Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вече я купих ...Търся инфо и мнения за Zafira 2.0 DTI 101 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вече я купих ...Търся инфо и мнения за Zafira 2.0 DTI 101 hp

    Колеги, мисля да сменя марката, че с Фиат ми писна. Все пак искам да се допитам до вас за мнения за Зафирата.Фиатката ще я оставя за жена ми (за градско), че толкова пари хвърлих по него, че е грехота да го подаря.П.П. Колегите от Опел форума все още не ми дават да пиша, след като се регистрирах преди 3 дни

    #2
    Возията му за мен е ужасна, твърда и не подхожда на такъв тип кола.Иначе двигателчето е екстра за купето, доста добре върви.Това сами впечатления от 30-40мин шофиране на такава кола.Пластмасите вътре НЕ скърцаха, това ми остави добро впечатление.Толкова могоа да помогна.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Наистина и моите впечатления са, че е много твърда возията, особено отзад, ако не беше висок тавана може спокойно да си разбиеш главата... Ако се решиш задължително мини през София Ауто, имаха някаква промоция за пълен преглед и диагностика на добра цена, но ще те излъжа точно.

      Коментар


        #4
        Карам Опел Вектра 2.0 DTI 2003 година. Като двигател е добра. Имах проблеми с лагерите на предните колела ( сменят се с главините ). Съществува и побългаряване де...За Зафирата, като возия нямам наблюдения, но виж Вектрата вози чудно. Базирам се на Бравата от подписа ми. Опела е по-добре обезшумен. Не му липсват глезотийки. Цената му обаче на придобиване преди 2 години си беше...16 000 лв., а на Бравата ( 2001)преди една година 5 900 лв. И пълен мит е, че частите на ОПЕЛ са евтини. Като динамика - този двигател е много добър. Мисля си, че ЖТД -то му отстъпва, но всичко е субективно и се влияе от комфорт, сигурност, усет за скорост и пр. В това отношение Вектрата бие по всички показатели... Но тук сравнявам два коренно различни автомобила придобити с цената на коренно различни по цифра финикийски знаци.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          За също съм с добри впечатления от двигателя. Бащата кара Вектра’01 с този двигател и е мн доволен. За извънградско е с добра динамика, киматика почти не се усеща. Дори и натоватен с хора и багаж пак дърпа доволно. за разхода - извънградско пада под 5, ако не я юркаш може и 5 с климатик да даде. градско стига 8.
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #6
            От двигателя ще бъдеш много доволен.Имам впечатления от него и останах само с добри впечатления.Насочил си се в правилната посока, няма да сбъркаш с Зафирата.Ето ти едно конкретно мнение от Опел форума! "Здравейте приятели.От 6 месеца карам една доста прилична зафира 2.0dti.Бива си я машината.Преди това имах впечатления от вектра 2.0 бензин 115к.с. и от калибра 2.0 16v 150к.с. и от доста добра жигула,която все още си я имам.След всичките тези бензинки бях доста скептично настроен към дизелите,но съм много приятно изненадан от поведението и динамиката на 2.0dti 101 к.с.Пробвах всякакви нафти и сега знам коя е моята.Двигателя е тих и много тегли.Със силната нафта на веригата от бензиностанции е много динамична,а със слабата и по-евтина нафта е по-мудна,но по-икономична.Вече имам 10500 км с тази машина и имам достатъчно впечатления"Като те допуснат в форума разгледай в търсачката има много мнения за Зафирата!
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              Баща ми кара Зафира 2,0 DTI 2002 година. Купи я на реални 70000км....мина вече около 20000км с нея и до сега е сменял само преден лагер, който е заедно с главината, както спомена някой по-горе. Цената му беше около 200лв.Не знам какво не и харесвата на возията. В сравнение с Бравото вози супер комфортно....Един път я карах от Плевен до София и щях да хвана морска болест На мен лично ми е прекалено мека возията.Двигателя опъва доста добре, но не очаквай чудеса на това тежко купе - до 140 няма проблеми.Хубаво е да се отбележи, че двигателя е с верига, а не с ремък, което ти спестява някакви пари пру първоначалното обслужване.Като цяло бащи ми много му допадна колата и каза, че на по-малка кола повече не иска да се качва
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Пропуснах едно от важните неща. Извънградско с около 120 км/ч гори към 5 - 5,2 л./100. Ако я юркаш над 120 км/ч. разхода е осезаем 6,2-6,5/100км. Колега беше написал, че климатика не се усеща ( като мощ и динамика )и е така. Разхода с климатик се вдига, но незначително. В града обаче под 8-9л/100км. трудно падам. Зафирата е с по-голямо купе и е възможно да има разминавания с написаното от мен...Но двигателя е много добър.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  а моето мнение е , че като цяло колата е добре и ускорява добре за това купе, обачеее седалките са все едно от на камъни седя, поне така ми се стори след кат ослязох от фиата ми и се качих на зафирата.Като цяло за мен зафирата е неоправдано скъпа

                  Коментар


                    #10
                    Аз пък казвам че Замфирата е абсолютен кенеф и не може да се допре на малкия пръст на Еврован( Ланчия Зета,Фиат Улизе, Пежо 806, Ситроен Евазион ) Изброените от мен автомобили превъзхождат във всяко отношение Орела( може би само някои ще спомене ДИЗАЙНА ).Подръжката също е по евтина а пък Возията е поне 1576пъти по добра от на Орлето( пък ако говорим за вътрешно пространство........). Може би има малко разминаване в разхода на гориво в полза на Зифи,НО зависи и от годината на Еврована( след феислифта 99г. има вече вариянт с ХДИ двигател- Казвам ХДИ да се знае за непросветените че всички ДВГта коит са монтират са производство на Пижо ).Мнението ми се базира на опит не на суха теория.

