 лв.- Рейките на Фиатите също текат(скъпички са дори и на старо), както и виещото серво не трябва да учудва никого.- и още какво ли не съм сменял - 2 пъти цялата предница, амортисьори, дискове, 3 пъти накладки и т.н. - посочените по-горе цени са без труд.И да дърпам и да не дърпам чертата Фиатката ми глътна доста парици.Сега предпочитам да си взема нещо по-голямо, за което очаквам да плащам в най-лошия случай пак толкова.На Фиата му набрах много след като през почивните дни ми блокира ключалката на задната врата и нямаше как да я отворя. Наложи се да чупя пластмасовата кора, тъй като при затворено положение нямаше как да се развият болтовете. Но това не беше всичко, ключалката е на такова забито и недостъпно място дори и от вътре, че се наложи да разглобя другата задна врата, за да разбера какъв е механизма на действие на ключалката. След това напипвайки и напъвайки се отвори вратата. Загубих 4 часа до разрешаването на проблема - отваряне на вратата и смазване на клеясалите части. Зафирата, която гледам е на 175600 км без да са превъртани.Двигателчето работи добре, няма грешки при диагностика. Мисля да я чипна и да вдигна конете от 101 на 125-130 к.с. (има такава възможност).Ще видим какво ще излезе и от цялата работа. Що се отнася до Рено Еспейс - твърдо ме посъветваха да бягам от него.
Коментар
-
Карал съм няколко пъти бившето фирмено Рено Еспас II - от Ямбол до Перник и обратно, Ямбол-Смолян и обратно и подобни. Като изключим "тропащото" (като шум) окачване и чупещите се пластмаси в купето, иначе е един доста приятен за пътуване автомобил, при това с доста екстри и изключително пространствен.Впечатленията ми от Зафира са бегли, возил съм се веднъж, и единственото което ми направи впечатлление тогава бе, че е доста тясна за такъв тип автомобил.Не си ли мислил и за Еврован (ФИАТ Юлис/ Ланча Зета/ Пежо 806 (807)/ Ситроен Евазион)? Дизелите (HDI) на PSA са доста добри, доколкото знам?Иначе тез сметки с подръжката, дето си ги написал са доста относителни. Ясно ти е, че може да си купиш автомобил с много скъпи части, и да не ти се наложи никога да ги купуваш, както и да вземеш друг, на пръв поглед с евтини части, но да не излиза от сервиза? Не говоря за различни марки, а по принцип, има поддържани и неподдържани автомобили. И малко късмет има в цялата работа...Ти си знаеш най-добре де, каквото и да избереш - твое ще си е, да си го караш безаварийно най-вече, и със здраве!
Коментар
-
Колега като ти е харесала си я вземи. Хубаво си ги написал тези цени ама този електронен блок не е по твоите сили да си го смениш даже сам трудно ще махнеш помпата така че тези 300 лв се удвояват. ЕГР ите са 3-4 модела и втрвятс часто от колектора. За една умряла Вектра Б единя маркуч на турбото е над 200 лв. Дано не ти се случи нищо от това което е минавало през мен. Като цяло двигателя е много дървен. Ако го сравняваш с ТД 100 ще ти изглежда супер но дори и едно обикновено 90 кс ТДИ на ФВ е по-добро, а с ЖТД изобщо няма база за сравнение.
Коментар
-
И аз ще се включа, тъкмо защото имам директни наблюдения върху Зафирите и много, много километри навъртени с тях! Доста са пъргави и дърпат добре, това мога да го кажа и за Зафира А с 2.0 DTI и за новата с 1.9 CDTI. Честно казано, старата върви повече и ускорява много по-добре. Малко по-шумна е обаче и това се усеща и в купето. За разхода няма да говорим - ясно е, че не гори! За интериора и вътрешното пространство само лоши думи - като табло, волан, скоростен лост и др. - Астра полицейска при първата Зафира/скучнотия/ и новата Астра при следващия модел/с по-фешън излъчване/! Тесничко е, с твърди, неудобни седалки, особено последният ред! Имам Киа Карнивал от няколко месеца с 2.9 CRDI двигател 144 к.с., с просторно купе, меки седалки и приспивна возия/колегата nai7 може да потвърди /. Не бих я сменил за Зафира, дори и за новата! Успех с избора!Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp
Коментар
-
la squadra azzurra написа:И аз ще се включа, тъкмо защото имам директни наблюдения върху Зафирите и много, много километри навъртени с тях! Доста са пъргави и дърпат добре, това мога да го кажа и за Зафира А с 2.0 DTI и за новата с 1.9 CDTI. Честно казано, старата върви повече и ускорява много по-добре. Малко по-шумна е обаче и това се усеща и в купето. За разхода няма да говорим - ясно е, че не гори! За интериора и вътрешното пространство само лоши думи - като табло, волан, скоростен лост и др. - Астра полицейска при първата Зафира/скучнотия/ и новата Астра при следващия модел/с по-фешън излъчване/! Тесничко е, с твърди, неудобни седалки, особено последният ред! Имам Киа Карнивал от няколко месеца с 2.9 CRDI двигател 144 к.с., с просторно купе, меки седалки и приспивна возия/колегата nai7 може да потвърди /. Не бих я сменил за Зафира, дори и за новата! Успех с избора!
Коментар
-
Ами колеги, купих си Зафито миналата сряда. Събота и неделя покарах стотина километра и сега е за смяна на консумативи и разни дребни чаркове.Честно да ви кажа, доста си ми карасва и се учудих на тези 101 к.с., които дърпат това тежко купе. Има си пъргавина и возията си е много прилична.В петък, ако ми е готова колицата ще я дръпна до Русе да видя как ще се представи.Снимки нямам, но си има пълни екстри без подгрев на седалките и климатроник.Най си ми харесват двата шибидаха, широтата и двете допълнителни места.
Коментар
-
Честито!Началството ми днес се оплакваше че му се е втвърдил волана, но не стана ясно дали е с хидравлична помпа, или електроусилвател. Всъщност - "това тежко купе" е малко по-малко от 1500 кг според catalog.auto.ru и пак според него - главната предавка в диференциала е 4.17 : 1 ; 205 Нм при 1650 об/мин. За сравнение - Фиат Браво ЖТД 105 разполага с почти същите характеристики - 205 Нм при 1500 об/мин, но пък предавката в диференциала е 3.17 (ако не се лъжа). Ако има и разлика в предавките - ето ти по-голямата теглителна сила откъде идва - саамо от диференциала имаш грубо 25 % разлика.Тоя руски каталог май е пълен с всевъзможни грешки. Според друг сайт - максималният момент е 230 Нм на 1950, което е по-близо до истината, но поне за диференциала и двата сайта на едно мнение.
Коментар
-
то освен главното предаване има и скоростна кутия ако всичко друго е еднакво, то зафирата трябва да има максимална скорост с 25% по-ниска от на бравото..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:то освен главното предаване има и скоростна кутия ако всичко друго е еднакво, то зафирата трябва да има максимална скорост с 25% по-ниска от на бравото...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
emzo написа:Честито колега.101 коня минават към малкия данък :Pex.Мареа ТД100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар