Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вече я купих ...Търся инфо и мнения за Zafira 2.0 DTI 101 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Карам служебна Зафира 2.0 ДТИ 82 коня. Плюсовете и са доброто като за ван пътно поведение и маневреността. Салонът е добре замислен, с много ниши и поставки, но ужасно скърца. С този двигател колата е мъртвец, с по-мощните не знам как е. Но като цяло е единствения Опел, за който мога да кажа нещо добро.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
    Volvo S60 Sport 2.4D

    Коментар


      #17
      Бърза поправка в сметките за Зафирата:- ЕГР клапан 200-230 лв.- Ел. модул на ГНП - 300 лв.- Лагер с главина(предни) - 170 лв., задния - лагер е 70 лв. и не е с главината- Съединител комплект - 380 лв.Фиат ТД 100 за 100 000 км употреба от мен:- Ел. дюза - 400 лв.- Авансатор - 140 лв.- ГНП Лукас - трудно се намира майстори за нея, а цената за поправка е значителна.- Главина с лагер - 35+42 лв. - трудно е да се извади главината, без да се наруши цялостта на лагера.- Скоростна кутия на старо - 300-350 лв.- Сегменти - 220 лв.- Термостат - 80-90 лв.- Турбо - 1200 лв.- Съединител комплект - 230 лв.- Ремъци и ролки - златни - около 280-340 лв.- Рейките на Фиатите също текат(скъпички са дори и на старо), както и виещото серво не трябва да учудва никого.- и още какво ли не съм сменял - 2 пъти цялата предница, амортисьори, дискове, 3 пъти накладки и т.н. - посочените по-горе цени са без труд.И да дърпам и да не дърпам чертата Фиатката ми глътна доста парици.Сега предпочитам да си взема нещо по-голямо, за което очаквам да плащам в най-лошия случай пак толкова.На Фиата му набрах много след като през почивните дни ми блокира ключалката на задната врата и нямаше как да я отворя. Наложи се да чупя пластмасовата кора, тъй като при затворено положение нямаше как да се развият болтовете. Но това не беше всичко, ключалката е на такова забито и недостъпно място дори и от вътре, че се наложи да разглобя другата задна врата, за да разбера какъв е механизма на действие на ключалката. След това напипвайки и напъвайки се отвори вратата. Загубих 4 часа до разрешаването на проблема - отваряне на вратата и смазване на клеясалите части. Зафирата, която гледам е на 175600 км без да са превъртани.Двигателчето работи добре, няма грешки при диагностика. Мисля да я чипна и да вдигна конете от 101 на 125-130 к.с. (има такава възможност).Ще видим какво ще излезе и от цялата работа. Що се отнася до Рено Еспейс - твърдо ме посъветваха да бягам от него.

      Коментар


        #18
        Карал съм няколко пъти бившето фирмено Рено Еспас II - от Ямбол до Перник и обратно, Ямбол-Смолян и обратно и подобни. Като изключим "тропащото" (като шум) окачване и чупещите се пластмаси в купето, иначе е един доста приятен за пътуване автомобил, при това с доста екстри и изключително пространствен.Впечатленията ми от Зафира са бегли, возил съм се веднъж, и единственото което ми направи впечатлление тогава бе, че е доста тясна за такъв тип автомобил.Не си ли мислил и за Еврован (ФИАТ Юлис/ Ланча Зета/ Пежо 806 (807)/ Ситроен Евазион)? Дизелите (HDI) на PSA са доста добри, доколкото знам?Иначе тез сметки с подръжката, дето си ги написал са доста относителни. Ясно ти е, че може да си купиш автомобил с много скъпи части, и да не ти се наложи никога да ги купуваш, както и да вземеш друг, на пръв поглед с евтини части, но да не излиза от сервиза? Не говоря за различни марки, а по принцип, има поддържани и неподдържани автомобили. И малко късмет има в цялата работа...Ти си знаеш най-добре де, каквото и да избереш - твое ще си е, да си го караш безаварийно най-вече, и със здраве!

        Коментар


          #19
          Колега като ти е харесала си я вземи. Хубаво си ги написал тези цени ама този електронен блок не е по твоите сили да си го смениш даже сам трудно ще махнеш помпата така че тези 300 лв се удвояват. ЕГР ите са 3-4 модела и втрвятс часто от колектора. За една умряла Вектра Б единя маркуч на турбото е над 200 лв. Дано не ти се случи нищо от това което е минавало през мен. Като цяло двигателя е много дървен. Ако го сравняваш с ТД 100 ще ти изглежда супер но дори и едно обикновено 90 кс ТДИ на ФВ е по-добро, а с ЖТД изобщо няма база за сравнение.

          Коментар


            #20
            Immortal написа:
            Дизелите (HDI) на PSA са доста добри, доколкото знам?
            Ужас! Побиват ме тръпки само като го прочета. Толкова разправии сме имали, че си нямате представа.