                    Коментар


                      #11
                      също не е зле да се спомене, че е висока и не може да се кара като лек автомобил. това е, което ме спря да се оглеждам и аз за зафира- там, където един лек автомобил от среден клас може да мине в завоя със 120 спокойно, на нея й е доста по-неспокойно. разбира се това е и много до стил на каране и необходимости, в никакъв случай не казвам, че е нестабилна, просто ван-а си казва думата
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Не мога да кажа нищо за Зафира, но мога да споделя личен опит от Опел. Карал съм Кадет 1.3 1986-та година, след това веднага се качвам на Астра 1,4 1999 година - разлика в усещането НЯМА!!! Шофиращ същата каруца. Возил съм се в Калибра 115 коня, голяма каруца, може да не е попаднала на собственик сначале, но Опел няма да се кача никога, освен ако не спечеля Инсигния от лотарията!

                        Коментар


                          #13
                          Humppa написа:
                          Не мога да кажа нищо за Зафира, но мога да споделя личен опит от Опел. Карал съм Кадет 1.3 1986-та година, след това веднага се качвам на Астра 1,4 1999 година - разлика в усещането НЯМА!!! Шофиращ същата каруца. Возил съм се в Калибра 115 коня, голяма каруца, може да не е попаднала на собственик сначале, но Опел няма да се кача никога, освен ако не спечеля Инсигния от лотарията!
                          Аз не мога да бъда толкова категоричен. Има Опел и "Опел", както ФИАТ и "ФИАТ". Опела, който карам си е много арна колица, но не трябва да го меря с Бравата - просто са различен клас коли и въпреки всичко не намирам рзлика в пъти, каквато е разликата в цената на придобиване. Що се касае за возията: Да Кадета и Астрата може и да са били каруци ( Зафирата не знам), но Вектра има возия. Говоря за модела след 2002 година. Лични наблюдения.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            #14
                            Не вчера а онзи ден се возих на зафира. Точно тогава коментирахме с бащата, че вози много твърдо инааче е симпатична .. лично мнение. Не съм се возил на " Волф Сваген " Шаран ама като го гледам е същия тип (ванче) пък имат еба*и двигателите некви там 2.8 ВР-ки Пак казвам аз бих избрал VW Sharan CARAT 2,8L VR6 174PS От Нацистките тенекета след БМВ -тата, - VW-тата най-радват.
                            There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

                            Коментар


                              #15
                              Доста съм се занимавал точно с този тип двигатели и за мен е поредния напън на Опел да си направят собствен дизел за съжаление пак неуспешен, неслучайно новите им модели са с Фиат двигатели а старите им модели най успешните бяха с Исузу мотори. За около 4-5 години от както се появиха масово тези мотори по Вектра, Астра и Зефира имам следните наблюдения. Често дефектира ГНП /колата угасва и няма палене/ разрешение на проблема 500 - 1000 лв. Проблеми с ЕГР клапана /номера с изключването не минава/ колата минава в сервизен режим и губи динамика. Клапана струва доста пари над 300 лв по последни спомени. Обратната нафта от дюзите незнайно защо е свързана към входа на ГНП, често се напукват помпата засмуква въздух - трудно палене. Смяната им отнема над полвин ден поради спецификата на дюзите. За 15 годишния си стаж като монтьор за пръв път преди няколко години видях скъсан колянов вал точно на такъв мотор след консултация с колеги се оказва че това не е изключение. Проблеми правят и електромагнитните вентили които управляват турбо, ЕГР и т.н. Като цяло за двигател с 16 клапана и турбо има много лоши характеристики, за сведение 1.9 мултиджет който е с 16 клапана има с 40 кс отгоре и доста по голям въртящ момент. Като цяло е много глупаво измислена концепцията на клапаните в главата с цел да е само с един вал. Има една система на всмукателния колектор която по неведоми за мене причини с 4 ри малки клапички спират въздуха на по един клапан на всеки цилиндър. Преди седмица от една Зефира от колектора извадих две кофички от кисело мляко нагар от там нарочно го запазих да го види собственика на колата. Зефирата беше на 6 години. Проблеми създават и електро хидравликата за волана. Сменяли сме няколко. Рейките също са склонни към течове. Проблеми създават и охладителите на маслото - няколко случая на смесване на антифриз с масло. Замисли се над тези неща колега. Ако искаш ван може да погеднеш какво предлагат и французите все пак те са пионери в тази област. Рено Еспейс е първия ван ако не се лъжа.

                              Коментар

                              Working...
                              X