Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вземах го момчета ,вземах го Стилото ..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    коцев написа:
    Абе то ми стъпи на 7 000лв с разните такси и данъци та за някакви си 85лв да споря няма файда . Но не е редно държавата така да се подиграва с поданиците си .
    Точно така,колега!Когато една "държава" като нашата счита живеещите на територията си за поданици,а не за граждани-огън да я гори!!
    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

    Коментар


      Туй с плащането винаги сме си плащаил и пак ще плащаме . Ние сме като бръшлян чувал ,колкото и да го тупаш все пуска по малко брашно. :D Може ли някой да ме светне от къде се регулирват фаровете му защото сега по вечеря ги пуснах и гледам че светлината на левия фар бие много по ниско от на десния . Дали са с електромоторчета да се нагаждат или ръчно .то сигурно пише из книжката вътре но ще трябва да я разлиствам .В ляво от волана на таблото има разни бутончета и май от там нещо се прави .
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        първоначално се настройват ръчнослед това с копчетата при натоварване на колата се мърдатдругото е темпоматтретото не знам какво е :Dотдолу са светлините за мъгла и паркиране
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          Еее, колега Коцев, мислех, че поне теб не те мързи да прочетеш читанката! :DПък си има нарисувани и символи по копчетата! Но ако са разрегулирани фаровете, моторчетата няма да помогнат!
          Прикачени файлове
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              коцев написа:
              Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
              Предполагам че си включил контактния ключ преди да натискаш тези копчета.Регулировката на фаровете ще ги провериш по следния начин:Намираш една равна стена вечер и поставяш колата хоризонтално на 3 метра от нея перпендикулярно.Измерваш с метър разстоянието от платното до центъра на фара,вадиш от тази стойност 15 см и с получената стойност теглиш една хоризонтална линия с каквото намериш подходящо на тази стена.Палиш фаровете на къси и поставяш регулатора да е насочен за светене нагоре.Центъра на светлинните петна на двата фара трябва да са ти на тази линия.Ако има отклоненния се уточняват от регул.винтове на самите фарове-горе/долу,ляво/дясно.Регулиращите бутони от купето не могат да извършат тази регулировка.Те са ти нужни след нея,когато си поставил по-голям товар от зад за да свалиш нивото на осветеност надолу,и то едновременно с двата фара.Успех!