            Коментар


              #21
              И аз ще се включа, тъкмо защото имам директни наблюдения върху Зафирите и много, много километри навъртени с тях! Доста са пъргави и дърпат добре, това мога да го кажа и за Зафира А с 2.0 DTI и за новата с 1.9 CDTI. Честно казано, старата върви повече и ускорява много по-добре. Малко по-шумна е обаче и това се усеща и в купето. За разхода няма да говорим - ясно е, че не гори! За интериора и вътрешното пространство само лоши думи - като табло, волан, скоростен лост и др. - Астра полицейска при първата Зафира/скучнотия/ и новата Астра при следващия модел/с по-фешън излъчване/! Тесничко е, с твърди, неудобни седалки, особено последният ред! Имам Киа Карнивал от няколко месеца с 2.9 CRDI двигател 144 к.с., с просторно купе, меки седалки и приспивна возия/колегата nai7 може да потвърди /. Не бих я сменил за Зафира, дори и за новата! Успех с избора!
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150hp
              Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm 95hp
              Alfa Romeo ARNA 1.2 63hp

              Коментар


                #22
                Съседа ми си взе преди 6 месеца Фиат Юлисе,бензинка,вози ме веднъж и ми хареса возията,а и казва че е доволен откъм двигател и ходова
                Marea HLX 147ps

                Коментар


                  #23
                  la squadra azzurra написа:
                  И аз ще се включа, тъкмо защото имам директни наблюдения върху Зафирите и много, много километри навъртени с тях! Доста са пъргави и дърпат добре, това мога да го кажа и за Зафира А с 2.0 DTI и за новата с 1.9 CDTI. Честно казано, старата върви повече и ускорява много по-добре. Малко по-шумна е обаче и това се усеща и в купето. За разхода няма да говорим - ясно е, че не гори! За интериора и вътрешното пространство само лоши думи - като табло, волан, скоростен лост и др. - Астра полицейска при първата Зафира/скучнотия/ и новата Астра при следващия модел/с по-фешън излъчване/! Тесничко е, с твърди, неудобни седалки, особено последният ред! Имам Киа Карнивал от няколко месеца с 2.9 CRDI двигател 144 к.с., с просторно купе, меки седалки и приспивна возия/колегата nai7 може да потвърди /. Не бих я сменил за Зафира, дори и за новата! Успех с избора!
                  Все още мога да заменя Зафирата за Киа 2,9 но ме притесняват скъпите части на азитските автомобили, както и голямото купе.Варианта е Киа 2,9 2004 г. за 9500 лв., но нещо не ми харесва стойността за 5-годишна кола.Засега Зафирката ме чака в един двор, но то ще се чуе когато я подкарам. Мисля всичко да й сменя като консумативи без ограничение - ама всичко.Не ми харесва отвътре, но ми хареса возията. Карам една астра комби 2007 1,7 CDTI, но така се люлее, че имам чувството, че ще се обърна на някой завой. Радвам се, че Зафито е с по-твърдо окачване. На мен ми трябва кола, която да издържа на много километри.

                  Коментар


                    #24
                    Ами колеги, купих си Зафито миналата сряда. Събота и неделя покарах стотина километра и сега е за смяна на консумативи и разни дребни чаркове.Честно да ви кажа, доста си ми карасва и се учудих на тези 101 к.с., които дърпат това тежко купе. Има си пъргавина и возията си е много прилична.В петък, ако ми е готова колицата ще я дръпна до Русе да видя как ще се представи.Снимки нямам, но си има пълни екстри без подгрев на седалките и климатроник.Най си ми харесват двата шибидаха, широтата и двете допълнителни места.

                    Коментар


                      #25
                      Честито!Началството ми днес се оплакваше че му се е втвърдил волана, но не стана ясно дали е с хидравлична помпа, или електроусилвател. Всъщност - "това тежко купе" е малко по-малко от 1500 кг според catalog.auto.ru и пак според него - главната предавка в диференциала е 4.17 : 1 ; 205 Нм при 1650 об/мин. За сравнение - Фиат Браво ЖТД 105 разполага с почти същите характеристики - 205 Нм при 1500 об/мин, но пък предавката в диференциала е 3.17 (ако не се лъжа). Ако има и разлика в предавките - ето ти по-голямата теглителна сила откъде идва - саамо от диференциала имаш грубо 25 % разлика.Тоя руски каталог май е пълен с всевъзможни грешки. Според друг сайт - максималният момент е 230 Нм на 1950, което е по-близо до истината, но поне за диференциала и двата сайта на едно мнение.

                      Коментар


                        #26
                        то освен главното предаване има и скоростна кутия ако всичко друго е еднакво, то зафирата трябва да има максимална скорост с 25% по-ниска от на бравото...
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          #27
                          charlie написа:
                          то освен главното предаване има и скоростна кутия ако всичко друго е еднакво, то зафирата трябва да има максимална скорост с 25% по-ниска от на бравото...
                          Изобщо няма да се учудя. Признавам си, че нямам впечатления от Зафира, но друго ме "изнервя" мен - да платиш 4 пъти по-висок данък за 5 коня над 100 както прави баща ми с Бравата е леко набутвация. Но да ги платиш за 1 кон... Да ти е честита, колега!
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #28
                            Честито колега.101 коня минават към малкия данък :P
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Честито колега.101 коня минават към малкия данък :P
                              не е вярно колега,има коли които минават в малкия и такива в големия Зависи кой как "закръгли" киловатите,щото това е важно нам...не знам ти как правиш сметката,но моята кола се води 100коня,а по талон е точно 74кв, ако е 75 вече е големия данък нали?
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар


                                #30
                                Ако е 75 киловата, дали не е 102 коня ? Какво значи това - зависи кой как закръгли киловатите? Киловатите или са 74, или са 75, трето положение няма.

                                Коментар

                                Working...
                                X