              Коментар


                Stefan Hadjov написа:
                коцев написа:
                Е ,анджък те това копче го натисках снощи но не видях никаква промяна . Значи първо трябва ръчно да се регулират и доколкото четох май се сваляла кората под калника за да се стигне до фара . Абе днеска по обед на светло ще огледам на второ четене нещата . :D
                Предполагам че си включил контактния ключ преди да натискаш тези копчета.Регулировката на фаровете ще ги провериш по следния начин:Намираш една равна стена вечер и поставяш колата хоризонтално на 3 метра от нея перпендикулярно.Измерваш с метър разстоянието от платното до центъра на фара,вадиш от тази стойност 15 см и с получената стойност теглиш една хоризонтална линия с каквото намериш подходящо на тази стена.Палиш фаровете на къси и поставяш регулатора да е насочен за светене нагоре.Центъра на светлинните петна на двата фара трябва да са ти на тази линия.Ако има отклоненния се уточняват от регул.винтове на самите фарове-горе/долу,ляво/дясно.Регулиращите бутони от купето не могат да извършат тази регулировка.Те са ти нужни след нея,когато си поставил по-голям товар от зад за да свалиш нивото на осветеност надолу,и то едновременно с двата фара.Успех!
                Добре си го обяснил, но на лек автомобил 5% наклон на фара си е направо убийствен.Малко си преувеличил в цифрата.На 3 метра от стената, както си го обяснил, при 1.1% (по спомен) пад на лъча са 3.3см по-ниско на стената.Той ако смъкне 15см на всеки 3 метра, то лъча ще му пада на няма и 15 метра, което е много недопустимо.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  Честито Стило и много да те слуша!Няколко въпроса...Казанчето кафяво ли е или има бледа червеникава течност? - от снимката не си личи.Застани срещу някоя стена и виж дали ти работят машинките на фаровете. При мен едната сочеше надолу, другата нагоре, и така бяха останали.Аз тепърва ще търся машинки, моите са зле. Настройката до колкото аз видях е само наляво и надясно, нагоре и надолу е с машинките.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    Снощи като се прибирах спрях пред гаража да слеза да отворя вратата и да вкарам колата . Но преди да сляза виждам светлината на двата фара върху вратите на гаража и там ясно се вижда ,че на левия фар снопа светлина е близо с един педей по ниско от на десния .Двигателя работеше така че съм дал контакт и тогава пробвах с тия бутончета но никаква реакция не видях . Днеска на обед ще огледам по подробно механизмите за регулирване и ще видя къде е причината . Благодаря за отговорите .То не че е голяма философия но питам преди да почна да ръчкам . :DКазанчето не е кафяво а от антифриза изглежда така .Те там в автокъщата го проверяваха и всичко е точно .
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      Сега ще го понамразиш като разбереш къде тябва да бръкнеш че да стигнеш до тез машинки.Писал съм в темата за опознаването как стигнах аз до тях, и как изглеждаха.Сега трябва донор.
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        коцев написа:
                        Снощи като се прибирах спрях пред гаража да слеза да отворя вратата и да вкарам колата . Но преди да сляза виждам светлината на двата фара върху вратите на гаража и там ясно се вижда ,че на левия фар снопа светлина е близо с един педей по ниско от на десния .Двигателя работеше така че съм дал контакт и тогава пробвах с тия бутончета но никаква реакция не видях . Днеска на обед ще огледам по подробно механизмите за регулирване и ще видя къде е причината . Благодаря за отговорите .То не че е голяма философия но питам преди да почна да ръчкам . :DКазанчето не е кафяво а от антифриза изглежда така .Те там в автокъщата го проверяваха и всичко е точно .
                        Сигурно е имала удар и е сменян фар, съответно некадърно са закачили машинката и/или и двете машинки са ти корозирали яко, тъй като това е детската болест на Фиат Стило.

                        Коментар


                          Удар не е имало, че всичко си е точно . Поне това огледах преди да я купя . Там я вдигахме на канал . Тия подкалници корите демек ги гледам в много добро състояние са . Имам си топъл гараж и щом трябва ще облека "бойната" форма свалям предните колела, корите въоръжавам с търпение и пей сърце . Не разбрах дали в събота на Дряново ще има някой с такова Стило да дойда и да си разменим някой приказки относно подържането на тоя вид автомобили .
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            BOНе е убииствен.Фаровете не светят в една точка,а имат доста разсейване във всички посоки.По този начин ще си хоризонтира фаровете и после ако не му харесва може да си ги повдигне допълнително и двата по равно.За по надалече имаш дълги светлини.Но това е гаранция че идващите насреща коли няма да ти мигат с фаровете.

                            Коментар


                              Абе що като погледнах на обед ми се струва че фара се сваля много лесно ??? Тъй както гледам един болт го държи и ако го развия би следвало да излезе напред Пак огледах за удар но няма такъв . Има една жълта пласмасова пъздерка казано по нашенски с която би следвало да се променя наклона на фара. Довечера има мачове но утре вечер може да се позанимая в гаража .
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                Stefan Hadjov написа:
                                BOНе е убииствен.Фаровете не светят в една точка,а имат доста разсейване във всички посоки.По този начин ще си хоризонтира фаровете и после ако не му харесва може да си ги повдигне допълнително и двата по равно.За по надалече имаш дълги светлини.Но това е гаранция че идващите насреща коли няма да ти мигат с фаровете.
                                Ами така е.Ама да не се наложи да кара извънградско цяла вечер на фарове, при по-интензивен трафик, когато включването на дълги светлини е почти невъзможно и ще разбереш идеята ми. Ако колата си е добре, не е изкривена, с оригиналните фарове и т.н. то настройката по предписанията за пад на лъча от завода производител определено няма да заслепяваш никой и отсрещния човек ще му е все тая (няма да забележи) дали лъча ти пада на 10 метра пред теб или ти пада на 40 метра. Ама за теб ще бъде много гадно, особено в горната ситуация както дадох за пример.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X